2013/07/03

EP Tavares jelentés után...mert orbán harcol értünk....


Kettő idézet másoktól és egy vers valakitől ( szerzőt nem találtam ) ...

Bokros Lajos EP képviselő: "Miniszterelnök úr!
Kérem, vegye észre honnan beszélek. A jobboldalról. Képviselem az európai és a hazai jobboldal legjobb oldalát. És új pártunkat, a Modern Magyarország Mozgalmat.
Az európai konzervatívok a képviseleti demokrácia erősítésén munkálkodnak. Az Ön kormánya elfoglalta a jogállam összes intézményét, amely a fékek és egyensúlyok rendszerét képezi.
A konzervatív politika mindig az alkotmányos jogállam híve. Ön kiüresítette az Alkotmánybíróság hatáskörét, eltörölte 23 évi állásfoglalásait, támadást indított az igazságszolgáltatás függetlensége ellen.
A konzervatív politika kicsi és korlátozott államot szorgalmaz. Az Ön uralma alatt hatalmasra duzzadt az állam, ötszintű lett a közigazgatás, kiürültek a települési önkormányzatok.
A konzervatív eszmeiség a tisztakezű és átlátható kormányzás híve. Az Ön pártja megzsarolja a vállalkozókat és a korrupciót kormánypolitika rangjára emelte.
Az európai konzervatív politika a szabad piaci verseny pártján áll. Az Ön kormánya rombolja a piacot, torzítja a versenyt és monopóliumokat épít.
Az európai konzervatívok az emberi méltóság hívei. Az Ön rendszere megbélyegzi a szegényeket, zaklatja a hajléktalanokat, félelemben tartja a közalkalmazottakat.
A konzervatívok Európa-szerte az egyéni szabadság szószólói. Az Ön kormánya jogot szerzett arra, hogy belenézzen a polgárok magánéletébe.
Az európai konzervatív felfogás modern: szabad polgárokból álló társadalmat tételez. Az Ön pártja lenézi a társadalmat, kiváltságokat oszt és a mindenható állam alattvalóit igyekszik beépíteni a nacionalista populizmus centrális erőterébe."

Mérei Erzsébet Böbe: Cseppet sem tisztelt nemzeti-keresztény kormány!

Én,mint magyar állampolgár,ma még szavazópolgár is, könyörögve kérem,sőt követelem,hogy ne tessenek engemet megvédeni a gaz Uniós támadásoktól!!
Én szeretem,sőt kifejezetten élvezem,amikor záporoznak tőlük felém az olyan kijelentések,miszerint vannak jogaim.Nekem tetszik,ha megfenyegetnek azzal,hogy egy demokratikus országban,demokrataként kell élnem.Megbizserget,amikor korbácsütésként használják a szólásszabadság,a kisebbségi jogok,a fékek és ellensúlyok rendszere kifejezéseket.
Tudom,mazochista vagyok,de tetszik a tisztességes piaci verseny,a közteherviselés,a jogbiztonság és egyéb ilyen fékevesztett durvaságok.
Szégyellem is érte magam piszkosul! Valószínűleg ezen sajátosságom koromból és neveltetésemből adódik. Ne vessenek meg érte!
Tessék csak nyugodtam elmondani ott Strasbourgba,hogy meg tetszenek védeni a CÖF-öt,hogy nem tetszenek hagyni bántani a trafikosokat (mármint a nemzetieket),hogy hagyja békén az Unió savi bácsit,a szurkolóknak álcázott verőlegényeket, a templomokban önökért imádkozókat,de tessenek elmondani,hogy vagyok én,meg még pár millióan,akik már alig várjuk,hogy az a csúnya,ronda Unió megtámadjon!!!!!

A vers:
"Parancsra nem tudok boldog lenni!
Csukott szemmel is látok!
Parancsra nem múlik a szegénység!
Sem egy ezeréves átok.!

A hazugság fájdalmat szül,
A halál könnyeket!
Áltasd csak magad tovább,
Ha az úgy jó neked.

Inkább.halott legyek,
Mint hazugok szolgája!
Nem kulcsolom kezem
Többé már imára!"

Én: orbán (úr)! Ön egy hatalom mániás, kóros hazudozó, elme beteg pszichiátriai eset! Mint ilyen...Nem is lenne ezzel különösebb baj HA!...Ön egyszerű emberként lenne ilyen... Mert akkor csakis az ön családja, közvetlen környezete inná levét, esetleg kezeltetnék önt! Csakhogy ön Magyarország a MI hazánk miniszterelnöke, első számú vezetője... Így már egy Nemzet issza levét... Mint beteg...Elmebeteg emberhez tudom... fölösleges önhöz szólni, mert ön úgysem fogja föl.. De talán... Talán a környezete... Talán?... Bár sok reményt fűzni hozzájuk?...kb. olyan mint majomtól várni hogy felolvassa Petőfi verseit. ...Na mindegy.. Talán mégis...
Ön harcol...Harcol állítólag értünk, megvéd minket... Kitől?..hááát azt én és sok milliónyian sajna nem tudjuk... Ön azt mondja... a csúnya diktátor gyarmatosító EU-tól és még kituggyakitől... Tudja mit?... Kösz! De engem ön NE VÉDJEN MEG TÖBBÉ SENKITŐL! Kikérem magamnak hogy ön vagy az ön talpnyalói hűbéresei kiszolgálói pincsi kutyái engem vagy a családomat bárkitől megvédjenek! Én és a családom igenis AKARJUK hogy az a csúnya EU minket megszálljon! Akarjuk hogy Európában szabadon "rabszolgaként, gyarmatként" legyünk,éljünk, Európához tartozzunk! Igaz...Én sajna valóságban nem tehetem meg, de legalább a tudat és talán a Gyerekeim... Akarjuk hogy legalább ebben a csúnya gyarmatosító  Európai Unióban szabadon utazgathassunk! Akarjuk hogy az EU soook milliárd forintnyi gyarmatosító pénzzel támogassa mint eddig is a mi városunkat, hazánkat! Azé nem értem...Horvátország pár napja csatlakozott ehhez a gyarmatosító EU-hoz...Ön gratulált nekik hozzá, részt vett az Ő öröm ünnepükön... Akkor mi a bánatos faxom van most?...Nekik gratulál a gyarmatosításhoz?...Minket pedig megakar védeni tőlük?...Hogy is van ez? ... Ön most kinek hazudott megint?..Nekik a Horvátoknak, vagy nekünk a saját népének? Aszem azért értem ám... Ön a saját híveinek hazudott! Nekik szólt az ön beszéde naaagy harca tegnap ott az EP-ben -is-... Mert önnek bizonygatnia kell a saját híveinek...ön erős komoly bátor aki megvédi őket aki kiáll értük. Habár...ők maguk sem értik igazán ön mitől védi őket, ki ellen is harcol... Ők elhiszik önnek mert... Mert önök ezt mondták... Harcolunk, megvédjük... Közben a naagy igazság az...Ön a saját Népe ellen harcol.. Mert ugye meg kell bosszulni az eddigi sikertelenségeket a mellőzöttséget a saját népén.. Aztán meg ott vannak a haverok a talpnyalók a hűbéresek...Ugye nekik kell jóóó zsíros állások, funkciók, bizniszek... Na meg ugyi...Önnek kell A Hatalom.. de nem akármilyen ám... A Teljes hatalom kell önnek..érezni akarja ön...Mindent ural, mindenki öntől függ...élet és halál ura ön....az emberé a lelkeké... Önnek ez az érzés kell. Szóval...erre az a naaagy harc... Paraszt vakítás, kifogás, megdumálás, elaltatás.....Amíg a hívek ezzel a "harccal" vannak elfoglalva, amíg ők elhiszik hogy harcolni kell, amíg ők önt a naaagy bátor vezírnek látják... Addig nem veszik észre nem látják mögötte a valódi okokat. Tudja... jó ideig azt hittem ön csak egy hatalom mániás idióta féreg... Már tudom... ön beteg! Na de akkor az ön kiszolgálói, talpnyalói az ön hatalmának ( betegségének ) haszon élvezői?... Így még embertelenebb, még gerinctelenebb, még férgebb, még mocsokabb, még aljasabb! Na úgy végülis... Az én családomat az én gyermekeimet ön többé NE VÉDJE! ÉRTÜNK ÖN NE HARCOLJON TÖBBÉ SEHOL SENKIVEL!

Azé azt még megjegyzem... Tagnap ott az EU parlamentben ott ült ön mellett valaki... az ön kedvenc és leghűbb talpnyalója kiszolgálója az a Szócső Petya nevű taknyos senki az iskolapadból bársonyszékbe pottyantott kis nyálas fő kegyenc... Jesszus! Az a bubi sérós nyáladzó takony a külkapcsolatainkért felelős halljakend? Attya ég!

Jaa... majd elfeledtem... Azok a fenti idézetek... Csak azé tettem idéztem őket ide, merthogy qúúúúrvára velük értek egyet. Na és az a vers... úúúúgyvan! Fogta orbán ( úr )?...és fogtátok ti senkiházi szar alakok Ti kiszolgálók talpnyalók haszonélvezők gerinctelenek???

Elfogadták...  Na "kedves" vezír! Hallom megkapta az első pofont kokit sallert... ahogy tetszik kendnek! Tudja e hogy ön és talpnyalói kapták és NEM A MAGYAR NÉP?..Nem tudja?...Nem baj... Akkor mondom önnek! Úgyhogy ezennel felszólítom de határozottan! -Az én nevemben NE MERÉSZELJEN SEM ÖN, SEM A TALPNYALÓI VÁLASZOLNI RÁ! Kikérem magamnak a Fiaim nevében is hogy ön ezentúl ránk mint a népre hivatkozzon! Ön egy beteg a talpnyalói pedig gusztustalan undormányok! Nem minket képviselnek! Tessen csak a saját nevében nyilatkozni... Megkapta!...Mert Loreal....Tuggya?..Mert megérdemli!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!