2013/07/25

Emléktábla....

Jellemző erre a féreg bandára! Mint volt hivatásos katona megtapasztaltam sokszor... Ránk katonákra csak akkor volt szüksége ennek az országnak ha baj volt. Ha hóból árvízből kellett kivakarni a népet... ha a Szerb - Horvát háborúban a határon kellett biztosítani a nép nyugodt éjszakáját.... Na akkor voltunk a "Mi fiaink"...egyébként.... De hát a Rendőr is a Tűzoltó is....Amikor menteni kell, védeni, meghalni másokért... Akkor kiáltanak értük... Egyébként? .... "Kádár huszárok" vagyunk..... hát baszd meg szarházi fideSSnyik!-Én büszke vagyok rá hogy voltam Kádár huszár is!... Akkor is a Hazámat szolgáltam a Népemet és nem a csókos szarházi talpnyaló gerinctelen hűbéreseket! ...mint ti szarháziak! 

"Két és fél millió köbméter tőzeget lehet kibányászni arról a területről, ahol Orbán Viktor édesapjának és testvérének a bányája található, ennek az értéke 7,5 milliárd forint.

Ez a 200 hektáros terület annak a több mint 1000 hektáros zalai völgynek a közepén található, amelyet nemrég lápnak nyilvánítottak a szakemberek, amivel megtiltották ott a bányászatot."  Ez bezzeg nem zavarja a nagykanizsai fideSSnyik polgármestert! De a Katonák emléktáblája zavarta a szarházit egy Volt Katona városban.... Szarháziak vagytok ti fideSSnyik orbán hűbéres gerinctelenek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!