2024/04/05

Nem mondhatom el a valakinek, elmondom mindenkinek. ... a DK-ról.

 Kaposváron kezdtem a DK-ban a kezdetektől. Sőt, még az MSZP-ben mikor 2003-ban Medgyesit lemondatták és a megyei szervezetek szavaztak, ki legyen helyette. Somogyban én voltam a 2 közül az egyik aki Gyurcsányt javasoltuk, a másik Kolber volt. Jaaa és Lampert Mónika ellenében, meg is orrolt rám Mónika. Jött a DK.... Kaposváron egy fiatal lány lett a DK elnök. Aranyos kedves volt de nem politikusnak, nem vezetőnek való. Voltunk 120-an DK-sok Kaposváron. Egy év múlva a taggyűléseken már csak alig lézengtünk annyira érdektelen volt. Lemondott az a lány. Budapestről Gyurcsányék a nyakunkba ültettek egy olyan elnököt aki akkor lépett be a DK-ba és menten elnököt csináltak belőle. Arra képtelen volt hogy pultozni kampányolni kijöjjön velünk, vagy bármi helyi ügyben megszólaljon, mert ő utálta a fotózzák, filmezik, A legfontosabb feladata az volt hogy ült az irodában és a fiát betolja a városi képviselőtestületbe.

Azt hittem egyedi eset. De nem, mert több ismerős is panaszkodott hogy náluk is így működik... Budapesten jártomban elakartam mondani Gyurcsánynak... A közelébe sem engedtek. Elmondhattam a gondunkat egy sokadik valakinek. Semmi nem történt. Kiléptem. Idejöttem Békésbe. Azt hittem itt más lesz. Még rosszabb. Itt nálunk semmi ellenzék NINCS! A szarvasi választókörzethez tartozunk. Ott van DK... páran vannak, elvileg mi is hozzájuk tartozunk...9 év alatt EGSZER járt itt Gyomaendrődön. 5 éve fölvettem vele a kapcsolatot. Segítsenek és elindulunk az önkormányzati választáson. Mi volt a válaszuk? ... Szedd össze a jelölteket, mi majd adjuk a párt logót... Mi vaaaan? Annyit nem segített hogy legalább egy névsort adott volna az itteni DK szimpatizánsokról. Neki az a fontos hogy beüljön a megyei közgyűlésbe. ...és ilyenekkel van tele a DK. De a Gyurcsány aaaz sérthetetlen. Volt itt Vadai kettő éve az előválasztás kampánykor... Próbáltam vele beszélni. ...Lehetett? NEEEEM:.... ott hagyott mert bájvigyorogni kellett. Ez a DK.


Magyar mentalitás. Ejj ráérünk arra még. Csak nekem ne kelljen. Jóvanazúgy. De hát mit tehetnék én? ... mondja 9 millió. Csodára, messiásra, nagyemberre vár. Csak dünnyög, de ha tenni kell.... Másokat szid, hogy mééé nem csinálnak valamit. Kívülállóként szurkol annak aki csinálja, dehogy melléállna. ...

Nem érünk rá! De neked IS KELL! Nincs jól! Mit tehetnél? ... Áljj mellénk!... segíts!... vállalj feladatot! Nincs csoda, sem messiás! A nagyember sem tud osztódni, mindenhol ott lenni, kénytelen leszel velünk beérni! Dünnyögéssel még nem oldottak meg semmit, nem változtattak semmin, nem építettek föl semmit! Hiába szidod azokat akik tennének, nélküled ők..mi kevesen vagyunk, neked IS be kell állnod! Szurkolóból van elég, kevés aki a pályán áll.

Mit tegyünk még hogy végre megértsd!?
Megadás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!