2018/04/11

Tényleg abba kéne hagyni.

Minek? Ezért a népért bármit is? Itt bárkikért bármit is? Minek? Itt mindenki qrvajól elvan a jóóó büdös de legalább langyos és jóól megszokott dagonyájában. Mindegy az mi...szervezet, közösség, párt vagy intézmény falu vagy város...büdös is régi is ócska is... de legalább megszokott langyos.... .
Eddig mi hasznom volt belőle?... nem mintha haszoné csináltam volna......Semmiiii!
( ...ja bocs!...de volt... az a pár év ott Nagyatádon...na ott akkor azokért az emberekért velük érdemes volt.... Na jóóó...ott sem mindenkiért mindenkivel, de legalább a többségükkel igen... )
...csak hátrányom, de az sok. Túl sokat veszítettem. Jobbítani, szebbé mozgalmasabbá igazságosabbá tenni akartam? ... Minek?.. Még engem néztek hülyének. Megfúrtak kifúrtak kinéztek... és nem csak engem....voltunk vagyunk még párak ilyen jó húlék....
Ennek a népnek a jóóó büdös de langyos megszokott dagonyája, meg ellenségkép köll akit minden saját balfaszsága miatt okolhat. Ilyen volt és ilyen maradt. Ilyen volt réges rég, ilyen a Kádár rendszerben... Akkor " a kokakólamámorban úszó rohatt kapitalistanyugat" volt az ellenség meg a török meg a román meg a tatár meg a.... Aztán ilyen volt a rendszer...izzé...dagonya váltáskor...akkor a "komenyisták a ruszkik a ...." lett az ellen..Most meg?...megint a nyugat az ENSZ az EU a migráns... Csak épp ő a nép az ostoba a szolgalelkű a megvezethető meg a balfasz tróger tolvaj semmit érő vezérei nem...
Csak az a langyos dagonya...aaz meglegyen...meg a pörkütt a szalonna a kóbász a zsíroskenyér... jaaaa...az csak ígéret?.....
Abba kéne fejezni... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!