2016/11/24

Csak úgy jutott eszembe...

Aki tudja, mondja má meg!...
Hová tűnt budai gyula a fidesz elszámoltatási kormánybiztosa?   Ja hogy mint az első orbán kormány idején felállított "olaj ügyeket vizsgálók"?...vagy az mszp kormány idején felállított "Fidesz-kormány korrupciógyanús ügyeit vizsgáló" kormány biztos Keller László ? ...Érdekes... Ezek a korrupciókat vizsgáló kormány biztosok, bizottságok egyszer csak úgy eltűnnek. Vajh hová?...miért?

Ez is csak úgy jutott eszembe...
Egy hír:
"Magyar hangszerkészítő építette a világ legjobb hegedűjét. Draskóczy Gábor, Londonban élő magyar hegedűkészítő nyerte meg a világ egyik legrangosabb nemzetközi hangszerkészítő versenyét."
Ahhaaa! A LONDONBAN élő...és NEM Budapesten vagy Miskolcon Vácon Szolnokon Karakószörcsögpusztán...stb...Magyar honban. Azért büszkék vagyunk rá, mert legalább Magyar.
A "büszkeséget" nem értem. Érted? Londonban él... De mi piszok büszkék vagyunk rá...mert Magyar... Mint annyi más világhíres Magyar... Külföldön él...élt....Magyarok... De külföldön lettek híresek... mi vagyunk rájuk büszkék és döngetjük a mellünket..."lám ő is Magyar!".... Miért nem itthon lettek híresek?...sikeresek?... ...... Ja hogy amíg itthon voltak, addig sz.rtunk rájuk?...nem hagytuk őket érvényesülni?...irigykedtünk rájuk?...Elüldöztük őket?... Értem. ... De akkor milyen jogon döngetjük mellünket a büszkeségtőőől? ....

 Ez az amit sosem értek. Egyik oldal melldöngetve magyarkodik és abból is erényt farag amiből nem köllene, akkor is "hőst" farag azokból is...amikor épp gyalázatot mívelt..ek. A másik oldal pedig épp ellenkezője. ...ha valaki "egészséges normális nemzeti öntudattal, büszkeséggel" nyilvánul meg...menten frászt kapnak és nacionalistát kiáltanak. Mi csak végletekben tudunk lenni nemzeti büszkék és internacionalisták is. Véletlenül sem egészségesen normálisan úgy Nemzeti, hogy egészségesen normálisan európaiak is legyünk. ...vagy fordítva...

Ez is jutott eszembe. ...hogy ma csak úgy jutnak eszembe ennyi dógok...
Jutott eszembe...
Miért köll a Baloldali ismerőseim Barátaim Politikusok Értelmiségiek előtt állandóan magyarázkodnom?...mert nekem Baloldaliként igenis fáj Trianon...mert én igenis büszke vagyok büszke akarok lenni mindenre ami Magyar és méltán lehetek rá büszke kultúránkra termékeinkre hírességeinkre történelmünkre a hont foglalókra a turulra....,...és hordani szeretném a nemzeti színeket a kocsin a ruhámon az egyenruhán...nem lepedőnyit csak amolyan kicsinkét...Miért köll magyarázkodnom hogy ettől én még nem vagyok nacionalista, vagyok annyira Baloldali mint ők?...sőt sokuknál jobban...sőt vagyok annyira európai is.
Miért köll magyarázkodnom a szélső jobbosok előtt hogy vagyok annyira Magyar mint ők...sőt...sokuknál sokkal inkább...mert én nem hordok a hátamon nagy Magyarország térképet sem turul képet az udvarunkban sincs torony magas turul szobor..., nem akasztok az autónkra lepedőnyi magyar zászlót, nem döngetem nap mint nap a mejjemet naagy magyarkodással, nem ríjok folyamatosan Trianon miatt, szeretem Európát a világot?..Miért köll magyarázkodnom? ...
Egészséges normális szélsőségektől mentes nemzeti tudat..és európaiság szintén egészségesen normálisan és internacionalizmus dettó egészségesen normálisan... Csak úgy mint minden más normális..EGÉSZSÉGES ...nemzet lányai fiai. ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!