2021/03/13

Nekem nem mérvadóak a gödény félék...

 Észre vettétek é!?

Én nem osztok meg semmit ami a COVID-ról és főleg nem az oltásokról az "oltakozásról" szól, Ha mégis megosztok, vagy írok ilyen tartalmú valamit, az mindig valami "politikai" okból teszem és politikáról szól. Nem írok sem az "oltakozás" mellett, sem ellene.

Oka roppant egyszerű! Egyrészt sem magamat, sem másokat nem akarom stresszelni ilyenekkel. Van épp elég stresszelő hír ezzel kapcsolatosan. Másrészt mindenkinek saját felelőssége ön és mások a családja iránt, hogy "oltakozik" é, avagy nem. Főleg nem osztogatok ostoba kreált baromságokat! Ha valamit mégis megosztok, ...ritkán....azt mindig igyekszem hiteles forrásból tenni. Egyéberánt én ritkán osztok meg bármit. Nézelődöm, olvasok, aztán ha gyanús, utána járok a dolognak. Ha úgy látom, több hiteles forrás is megerősítette, megosztom. ...esetleg. Én leginkább írok, saját gondolatokat, következtetéseket, amik sok minden olvasottak, látottak, hallottak és általam tapasztaltak alapján keletkeznek. ...leírom azokat amiket sok mindenki lát, tapasztal, gondol, csak nem tudják úgy megfogalmazni.

Főleg rühellem amikor valaki-k felelőtlenül bizalmatlanságot keltenek másokban a saját tévképzeteikkel, főleg könnyen ellenőrizhető ostobaságokkal. ....főleg aki képtelen megkülönböztetni a milliárdot a billiárdtól és roppant egyszerűen ellenőrizhető baromságokat szerkeszt... és roppant feltűnő ökörségeket irkál... és szándékosan hazudik! Kelt itt épp elég bizalmatlanságot a tróger alkalmatlan orbán banda.

Aki nem akar oltakozni, ám tegye!... lelke rajta! Aki oltakozni akar, ám tegye! ...mindenkinek a saját felelőssége vagy felelőtlensége. ...de nyilvánvaló ostobaságokkal senki ne akarjon pánikot, félelmet, bizalmatlanságot kelteni!... sem ellene, sem mellette.

Akik nem akarnak "oltakozni", ám legyen szerencséjük és ússzák meg ezt a COVID izét! Akik "oltakoznak", váljék egészségükre!
Majd x év múlva meglátjuk... ha megérjük.

Én oltakoztam...volna ha megkaphattam volna....és én bízom az orvosomban. ... nem vagyok okosabb nála...legalábbis ebben nem. ...másban talán. :) Nekem nem mérvadóak a gödény félék... aki egyébként gyógyszerek...sok fertőző betegség ellen is... eladásából, na meg a "gyúrunk wazze" alakoknak "szterodok" tápok.... izom tömeg növelők... eladásából él... igen jól... Azért ha ezeket a COVID elleni injekciókat is a patikákban árulnák és szép hasznot hozna... vajh akkor is ilyen vírus tagadó lenne? ....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!