2018/11/28

Rabszolga törvény? Ellenzékbe fojtott szó a parlamentnek nevezett ganyédombon? Sztrájk hullám?
Nem lesz itt lófasz sem! A szakszervezetek az érdek képviseletek semmit nem érnek a vezetőik nagy része megvéve kilóra, más része semmit ér. A tagság épp hogy, a többség nem is tag, közömbösek a saját sorsuk iránt is, csak kocsmában pár sör után "bátrak", gyávák...
Az ellenzéki pártok semmit érő cirkuszolgatnak kicsit túl jól fizetve ....
Nem lesz itt lófasz sem!
Jába írtam én azt a tegnapit is.  Mi haszna? Jába írkálok én itt akármit.  Jába írkál itt akárki bármit. Tisztelet a kivételeknek, mindenki osztogat itt mindenféle szemetet hoaxot, hőbörgünk magunkban magunknak zárt meg titkos "csopikban". Mindenki az EU-ra messiásra, csodára vár, meg valami hűűűűde naaagy emberre címmel ranggal aki majd megoldja. Terminátorok csak a filmekben vannak, hős lovagok pedig a mesékben.
Jövőre beállok a fideszbe. Jóól körbe ajnározom viktort, rizsa sziszit meg kósa lalát simán ledarálom a többi sem jelent akadályt, nekem legalább eszem meg tehetségem is van...és nem vagyok nagyképű. Nem köllöttem az mszp-nek, nem köllöttem a dk-nak, nem köllöttem érdekvédőnek, mert túl nagy a szám, meg tán többet tudok mint azt egyesek szeretnék... Meg hát ugyi oda is a talpnyalók a bólogatók a "vezetőket" a naaagy embereket körbe vigyorgók köllöttek...hát majd köllök orbánnak, legalább valami hasznom legyen a sok évnyi szájtépésből bőröm vásárra viteléből.
Pár éve kérdeztem egy csoportban, aztán nyíltan is..."Ha azt mondanám, indulok a Kossuth térre s én nem csak azt mondom "orbán takaroggy!" hanem azt is megmondom mi legyen utána, hányan jönnétek velem, hányan állnátok mellém?" ...Na!?...hány választ kaptam?... 😢Siralmas egy nép ez. :( Nagy része szolgalelkű birka szellemű. A rabszolgaság köll neki, hogy megmondják neki mikor miről mit gondoljon mit érezzen. A másik fele közömbös, gyáva...

Írhatok én itt bunkó stílusban, írhatok irodalmilag cizelláltan... Lófasz az eredmény. Akkor inkább maradok a bunkónál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!