2020/09/02

Félelem? Rettegés?... vagy szabályok ésszerű betartása?

Egy beszélgetésből! ...a COVID-19 "szabályokról".

Rettegni nem vagyok hajlandó! DE!... betartom a szabályokat, bár sok közülük nekem sem tetszik, mert tiszteletben tartom mások félelmeit és mert főleg a családomra nem akarok bajt hozni és ha ehhez a szabályok betartása kell, ám legyen. Mert ...Elhiszem ennek a COVID isten verésének a létezését és veszélyeit. Így is sok szabályt nem vagyok hajlandó betartani. Nem vagyok hajlandó összeesküvés elméletekben hinni és sarlatánok hűde tudományos...nak tűnő megdumálásaiban sem! Tény!... ez a tróger orbán rezsim és csatolt szervei rég elcseszték a bizalma-t / mat sok mindennel. Nem is az ő két szép szemükért tartom be a fontosabb szabályokat, hanem számomra hiteles emberek írásai, elmondásai alapján. ...és még én sem találkoztam COVID fertőzöttel, ha minden igaz, nálunk itt a városban nem is volt senki. ... de még lehet. Az hogy ebben az országban egy agyatlan barom és talpnyalói hozzák az idióta agyatlan átgondolatlan szabályokat, egy dolog, mocskos dolog, de sajnos ez van. Ettől még nekünk Embereknek nem kell..ene hülyének, ostobának lennünk. Én nem görcsölök, nem is pánikolok, de betartom ami fontos és igyekszem vigyázni amennyire lehet és ésszerű.  ..mint a KRESZ. :) éve vezetek és nem volt balesetem. Minek kössem be az övet?
Vagy: meg kell állnom a pirosnál, ha nem jön vonat?  mert egyszer lehet és mert egyszer mégis jön az a vonat...Azért! Ennyi! Az "egymásnak ellentmondó információk" közül pedig igyekszem megtalálni a hiteleset. Mint említettem... Nem vagyok hajlandó összeesküvés gyártó meg sarlatán barmoknak hinni! ...el tudod dönteni, hogy mi az igazság?... Sok mindenben igen, sok mindenben nem, viszont azt hogy melyik a hiteles forrás, hogy kiknek higgyek és kiknek ne, azt igen. Mindazok mellett amiket leírtam, Maradok ott ahol a szeretet szívből szól, mosolygok mikor okom van rá, kellő távolságot tartok a félelemtől és megölelgetem akiket szeretek... már akik a közelemben vannak. :) ... akik távol, őket is megölelgetném ha tehetném.

Tudom!...van sok sötét ostoba ember akik mindenféle "összeesküvés" elméleteknek hisznek és terjesztik a baromságaikat. ... Elhisznek mindenféle tudományosnak tűnő ökörséget, mert "tudományosnak" tűnik. Vannak egyébként okos, értelmes emberek akik pedig egyszerűen "hárítanak". ...Mert félni nem akarnak, bár bennük is ott a valós jogos félelem, de a pszichéjük hárítja a félelmet, ezért "nem akarnak" félni és szabályokat betartani, inkább "hisznek" sarlatánoknak, tagadóknak. ( és a sarlatánok a gödény félék ehhez adnak lovat...jó pénzért...kihasználva az emberek e "hibáit". ) ...mert ezek a sarlatánok jó pénzért lovat adnak alájuk, a remény halálos kufárjai.  Nem kell félni, rettegni sem!...CSAK ésszerűen betartani szabályokat!.

A fenti írásomat egy tegnap esti facebook beszélgetés alapján írtam, onnan másoltam és szerkesztettem át az én hozzászólásaimat. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!