2024/04/19

Magyar Péter Gyomaendrődön.

 2024 04 18-án itt járt Magyar Péter a nép új messiása a volt nerlovag. 

Íme a kérdésem és Magyar Péter zagyva válasza. Sajnos nem hagyták, hogy tisztességesen viszont válaszoljak.
Eleve nem a kérdésemre válaszolt, hanem támadott, majd hazudott. Azt állította, hogy ő nem szolgálta orbánt és a ner-t. Nos a PARTIZÁN interjúban épp ő személyesen mondta el, hogy a 2000-es évek eleje óta ... ha jól emlékszem 2004-től szolgálta orbánt. Azzal is dicsekedett, hogy a 2006-os csőcseléket ő védte mint kezdő jogász. Azt is nyilatkozta ott, hogy 2010 után mint diplomata Brüsszelben szolgált...a a NER-t és orbánt. Onnan hazajöttek, ő állami cégeknél volt milliós fizetésekkel, A volt neje államtitkár, majd miniszterként szolgálta a NER-t egészen a lemondatásáig. Akkor ez mi ha nem orbán szolgálata? Azt is mondta... Már évek óta téma volt közte és az orbán közeli egyes emberek... barátai? .. közt az orbán rendszer hibái. Nos... minő érdekes... azok a "barátai" még mindig orbán hátsóját nyalják. Az ellenzéket támadja? Míg az ellenzék próbált tenni, ha nem is mind, ez a senkiházi épp a NER előnyeit élvezte.
Még mindig kérdés... Ha nem történik Magyar Péterrel és a volt nejével az ami, minek kellett volna történnie és hány év kellett volna még ahhoz, hogy Magyar Péter "megtérjen"?
A bizalomról pedig annyit... Jakab Péter munkásságát évek óta figyeltem. Láttam mit csinál az országgyűlésben, mit csinál a -jobbikban- ... Láttam mit csinált a 2012-es előválasztás idején és évek, figyelés, rágódás előzte meg, hogy Jakab Péter mellé álljak....
... Magyar Péternek is adok négy évet ahhoz hogy elnyerje a bizalmamat.. 😃 Kevesebbel nem érem be! Nekem igen nagyon kevés a szép duma amit ma elrebegett itt Gyomaendrődön....
Semmi mást nem tett mint a "nagypolitikusok" 99%-a, azaz mondta amit a közönség hallani szeret. ... populista szééép duma. Ennyi. Annyi de annyi ilyent hallottam már, hallgattam már sok év alatt, akár kivülről elmondanám én is, csak néhány részét kell módosítani a közönséghez igazítani... pl. ahol olyan a közönség, ott "gyurcsányozni", ahol olyan ott "parizeres petyázni" ahol olyan ott "komcsizni libsizni"... Ennyi.
Különbenis!... Jött, beszélt, tapsoltak neki....és elment... A Gyomaendrőd lakói akik ma ott voltak IS és akik nem ők is itt maradnak újabb 4...5 évre a helyi gondjaikkal bajaikkal...és itt maradunk mi is! ... nekünk KELL megoldani őket, mert senki nem fogja helyettük, helyettünk. Nincs messiás! Sem Magyar Péter, sem Gyurcsány, sem senki, még Jakab Péter sem. Ők legfeljebb erőt, bátorságot, hitet adhatnak, utat mutathatnak... már amelyik... DE!... nekünk KELL MEGOLDANI! Csak mi maradunk itt.... senki más! Nélkülünk nem megy!
Rá három órára mint ez a kérdésem elhangzott, Magyar Péter a naaagy demokrata letiltott a facebook oldaláról. Tegnap még ott néztem meg a programját. Ennyit a hűde demokratáról a nagy messiásról.

Ha már a facebook-on letiltott a nép új messiása a naaagy szabadságharcos volt nerlovag, válaszoltam neki a YouTube-on.
Magyar úr! Ön eleve nem a kérdésemre válaszolt, hanem támadott, majd önmagát hazudtolta meg. Ugyanis ön nyilatkozta a PARTIZÁNNAK, hogy már 2004?...től orbán mellett ált, sőt véddte a 2006-os randalírozó csürhe tagjait akiket épp orbán fizetett. Majd 2010 után diplomata lett Brüsszelben, aztán milliós fizetésű állásokat kapott a NER pixisből a volt neje pedig államtitkár, majd miniszter volt. Mi ez ha nem a tróger orbán a ner szolgálata? A kérdésem pedig az volt... Ha nem történik önnel az ami történt, még minek kellett volna történnie és hány év még mire "megtér" és eljátssza a messiást a nép megmentőjét? ... Nos erre nem válaszolt. Azt mondta ön... már évek óta beszélgettek ezekről a ner-es barátaival... Hol vannak azok a "barátok"? ... Nos... még mindig szolgálják orbánt és élvezik a ner pixisét. Ön Jakab Pétert nevezte árulónak... Jakab Péter tette amit tudott a ner az önök gazdája orbán ellen amíg ön élvezte a ner pixisét. A jobbikot Jakab Péter hozta föl 10% fölé és ő csinált az orbán csicska Vona féle szélsőjobbos jobbikból közép pártot. Most hol is a jobbik? Jakab Péterben nyomokban sincs ner, önben viszont jócskán. Mire erről a fórumáról haza értem, ön már letiltott a facebook oldaláról. Miért is? Jaaa hogy kendnek nem tetszik az őszinte szó, csak a gondolkodás a háttér mögé nézés nélküli taps a hirtelen jött taps, éljenzés? Értem. Ön el.aszta azt hogy valaha is bízzak önben. Jakab Pétert NÉGY éven át figyeltem mire bizalmat kapott tőlem, aztán álltam mellé... Ön is kap annyit...

Újra kénytelen voltam hozzászólni a nép új messiásához a YouTube-on. Azért ott, mert itt letiltott. Ez a volt? ...ner lovag azzal vádolta Péteréket, hogy tegnap ők küldtek oda provokálni.
Na akkor tisztázzuk!
Válaszoltam, -
Látom oda tolta a képét a rajongóival együtt a Jakab Péterhez. Mivel ön engem "bátor" ... izzé... gyáva módon letiltott a facebook-on, így arra is itt válaszolok. Tudja...én nem párt utasítást hajtok végre. Magamtól mentem oda önhöz Gyomaendrődön, ugyanis ugyanazt a kérdést feltettem önnek a facebook-on többször is, de ön ugyanúgy nem válaszolt ott sem ahogy itt Gyomaendrődön SEM. Van még mit tanulnia kendnek. Semmivel nem különb mint a volt? ... gazdái. Én tényleg bízni szerettem volna kendben ha kielégítő választ kapok. Ön bunkó módon elcseszte. Tudja... ön elment innen Gyomaendrődről, kitudja mikor tolja vissza ide a képét. MI ITT MARADUNK és MI leszünk azok akik itt a gyomaendrődiek gondjain segíteni fogunk, naponta hallgatjuk a helyi gondjaikat és ha kell, naponta tárgyalok a város vezetőivel az itteni emberek gondjairól... míg ön élvezkedik a hirtelen jött népszerűségben. Sőt! ..míg kend a ner cukros pixisében lubickolt, mi akkor IS itt voltunk. Úgyhogy tanuljon még, van hová fejlődnie, vetkőzze le a tróger orbáni nerben szerzett ...tanult ostoba módszereket. Tudja...én ma IS az itteni emberekért fogok tárgyalni kb. 3 óra múlva. ... Kend pedig? ... megy máshová élvezkedni a hirtelen jött népszerűségben.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!