2018/11/29

Ejj orbánista talpnyalók, hűbéresek, tapsikolók, puhatestű kiszolgálók propagandisták, tolvajok, helytartók! Én a helyetekben sokat forgolódnék álmomban és sűrűn gondolnék 1956-ra meg ezekre a képekre. Mert ha ez a nép egyszer ráébred mit míveltetek vele az elme és lelki roggyant gazdátok vezényletével, elszabadulnak az általatok szított gyűlölet legmélyebb indulatai.... és nem lesz az a tökös tek-es aki megállítsa. Azt tudjátok?...a gazdátok nagyon jól tudja. Nem véletlenül fél retteg rángatódzik, veszi magát körbe tek-falkával, nem megy a nép közé csak ezer tek-es őrizete alatt és csakis kivezényelt hű alattvalók közé?

Jóóól elvetettétek a gyűlölködés magjait, egyszer ki fog az kelni és mindent eláraszt majd. Tudjátok... a gyűlölet olyan gaz mint a legagresszívebb gyom növény...nincs megállás, nincs előle védve semmi...senki. 

Osztán akkor majd ne ríjjatok ám , hogy nektek senki nem szólt. Én megmondtam, szóltam. Amit én eddig megjósoltam, mindig bejött. ...és csak a magyar nép történelmére köll gondolni hozzá... Ez a nép mindig ilyen volt. Fát hasogathattak a hátán, békésen tűrte, bégetett hozzá, még élvezte is egy ideig, aztán hertelen elkezdett neki piszokul fájni és akkor nem kímélte a hasogatókat.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!