2018/11/24

schmidt mariska és a történelem oktatás.

Aszondja fizetett hirdetésben schmidt mariska nemzetünk "nagyasszonya" a történelem tudora...jaa...nem is...csak orbán hűbérese.-
Schmidt Mária
·
"Miért fontos, hogy történelmet tanuljunk? Milyen értékeket, ismereteket, tudásokat akarunk átadni, megtanítani az utánunk jövő nemzedékeknek és mi célból?
Ezek azok a kérdések, amelyeket tisztáznunk érdemes, mielőtt hozzákezdünk a Nemzeti alaptanterv történelem tananyagának összeállításához.
A történelem oktatásának elsődleges célja szerintem öntudatos és büszke magyar polgárok nevelése. Múltunk megismertetése és értő elemzése révén minden tanuló erőt meríthet nemzetünk nagyjai, hősei és példaképei tetteiből, melyeknek eredményeként több mint ezer éve megmaradtunk és megőriztük nemzetünket itt a Kárpát-medencében."
szóltam hozzá pár keresetlent.-
Ejj Mariska! Kendtek semmit ne akarjanak tanítani! Kend pedig aztán végképp ne tanítson senkit semmire! Amit kendtek míveltek ezzel az országgal a gazdájuk vezényletével, az szín tiszta hazaárulás, csalás, hazugság, lopás, szabadrablás, hűbéres talpnyaló rendszer kiépítés, a haza és a nép totális lejáratása. Gerinctelen elvtelen hazug senkiháziak, orbán talpnyalói hűbéresei...ezek kendtek, semmi többek. Kendtek lopni, csalni hazudni, bármit a történelmet is meghamisítani tudnának tanítani, ...abból pedig nem kérünk! Eljön az idő amikor kendtek történelem tananyag lesznek, de helyükben nem lennék rá büszke, mert abban a történelemkönyvben kendtek Neeem a fényes oldalakon fognak szerepelni, hanem hazánk fekete szégyen lapjain mint főszereplők, elrettentő példák utódaink előtt.

...és egy hozzám szólás, -

"
Szerintem a történelemnek nem értő elemzésre, hanem tényekre kell épülnie, majd én elemzem a magam elvei mentén. Kifejezetten zavar a történelemkönyvekben, amikor leírják, hogy miként kell megítélni valamit. Például az ókori római erkölcsök taglalásakor közlik a tankönyv szerzői, hogy nem szabad elítélni, mert általánosan elfogadott, hogy olyan erkölcsök voltak, amilyenek. Az rendjén van, hogy leírja: ez volt és az volt, ez tény, ezt igazolják a leírások és a leletek. De engedtessék már meg, hogy véleményem legyen róla! Sajnos ez a "majd én megmondom, hogy mit gondolj!" mentalitás jellemző az oktatásban "

...és teljes mértékig egyetértek a hozzám szólóval! 

Még valami... A történelem oktatásnak NEM az öntudatra és büszke magyar polgárokká nevelésnek kell legyen a célja. Szerintem egyszerűen az egész emberiség a népek a népünk múltjának megismertetése az identitás tudat kialakítása a múltból tanulás kell hogy célja legyen. 
A öntudatra nevelésnek otthon a családban kell kezdődnie, majd óvodában, iskolában folytatódnia és egész életen át fenn kell tartani. Azt a tantárgyat pedig úgy híjják... Nevelés! 

Büszke magyar polgárrá pedig az nevel valakit...pontosabban...alakít!...ha mint a nemzet gyerekének van mire büszkének lennie. Azt a tantárgyat pedig úgy híjják... Tisztességes becsületes élhető békés, a világ nemzetei által is megbecsült HAZA. ... és nem olyan mint most...nem olyan mint amivé a schmidt mariska féle talpnyalók, hűbéresek, hazug gerinctelenek tették a gazdájuk vezetésével. 

Na és a "Társadalmi és Állampolgári Ismeretek" tantárgy bevezetése, hogy a fiatal az állampolgár tisztában legyen a társadalom a közigazgatás felépítésével az ALKOTMÁNYOS!...és nem a hulladék "alap törvényes"... kötelességeivel a jogaival az állam apparátus a közigazgatás működésével és hogy...mindezek ÉRTE! ...AZ! állampolgárért vannak és nem fordítva. .... ugye.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!