2020/03/28

Letilt, kitilt ...


Azért van annak valami érdekes fura íze, amikor egy település alpolgármestere letiltja a települése egyik polgárát a facebook oldaláról. Hogy egyértelműbb legyen.. A Facebookon ha valaki a saját oldaláról ( idővonaláról ) "letilt" valakit, az annyit tesz, onnantól nem láthatják egymást, nem tudnak kommunikálni egymással, abszolute sehol a facebookon nem látják egymás bejegyzéseit, hozzászólásait.
Tehát ... Az alpolgármester letiltja a települése egyik polgárát, mert az a polgár nem ért vele egyet sok dologban, kritizálni meri. Éééés...ráadásul az a letiltott polgár teszi mindezt teljesen korrektül, keményen bár, de mondhatni úri nő stílusban...irodalmi stílusban. Na ehhez még főleg érdekes, amikor személyesen találkoznak, akkor az illető alpolgármester bájosan vigyorog.....
Ja hogy az illető alpolgármester szeretett pártunk és kormányunk orbán viktor tömjén zsolti féle fiókjához tartozik?
Ugye az orbánista hűbéreseknél már megszoktam ezt a stílust. Pl. szeretett pártunk és kormányunk orbán viktor oldaláról már sok éve 2011 - óta tiltva vagyok. ...( akkoriból és innen ered az "OLKT" = Orbán Lapjáról Kitiltottak Társasága néven ismert izé... ez egy másik történet ) Aztán következtek sorban sokan. Amelyiknél hozzászóltam, eleinte igencsak úri modorban,...válaszuk? ... törlés és kitiltás...
Sajnos emez oldalon sem sokkal jobb a helyzet ám. Írhatsz nekik bármit, írhatsz bármi szép irodalmi stílusban.... válasz?... soha semmi. Írhatsz jogos kritikát vagy építő jellegű javaslatot... Semmi. Még jó hogy legalább ők nem tiltanak. Báááár... 2018-as választások előtt az MSZP facebook oldaláról is letiltottak. ...Baloldali léttemre ezt is megértem. Eeez van. Na szóval... Értem én hogy egy főleg aktív politikus nem tud a facebook-on hozzáintézett minden hozzászólásra válaszolni, de legalább néha megtennék... vagy legalább egy "tetszik" bizbasszal jelezné... "Na te hüle polgár! Láttam olvastam amit írtál.. fontos nekem a véleményed" De nem..ááá...minek azt. Nyomja a dumáját és ennyi. Nem erre -is- van az a qrva facebook oldaluk, hogy tartsák a kapcsolatot a választóikkal? ......
...és akkor némi reklám. Ezért -is- tisztelem pl. Ildiko Lendvai - t és Anett Bősz - t mert bár Ildikó már nem aktív politikus, de ők ketten valóban kommunikálnak velünk...még az orbánista trollokkal is... Azaz ha nem is minden hozzájuk szólásra válaszolnak, de legalább jelzik, olvastak...figyelnek rád. Tiszteletem nekik ezért - is - !
Na ha én politikus vónék, hétszentség hogy nyitott lenne a facebook oldalam és megtisztelném a hozzámszólókat legalább annyival, jelezném, hogy fontosak és olvastam a hozzámszólásukat. .. De hát ugyi az én vónék..... Le és kitiltás csak az igen gyökér arctalan meg álképes "komcsilibsihazaárulósorosbérenc" - ező possadt lével töltött agyatlanoknak járna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!