2013/07/22

Csóró Turul.....

Könnyen lehet nehányan izibe nekem esnek ezek után.. Sőt meglehet kiátkoznak... Az a csóró Turul madár... Turul = Kerecsen sólyom. Őseink hozták magukkal a naaaagy orosz sztyeppéről. Őseink szentkén tisztelt totem madara volt. Ős Magyar legenda népünk eredetéről... Emesét az ős Magyarok anyját termékenyítette meg álmában egy Turul madár és Született Hunor ( Hun ) és Magor ( Magyar ) a két dalia. Így lett két nemzetség egy Nép!  Szóval a naaagy helzet az... Nem értem mi baja van azzal a szerencsétlen Turullal sokaknak. Persze... tudom ám... Mert a szélsőjobb kisajátította mint valami hűűűű de naaagy Magyar szimbólumot... meg azt a szerencsétlen ősi Árpád házi királyok zászlaját is. Ennyi erővel úúúútálhatnánk a csóró Csoda szarvast is ugyi... azt a szerencsétlent aki ide vezette hont kereső őseinket. Na meg az a Narancs... hát rendes demokrata nem is tűr....hetne?...tűr? ...otthon narancsot ugyi.. mert hogy fideSSnyik szimbólum az a isten adta gyümi. Aztán a csóró kokárda... Azt is útálhatnánk mert emlékszünk mikor a fideSSnyikek kitalálták?... "Aki igaz Magyar viselje a kokárdát" szlogent? ... Nem értem én... Mi balfasz egy népség vagyunk.... történelmünk őseink múltjának egyes részeit kitörölnénk még a emlékeinkből is, egyeseket meg túúúlzottan is felemlegetünk dicsfénnyel övezzük.. A Gallok büszkék a kakasukra... pedig hogy jön egy baromfi a mi Sólymunkhoz a királyi Madárhoz? ... az Ámerikaiak is a Sasukra... pedig aztán közük nem sok hozzá... elfoglalt ( Indiánoktól rabolt ) föld szent madara vót az a Sas. Na az a naaagy helzet... Nekem semmi bajom azzal a Turullal! ... az idiotizmussal  IQ lájt "tiszta tekintetű" naaaagy Magyarkodókkal a  mindannyiunk szimbólumait a történelmünk egy egy részletét kedvük szerint hamisítókkal kisajátítókkal a "minél nagyobb több turulunk van annál nagyobb Magyarok vagyunk" hívőkkel ... Na azokkal van bajom! Mi lenne ha történelmünk egyes darabjait emlékeit szimbólumait a helyén kezelnénk?... - Sem túlzásba víve, sem kisajátítva jobb vagy bal vagy középre tartozásunk szerint, sem gyűlölve ugyanezekért miatt?...Mi lenne? Én szeretem azt a csóró Turult! ...meg a Csoda szarvast is!... Meg Árpád lovát kardját is szeretem. ..és minő érdekes.... Baloldali Demokrata vagyok! Nem hiszed? ...járj utána!!!... vagy kételkedj egy életen át! Ez legyen életed legnagyobb kételye! De komolyan áááám....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!