2020/09/29

Korengedményes nyugdíj elvétele és egyszer talán visszaállítás kapcsán...

 Nem csak úgy, hanem okot adtak rá egyesek, jutott eszembe... A "Fegyveresek és rendvédelmisek" Korengedményes nyugdíjának elvétele és egyszer talán visszaállítás kapcsán...

Próbáld ki suttyókám, aztán megtudod! Próbálj 60 évesen a 10-ik emeletre rohanni teljes felszerelésben életet menteni! Vagy bűnöző után rohanni, olyan ifjú titán után mint te. Vagy a gyakorlótéren vagy ne adja a magasságos meg a sok nyikhaj takony politikus, hogy háborúban rohangászni, ágyú mellett tűzérkedni, tankban vagy gyalogosan harcolni. A határon "migráncs" járőrözni. Előtted is ott a pálya és irigyeld a hátrányait is, ne csak az előnyeit. Egyéberánt MI fegyveresek és rendvédelmisek sosem...mondom!... SOSEM irigyeltük mások foglalkozásának előnyeit és főleg nem kérdőjeleztük meg ha más más előnyöket kap, főleg ha az törvényes. ...és mi aláírtunk anno egy szerződést amiben vállaltuk a hivatásunk hátrányait -IS_ de az előnyeit is ám! ... és MI betartottuk a szerződést az eskünket. .. ez a tróger nyikhajokból iskola padból bársonyszékbe hullajtott orbán banda szegte meg azt a szerződést is és az esküjüket is többszörösen.
Na akkor!...én nem háborogtam akkor amikor három nap és három éjszakán át kialvatlanul tökig érő hóban a mezőt jártuk a DÉDÁSZ VÁLTOTT ( őket váltották, minket NEM ) szerelőivel és leszakadt villanyvezetékeket állítottunk helyre, hogy a civil miért a fűtött szobából drukkol nekünk. ...és várta hogy legyen villanya. A Szerb- Horvát háború idején sem háborogtam, hogy a családomtól távol, ...azt sem tudták a kicsi fiaim meg a feleségem, hogy hol az apa hetekig, mert nem tudhatták... kell vigyáznom a civilek nyugodt álmát. Csak két eset amikor a nép ezen részének "A mi fiaink" voltunk, aztán gyorsan elfelejtették amikor lett villany, meg béke lett a szomszédban és már nem lőttek át a szerbek meg a repülőik sem repültek be a magyar falvak fölé..... és egyébként máskor sem háborogtam amikor a civil...a favágó a lakatos.... karácsonykor a gyerekei örömét nézhette, én pedig valahol távol a szeretteimtől épp szolgálatban voltam... vagy amikor az elsőszülött fiam első lépéseit megtette, én miért nem lehetek ott és örülhetek neki, hanem épp a gyakorlótéren valahol a Bakonyban voltam. Nem háborogtam ilyeneken és a többi kollégám sem a rendőr sem a tűzoltó sem a börtönőr sem... tettük a dolgunkat. mert azt vállaltuk előnyeivel és hátrányaival.
ui. Megérdemli ez a nép a sorsát! Nem is érdemeltek mást mit ez a tróger hazug orbán rabló horda. Irigykedni a másikra, irigyelni a másik jogos jussát amiért megdolgozott amit vállalt előnyeivel hátrányaival, aaaz megy nektek balfaszok. Kiállni egymásért irigykedés nélkül a másik mellett?.. a másik jogaiért a másik jogos jussáért? ... aaaz nem megy, csak a suttyó irigykedő pofatépés, de nem ám a hátrányait irigyelni, ááá...csakis az előnyeit. Előtted is ott volt a pálya!... Te is lehettél volna rendőr, katona, tűzoltó, börtönőr....és a tiéd is lett volna az előnye... és a hátrányai is. ...Ja hogy az nem kellett? Csak az előnyeit irigyelni? Megérdemli a sorsát ez a nép! Ilyen irigykedő, szolgalelkű népség ilyen orbán féle hűbéres rendszert érdemel. Kiállni egymásért? Bezzeg amikor a rokkantakba rúgtak a trafikosokba a gazdákba a pedagógusokba a bárkibe... akkor ríttak, hogy mi miért nem állunk ki mellettük. ...értük. Amikor mellettünk kellett volna?.. akkor csak a kárörvendést az irigykedést kaptuk...kapjuk.. Hát álljon ki értetek a halál! Többé senkiért, pedig 2 és fél éven át ott voltam bárki mellett minden tüntetésen. ...nem csak én, hanem sok sok volt kollégám akikre ti irigykedtek, irigyelve a jogos jussukat amit törvény adott és jogtalanul törvényt és szerződést szegve vett el tőlünk ez a tróger suttyó orbán banda akik a MI a TI pénzeteken gazdagodnak, urizálnak a TI nyakatokon élősködnek lopnak csalnak hazudnak...ezek akik egy percet nem dolgoztak sehol, iskola padból bársonyszékekbe nyalták hazudozták magukat...és TE...TI!...tőlünk irigylitek a jussunkat? ...hát ... ezt érdeled magyar nép.....
ui.2. Azért a suttyó aki kihozta ezt belőlem....
Értelmezni szöveget azért megtanulhatnál! Írtam én olyan, hogy "nem tetszett a tökig érő hó"? NEM írtam! Pusztán érzékeltetni akartam veled e hivatás szépségeit! Azt viszont írtam, hogy tettem a dolgom mert azt választottam és nem háborogtam, nem irigyeltem a civileket akik a fűtött szobából néztek minket. Ha TE irigyled tőlem a korkedvezményes nyugdíjamat és itt agyalsz rajta, miért nem választottad a MI hivatásunkat? Most te is lehetnél olyan korkedvezményes. ...haaa a korod is megvan hozzá. Tudooood!? .... aaa hátrányait is és nem ám csak az előnyeit! MINDENNEK! ...mint én és kollégáim! ...én vállaltam azt a tökig érő havat is a sokszor távol a családomtólt is, meg a kicsiny gyerekeim első lépésének kihagyott örömét is.... Sőt!...azt is, ha kell az életem árán is védem a hazámat a népemet katasztrófától, ellenségtől az első vonalban elsőként meghalva TÉGED IS aki irigyled tőlem... aaaz előnyöket! Elcseréled velem a bajaimat is amit begyűjtöttem a hivatásos katonai szolgálatom alatt? ..... A pálya neked is a favágónak is meg bárkinek áll!
A sok agyatlan irigykedőnek! Irigyled a hivatásom előnyeit? Aaaa hátrányait is? Előtted is ott volt a pálya! Mi nem irigyeltük és nem irigyeljük más foglalkozások előnyeit! ...tiédet sem és senkiét aki törvényesen tisztességesen kapja. Egyéberánt azt senki nem firtatta és senkinek nem esett le eddig, mi az aktív időnk alatt magasabb nyugdíj járulékot fizettünk mint a civilek... a 80-as években pl. amíg a civil fizetett 5% nyugdíj járulékot, én fizettem 7%-ot. ...és nem volt magasabb a fizetésem, mint a gyári munkásé!...aaa felelősségem viszont sokszorta több. Amíg a civil minden ünnepet ...karácsonyt, húsvétot, május 1-ét...otthon töltötte a családjával, 8 óra munka után hazament....vagy a kocsmába... Addig mi nagy valószínűséggel a legtöbbet távol töltöttük a családunktól. Volt olyan év, nem egy, amikor az év több mint felét távol voltam a családomtól és neeeem kirándulni meg nyaralni, neeem napi 8 órát dolgozni és neeeem az esztergályos az irodista a favágó felelősségével! Akkor számold má ki agyatlan irigykedő!... az év több mint felében szolgálati okból távol, az hány évnyi munka viszony napi 8 órával számolva! ...és mielőtt megint nem tudná értelmezni valami gyenge képességű mint alább egyik... Nem esett nehezemre!... mert ezt vállaltam minden nehézségével, hátrányával, de előnyeivel is ám!...és abból volt a kevesebb...jóval kevesebb. Tán az egyetlen ez a korengedményes nyugdíj! Csináld utánam aztán jártasd az irigy pofádat! ...és vállald át az összes betegségemet, EÜ problémámat is amit a szolgálati éveim alatt begyűjtöttem!

A mai ifjabb kollégáim helyében lennék, úgy ott hagynám azt a kibaszott határkerítést mint eb a szarát! Aztán jöjjön csak a migráns!... árvízkor sem mennék menteni, meg g a házad? ...oltsd el magad te húgy agyú irigykedő!...rád támadt a fegyveres rabló, nem érzed magad biztonságban? ...így jártál! ...védd meg magadat húgy agyú irigykedő!... ha irigyelni tudod a hivatásunk előnyeit... mind ezt az egyet... irigyeld a hátrányait is!

Még egy valamit a sok előnyöket irigylő, de hátrányokat nem vállaló csökkent képességűnek, aztán részemről befejezem az értelmetlen vitát csökkent képességűekkel.
- Akár tetszik akár nem, nekünk egy törvény adta a jogot és szigorú feltételeket szabott. Mi egy szerződést írtunk alá az állammal, amiben vállaltuk a hivatásunk minden hátrányát és előnyét is. Mi betartottuk azt a törvényt és a szerződést is. NEM MI VOLTUNK AKIK MEGSZEGTÉK...aaaz akkor érvényes alkotmányt is!.. "Visszamenőleges hatályú törvényt alkotni nem lehet!" Tőlünk a törvényes jussunkat egy visszamenőleges hatályú törvénnyel vették el. Azaz olyan, mintha te aláírsz egy szerződést a munkáltatóddal bármiről, vagy ad a törvény egy jogot, majd a munkáltatód, vagy a jogalkotó VISSZAMENŐLEG elveszi azt a jogodat...azaz évekre visszamenőleg. Pl. most a hatályos törvény szerint ha betöltötted a nyugdíj korhatárt és elmentél nyugdíjba, visszamenőleg meghosszabbítják és téged köteleznek VISSZAMENŐLEG arra, hogy újabb éveket dolgozz, vagy elveszik a nyugdíjadat. De lehet ez bármi jogod amit az akkor hatályos törvény adott...pl... Trafik nyitási és üzemeltetési jog. ....majd gondol egyet valami orbán talpnyaló hűbéres és elveszik ezt a jogodat és a trafikodat KÁRTÉRÍTÉS NÉLKÜL megkapja egy csókosuk.

Amíg orbán tudhatja, hogy a magyar ilyen, egymásnak ugrasztható, egymás jogos jussát vitatja el, amíg "migráncs hordákkal" meg Sorossal riogatható, addig bármikor bárkibe belerúg ha agybeteg elméje úri kénye kedve ezt súgja neki. A magyar ilyen... egymás torkának esik és közben nem veszi észre, hogy egy agybeteg hatalom megszállott széjjel lopja csalja hazudja az országot és kisajátít, magán birtokká teszi a hazánkat. Amíg te meg te az én jussomat vitatod el, addig orbán és bandája nyugodtan rúghat belém, beléd, bárkibe... a katonába rendőrbe, tűzoltóba trafikosba gazdába rokkantba tanárba egészségűgyisbe, emelheti a csillagos égig a TE nyugdíj korhatárodat aaa halálodig... és tudod mit te ránk irigykedő?... meg is érdemled, ezt érdemled.
Te nekem ugrasz az helyett hogy kiállnál az én jogaimért, aztán én is kiállnék a tiédekért, egymás kinyírása helyett ezt a rabló orbán hordát zavarnánk el megérdemelt helyükre a börtön mélyére össze fogva egymásért kiállva. ...
Csak hát... itt a nagy baj... Te az enyémet vitatod el, Te nem állsz ki értem, én a tiédet és én sem állok melléd. ...orbán és talpnyaló hűbéresei addig szabadon lophatják csalhatják hazudhatják széjjel az országot, rúghatnak bele bárkibe... beléd is...és meg is érdemled... ezt érdemled.
Csak megjegyzem...én kiálltam magunkért a kollégáimért, kiálltam a trafikosokért...pedig még ők maguk sem magukért, kiálltam a rokkantak a pedagógusok az egészségügyisek mellett és kiállnék bárki mellett a jogos jussukért küzdőkért... vittem a bőrömet vásárra másokért....már nem!...már nem fogok kiállni senkiért! ...érted sem, tegyenek veled bármit, mert ezt érdemled!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!