2018/04/15

"békés tüntetés" volt.....

Tegnap este "békés tüntetés" volt Budapesten. Én inkább amolyan "nemtetszést kifejező népgyűlésnek" nevezném. Nem voltam ott, nem is állt szándékomban ott lenni. Nem lelkesedtem de nem is elleneztem. Volt .... ennyi.... Lesz még?... Jó. legyen. Örülök hogy mások is ébredeznek. De miért csak most? ..Persze...tudooom...jobb későn mint soha. A békésséghez már késő. A nem békésségeshez még túl korai. Ami tetszett benne, az csupán a nagy létszám volt. A többi?... hááát... na maradjunk ennyiben. Kettő és fél évig jártunk, jártam én is ilyen "békés tüntetésekre". Akkor még a legnagyobb tömeg kb. 60 ezres volt. Akkor mondtam én, mondtuk többen..."csúnya világ jön, ...Ti következtek....Álljatok mellénk..." Nem hittetek nekünk. Lett csúnya világ. Ti következtetek. Az is következett akikre akkor mi sem gondoltunk.... Lesz még csúnyább is az a világ. Rátok is sor kerül akikre eddig még nem. Nem fogok menni. Én nem. Menjetek ti akik eddig nem voltatok, menjetek ti akik most ébredeztek... Érezzétek meg ti is az ízét... Én belefáradtam, belefásultam a "békés tüntetgetésekbe a hangzatos szónoklatok hallgatásába a mások mögé állásba.... a hasztalan szájtépésbe is... Mondtam már és mondom megint... Ezt az orbán maffiát békés eszközökkel, ilyen "békés tüntetésekkel" nem lehet leváltani. Ezen a szemét dombon amit ezek...28 év "politikai elitje" itt összealkotott..., rendet tenni olyan..."békés finomlelkűsködő mert mi demokraták nem olyanok vagyunk" hozzáállással nem lehet. ...főleg nem olyan "politikusokkal" akik 28 24 20 16 12 8 éve részesei hozzájárulói asszisztálói ennek a szemétkupac összehordásnak. Kedves "ellenzéki" párt tagok! Kezdjétek ott hogy leváltjátok a vezetőiteket arra érdemesekre, olyanokra akik értik a nép hangját nem csak a nagyvárosokban hanem a faluban is, a politikát nem csak ugatják mint kiskutya a holdat, akiknek nem csak a funkció fontos, nem csak a naaagy embereket körbevigyorogni képesek. ...Szóval értelmes alkalmas értő igazi vezetőkre. Aztán a "nagyjaitokról se feledkezzetek meg!... Rontották épp eleget a levegőt, nehányak ...túl sok közülük...már 28 24 20 16 ....éve possad ott túl jól fizetve a semmittevésért. Nehányan má amolyan "járaznekem" státuszként kezeli azt a funkciót. Szóval...Őket is küldjétek "nyugdíjba"! Aztán helyettük is keressetek olyanokat akik alkalmasak, akik tudják is mit jelent az a kifejezés hogy "baloldaliság...szociáldemokrataság...liberalizmus... jobboldaliság...", nem csak hadoválnak ezekről. Emberileg alkalmasak, akik tudják és értik mi a demokrácia. Akik tudják és értik...Ők vannak értünk értetek és nem fordítva...hogy ők a munkavállalók, mi pedig a munkaadóik...hogy MI ülünk a fehér asztalhoz és ők a másikhoz... Aki NEM LEERESZKEDIK a néphez, hanem tisztelettel fordul a munkaadói felé. Akik értünk dolgoznak és nem önmagukért nem a rokonaikért a haverjaikért. Akiknek nem csak négy évente jutunk eszükbe. Akik nem csak azért "ereszkednek le" a nép közé hogy hangzatosakat szónokoljanak, begyűjtsék a tapsokat a vigyorokat... oskola budit szalagátvágással bájvigyorogva avassanak.... gyerekeink unokáink közt bájvigyorogva cukiskodjanak..... Akiknek a legeldugodtabb faluban polgármesterkedve sem jut eszükbe zsarolni fenyegetni a sajátjait, hanem őket szolgálva a faluért dolgozik a faluja a népe a sajátjai boldogulásáért teszi a dolgát...SZOLGÁLJA a sajátjait és NEM urat...naccságosurat játszik. Ti kedves rajongók..párt meg politikus rajongók! Felejtsétek el hogy a politikusért rajongani kell! Neeem keeell!..Sőt! A politikus NEM IMÁDNI VALÓ SZTÁR!..érted!?..A politikus a TE alkalmazottad! NE te vigyorogjál mint pék kuty a forró zsömire rá a naagy emberre amikor fotózkodsz vele! NE te legyél elolvadva a gyönyörtől!...Legyen ő a politikus attól hogy a NÉP az ő munkaadója fotózkodni engedi magát vele. Ez a magát ellenzéknek nevező katyvasz a ma politikusai a pártok mai vezetői a TI vezetőitek csak ott lenni akartak...kifogásokat keresnek... peeersze...lemondanak mert....azé mártírrá nem avatjuk őket?...ugye!? Na nem tartok tőle hogy lemondásuk után éhen halnak vagy közmunkásokként keresik zsíroskenyérre valót. Aztán ha ide eljutottunk? ... Na akkor majd lehet beszélni arról miképp hogyan tovább és nem csak annyit hogy "orbán takaroggy!"...hanem arról is...Mi legyen utána!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!