2020/09/10

Megkapják a "béremelést" a megbecsülést....üveggyöngyben.

Az Országos Mentőszolgálat Facebook oldalán lelkesednek a mentősök így, -

Országos Mentőszolgálat
14 ó.
ÉRDEMES A MENTŐKNEK HÍRLEVELET OLVASNI❗️🤾🏼‍♂️🚑🇭🇺❤️
Legalább is egészen biztosan így gondolja az az 500 magyar mentődolgozó, akik az MLSZ és az UEFA döntése alapján kaptak meghívást a budapesti Szuperkupa-döntőre. Az életmentők ráadásul régiónként 30 páros jegyet igényelhettek, a többire pedig a mentést egyéb módon segítő bajtársaink regisztrálhattak. A jegyek rekord gyorsasággal 21 óra alatt elfogytak, így elmondhatjuk, hogy a mentők több mint 500 fővel vesznek részt a Bajnokok Ligája-győztes Bayern München és az Európa Ligában diadalmaskodó Sevilla meccsén szeptember 24-én a Puskás Arénában.
Balesetmentes szórakozást és jó szurkolást kívánunk!

Nekem pedig ez a véleményem erről és ezt le is írtam nekik, - 
Hajrá! Éljen! Hurrá! A szakrendelőbe egyszerre csak 8...mondom... NYOLC fő mehet be, a tömeg kint az épület előtt várakozik, természetesen MASZKBAN, mert előírás és 1,5 m.... Értem... A foci meccsen nem fertőz a COVID-19.... Értjük... mert "szeretett pártunk és kormányunk orbán viktor" elrendelte. Értem. ...és erre a focimeccsre elmennek az egészségügyisek akik mindenhol máshol betartják és betartatják a tömegre a maszk viselésre vonatkozó szabályt. Na meg üveggyöngyért tisztesség, becsület, szakmaiság..... Értjük! Megkapják a "béremelést"....üveggyöngyben. ...mint nyáron a rezsi pacal szilárd juti almáját a naaagy megbecsülés jelét. Értjük. ...és még lelkesednek is, na eztán ne tessék ám hőzöngeni a megbecsülés hiánya miatt!...."megvannak becsülve"....focijegy meg pár kiló alma értékig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!