2020/08/30

Ugye X év múlva senki nem akar "Orbán huszár" lenni?

Újra leírom okulásul! ...értse akinek kell! A rendszerváltáskor is/még hivatásos katona voltam. Nekünk is volt véleményünk a "rendszerváltásról" az akkori "demokrata ellenzékről". DE!... párak kivételével eszünkbe nem jutott a népünk ellen fordulni! Akkor voltak józan, tisztességes emberek a hadseregben és a vezetésében is! Akkor elrendelték, hogy civil ruhában járjunk be a laktanyába és onnan haza a Katonai rendészek civil ruhában járőröztek....tünk...én is ilyen szolgálatot adtam akkor... ..Miért?...hogy még a látszatát is elkerüljük, hogy bármibe beavatkozik a Hadsereg. Az akkori Honvédelmi miniszter Kárpáti Ferenc vezérezredes elrendelte... "A Hadsereg nem avatkozik be és nem fordul a népakarat ellen. Ha a magyar nép rendszerváltást akar, akkor a hadsereg dolga ezt tudomásul venni... Csak akkor avatkozik be a hadsereg ha súlyos zavargások keletkeznek ami veszélyezteti a közbiztonságot a békés átmenetet a magyar nép biztonságát és a rendőrség nem tudja már kezelni."
...és a HADSEREG NEM FORDULT A NÉP ELLEN!
Ugye érti mindenki!? .....
Ui. Ha mi akkor olyan "Kádár huszárok" lettünk volna mint azt a tróger orbán tróger suttyó talpnyalója állította, akkor beavatkozunk...és orbán meg a rendszerváltó társai még mindig börtönben rothadnának....
Ugye X év múlva senki nem akar "Orbán huszár" lenni? ....

Megjegyzem... A " taxis blokádkor" 
sem volt semmiféle készenlét. A részeg Horváth Balázs belügyminiszter szerette volna ha a Hadsereg beavatkozik, de akkor már eleve az Alkotmány is tiltotta, na meg az akkor még Valós főparancsnok Göncz Árpád köztársasági elnök sem engedte. Mi pedig.... akkor épp Nagykanizsán szolgáltam... megbeszéltük, hogy NEM AVATKOZUNK BE! Ha kell, kollektíven megtagadjuk a parancsot. Nem volt semmiféle készenlét. Én spec. kedélyesen elbeszélgettem a házunktól pár méterre a laktanya sarkánál útzáró fuvarozókkal és megnyugtattam őket, nem avatkozunk be.  Egyetlen dologra volt "készültség", hogy ha az útzár miatt veszélybe kerül a lakosság ellátása, akkor a hadsereg veszi át az ellátást és szállít élelmiszert az üzletekbe, gyógyszert...stb..., de nem beavatkozásra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!