2013/07/23

Má megint az a csóró Turul......


Tényleg... de komolyan... Nem értem én ezt... Nagyon nem....Csóró Turul ( Kerecsen sólyom ) nem tehet semmiről. Ő CSAK egy ősmagyar szimbólum egy eredet legenda része. Épp úgy mint a narancs sem tehet semmiről. ... De hát... ez egy nem normális ország nem normális reakciója egy nem normális rendszer nem normális viselkedésére.... Akkor mégis értem? ... Dehogy értem! Azt sem értem... Nekem... Nekünk baloldali vagy közép demokratáknak liberálisoknak miért nem fájhat az a qrva trianoni béke diktátúm???... Miért nem emlékezhetünk méltósággal teli fájdalommal arra hogy egy rohadtul igazságtalan béke diktátummal ártatlan honfitársainkat Magyarokat kényszerítettek más népek nemzetek fennhatósága alá, tették őket "hazátlanná" saját hazájukban???... Miért is? Mert egy mocskos rendszer mocskos vezetői úri huncutságukba háborúzni kezdtek egymással? De tényleg... Most szégyellnem kéne magamat miattuk? ...má mint a háborúkat kirobbantók miatt? Irulva pirulva lehajtott fejjel vezekeljek miattuk és ne fájhasson a Trianon? hát basszameg! Nekem igenis fáj!!! Igenis igazságtalannak tartom azt a qrva elbaszott trianoni béke izét! ...és ha ezért ez miatt valaki kétségbe vonná baloldali demokrataságomat... annak újfent azt tudom csak mondani... Ez legyen élete legnagyobb kétsége! Tudom én... balfaszok módján reagálunk mi mindenre... mert ez egy nem normális rendszer nem normális vezetőinek nem normális népének nem normális reakciói. Talán ha eccer.... csak eccer nem a csóró egyébként pozitív szimbólumokon állnánk bosszút... Hanem azokon akik ezeknek a egyébként pozitív szimbólumoknak negatív előjelet adtak... mert kisajátították kibaszott elbaszott naaagy magyarkodásuk szimbólumaivá az elbaszott kibaszott rendszereik szimbólumaivá tették őket... Talán ha egyszer nem annak a csóró Turulnak a fejét vernénk le?... hanem mondjuk azokét akik kisajátították?... negatív szégyellni való Madárrá tették csórikámat?... Mondjuk a naaaagy magyarkodó vonával orbánnal és qrva rendszerük idióta talpnyaló kiszolgáló hűbéreseinek fejével tennénk? Mondjuk úgy istenesen beleütögetni a Turul szobor talapzatába orbán vona és társaik fejét?...és közben üvölteni a fejükbe bele... "ez nem csak a tiétek! Nem attól lesz valaki naaagy Magyar mert rovás írással írja a faluja nevét! Nem is attól mert eltudja énekelni a Székely himnuszt!Nem is azért mert a Turulba született!" Ide születtünk erre a földre, ennek a népnek a nyelvét tanította Anyánk! Ennek a népnek nemzetnek a nyelvén szólaltunk meg először! Ennek a Nemzetnek a történelme a miénk is... a dicső és dicstelen része is! Nem lengetek árpádsávos zászlót, nem hordok naponta kokárdát, nem mormolok sámán imát a Turul szobor lábánál naponta, nem döngetem a mellemet naponta a naaagy Magyarságommal, nem írom ki a pólómra az idióta feliratot "Magyar vagyok, nem turista"... nem sírok naponta Trianon miatt, nem aggatok Székely zászlót a lakásom ajtaja fölé... Magyar vagyok csak úgy eccerűjen.. a véremben a szívemben a tudatomban! Ezt a Népet Hazát Nemzetet szolgáltam szolgálom védem ha kell! Ezért az elbaszott megosztott népért halok ha kell! ...és igen!!!... fáj Trianon és az a kibaszott Madár az én történelmemnek is része az enyém is az a Madár! Érted idióta viktor??? Érted idióta vona??? Akkor? Mi is lenne ha eztán nem szimbólumokat döntögetnénk??? .............

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!