2021/03/02

Lehet ócsárolni, szidni, bírálni az ellenzéket...

 én is azt teszem sokszor... Van is miért.

DE!.. kérdezem én! ... Amikor 2011 - től főleg a Szolidaritás mozgalom majd másfél éven át, aztán a Rokkantak többször.... aztán mások ...aztán a pártok közül főleg a DK többször is tüntetéseket szervezett, vajh hányan voltak ott azok akik most az ellenzék szemére vetik, hogy semmit nem csinálnak? ... hogy nem viszik utcára az embereket? .... és mások közül? ... Hányan jöttetek velünk amikor hívtunk? ... Akik mentünk is...én magam 2 és fél éven át... mindig "békésen hazamentünk" ...ott 2012 január 3-án az operánál is amikor a tróger orbán és talpnyalói életükben először féltek...és sunnyogva a hátsó kapunk settenkedtek be "ünnepelni". ...onnan is akkor is...békésen haza mentetek...hiába hívtunk...Maradjatok... mondtátok... megy a busz... a busz amit ti..mi béreltünk...
....hát ennyit értek.. ennyit értünk....ennyit érünk....
Kifogások azok voltak... nem érek rá...minek?... nincs értelme... miért hétvégén?...miért hétköznap?... miért az szólal föl?... ha az ott lesz én nem megyek... lélekben veletek vagyok...
Szóval pofa be! Nem lesz messiás amíg tömeg nem lesz! Nem lesz megváltó, nem lesz vezér amíg nincs tömeg!
Addig a pártok azt teszik amit tehetnek, ...bár tehetnének többet is, meg másképp is ez is tény... Eeez van. Végre megértették... Összefogtak...lesz előválasztás is... Na akkor most arra figyelni, hogy ezt minél jobban csinálni, minél többen ott lenni, odafigyelni.... aaa pártokra a jelöltekre is!... éééés Főleg NE HOLMI AGYATLAN RAJONGÁS ALAPJÁN DÖNTENI, HANEM MEGFONTOLTAN, JÓZANUL!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!