2013/08/25

Turulba született fajtiszta? Vagy? ...komcsi libsi zsidó cigány... Hazaáruló?... Avagy kéccségek közt...

Jutott eszembe így reggel korán hajnalban... Ha valami gyökér mínusz 50 IQ-s "tiszta tekintetű hűdenagyon Magyar", akit apja vert gyerekkorában mert nem ette meg a cigány pecsenyét a tanárbácsi felpofozta mert az izraelita temetőbe járt suttyomba cigizni a haverekkel...Az osztálytársai kiközösítették mert már akkor is a falu a város az oskola leggyökerebbje vót... Ezért életét végig kísértette a kisebb rendűségi érzése... Aztán felcseperedett és rátalált a többi hasonlóra a gárdában... Ezzel kompenzálván a mínuszokat aztán most hűde nagynak erősnek érzi magát... Szóval ha egy ilyen emberhez hasonlatos élőlény "le cigányoz zsidóz komcsiz"... Nos én azt megtiszteltetésnek veszem! Merthogy vagyok én cigány zsidó komcsi libsi... meg még aszem csörgedez vér ereimben némi Szerb Román Horvát Szlovén Cseh Szlovák Török Tatár meg még kituggya hány nép megfordult kishazánkban mióta Attila és Árpád idehozta Hun - Magyar őseinket a Kárpátoknak medanszéjába. Állítólag eredetileg ...legalábbis közelebbi őseim a Déd szüleim szerint... fajta tiszta Német vónék... Merthogy ők onnan származnak mint Estvány kerál által betelepítettek.. Ugyi mint tuggyuk... ez az Estvány kerál volt szíves kiirtatni a kereszténység nevében az ősök több mint felét osztán kellően keverte itt a népeket. Node ez a családi legenda...mámint a "fajta tiszta" Németségem. Hogy szaporítsam a szót... merthogy néha elfog a szó.... na mindegy... szóval az fog el... Lehetek én bármi nemzetnek titulálva meg politikailag is tartozhatok én szerintük bárhová... meg szerintem is.... Na de hogy egy ilyen fent említett takony IQ bajnok lehazaárulózzon? ... Ez a senki szarházi aki életében még a hazájáért semmit nem tett legfeljebb a foci meccseken és gyülevész gárdájuk ( hordájuk ) összeröffenésein döngette naaagy Magyarságát... Ezek Hazaárulózzanak engem? ... Tudod te takony ki a hazaáruló? az az orbán nevű senkiházi és hűbéres pincsijei ( bocsánás a valódi Pincsiktől ) aki ránk szabadította ezt a hordát. ... Csak úgy jutott eszembe így hajnaltájt... Mert néha szokott csak úgy eszembe jutni dógok.

Aszem én is kisebbségi valék. Vagy rosseb tuggya... Ha má ennyi féle vér csobog ereinkben akkor az egyáltalán kisebbségi é?

Eszem áll meg... hát nincs má ebben a kis naaaagy Magyar honban orbán vezíren meg ebein kívül egy tisztességes Turulba született igaz Magyar sem? Ejjj ti ősök! Minő erkölcsök hogy ti mit keveregtetek... Azé most nem is tudom... Aszem őseimet elkéne ítélnem?... merthogy én nem születtem Turulba ( Kerecsen sólyom ) ?... Pedig biz Isten... természetesen a Magyaroké csakis... én szeressem azt a csóró madarat. Semmi bajom szegén Turullal.  Na meg jut eszembe... Mert ugyi a legenda szerint Német vónék... még az sem zavar hogy Hun-Magyar ősök igencsak sok Német ősömet lekaszaboltak lóhátrul hátrafelé nyilazva miközben jókat falatoztak a nyereg alatt puhított húsokból és öblítették jóféle kumisszal.
 Na basszja mög! Most estem kéccségbe... má nem is tudom kire haragudjak... A Hun - Magyar ősökre mert lenyilazták Német őseimet, vagy a Német őseimre mert nem születtem Turulba???... Jájj nekem! Kéccség gyötör..... Ríjok mingyá....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!