2013/08/23

"nem kell belőlünk,csak az az X,amit majd..."

Rágom,rágom én ezt a nagypolitikának nevezett mócsingot,s valahogy nagyon nem akaródzik lenyelnem,akárhogy próbálják lenyomni a torkomon.S bevallom,már piszkosul rühellek rágódni rajta.Főként,mert mennél tovább "kérődzöm", annál inkább érzem,engem itt kérem szépen palira akarnak venni!!
Talán nem egyedül én emlékszem rá,hogy úgy 2 évvel ezelőtt mindenki rólunk,az egyszerű emberekről beszélt. Minden ellenzéki "arc" nekünk bókolt,hízelgett.Mi voltunk a NÉP,igen ,így nagy betűkkel,akinek "hatalmát" visszaadni készült oly sok régi és új politikai szereplő.
Tény,nem voltunk milliószámra sehol,nem tüntettünk napokon át,de mégis sokan megmozdultunk. Hittünk nekik,támogattuk őket és reménykedtünk.
Aztán múltak napok,hetek és hónapok,egyre többször kezdtünk hamis hangokat hallani. De még hittünk,s reméltük,hogy ez csak a kellő beskálázás hiánya,lesz ez még jobb is.
De nem lett!! Mára sokan rájöttünk,hogy semmi más nem kell belőlünk,csak az az X,amit majd a szavazólapra teszünk. Mindegy,hogy mi mit,hogyan képzelünk,hogyan szeretnénk,mert majd a "nagyok" megmondják a tutit.
S bárhogy is nézem, a Nagy Vezírtől eltanult pávatánc technikájával szépen,lassan szinte az egész ellenzék hiteltelenné,bizalomra érdemtelenné tette magát.

Szinte az egész!!

S most lehet nekem ugrani:

Véleményem szerint egyetlen ember maradt,aki nem táncol,nem taktikázik,aki pacekba mondja kiről mit gondol. Egyetlen,aki nem csak papol a népről,de hónapok óta szinte köztük él,járja az országot. Meghallgat romát,rokkantat,kisvállalkozót,kórház- és iskolaigazgatót,mindenkit,aki szólni akar hozzá.Egyetlen,aki nem leendő szavazatokról,hanem emberekről beszél. Egyetlen,aki soha,semmilyen paktumot,közösséget nem vállal sem a kormánypártokkal,sem a szélsőségesekkel.
Egyetlen,aki mindenhol ott van pártjával,ahol gáz van.Egyetlen,aki hosszú évek óta papír nélkül is ugyanazt mondja,mert ugyanazt is gondolja.

Lehet itt emúttnyócévezni,lehet itt ripacskodásról,kampányfogásokról magyarázni,ám ezek tények!!
Én ezért álltam mögé,s mindaddig ott maradok,míg ez így marad!!
Ugye nem kell leírnom,kiről beszélek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!