2024/04/22

Politika...közügyek, tisztesség? Becsület? Mocsok? Aljasság? Miért!?

 Egész ifjú korom óta érdekelnek a KÖZÜGYEK azaz a politika. 18 éves korom óta aktívan foglalkozom vele. ...tanultam és tanítottam. Nagyon sok éve tudatosan foglalkozom vele. Tudatosan, azaz látok, hallok, tapasztalok, elgondolkodom, következtetéseket vonok le és döntök. Immár 24 éve igen aktívan, azaz az átlag polgártól jóval aktívabban vagyok benne. Volt és van dolgom politikusokkal, önkormányzati képviselőkkel, polgármesterekkel, országgyűlési képviselőkkel, miniszterekkel. Többeket közülük személyesen ismerek. Értem, ismerem a politikát, tudatosan és aktívan művelem.

DE! ... Azt még valamennyire értem, bár meg nem értem, hogy "odafönt" a naaagy politikában harcok folynak, van benne mocsok is bőven, mert hát ugye ott igen nagy a tét. Na de "idelent" a falvakban a kisvárosokban a városokban miért!? Miért kapaszkodnak túl sokan abba a politikai funkcióba? Miért kell érte élet halál harcot vívni? ...miért kell a rengeteg mocsok? ...miért kell egymást szószerint kinyírni, kicsinálni? Miért kell minden mocskot elkövetni érte? Miért kell még a sajátjaikat is becsapni, átverni, kijátszani? Miért arról szól az egész, hogy a másikat kicsináljuk? A politikának a KÖZÜGYEKNEK nem arról kellene szólnia, hogy a népnek a falunak a városnak a megyének az országnak jobb legyen? Nem a népről kellene szólnia? Ez helyett egyesek mocskos hatalmáról a hatalomról szól, egyesek mocskos érdekeiről, arról, hogy a politikai funkcióikat a "hatalmukat" a befolyásukat magánvagyonuk, vaaagy az őket felhasználók vagyonának gyarapítására használják és ezért elkövetnek minden aljasságot, mocskot. ... fenyegetnek, megfélemlítenek téged személyesen, vagy a családtagodon keresztül a senkiháziak, egyesek a vélt vagy valós kapcsolataikkal, hatalmukkal visszaélve...
a NÉP PEDIG EL VAN FELEJTVE, CSAK ESZKÖZKÉNT HASZNÁLJÁK BENNE A SENKIHÁZIAK, TRÓGEROK. A nép pedig a balga elhiszi, bedől nekik, tapsol nekik, éljenzi őket.
Aki pedig szót emel ez ellen, változtatni akar ezen, tisztességes akar maradni és tisztességgel akarja csinálni, aaaz nem kell a népnek. Mondjátok meg miért!?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!