2014/10/01

Vezetőkről - Vezetettekről - Közösségekről. ( Be-szólok )

Egy érdekes...nek tűnő? ötletem támadt. Szívem hitem szerint úúúgy beszólnék nehány demokrata baloldali? párt vezetőjének ( kicsenek nagynak kisebbnek nagyobbnak ) , funkciókra ácsingózóinak, de tagjaiknak is. Tudjátok?...van egy Karinthy vers, "Nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek." Az a naaagy helzet, én is így vagyok ezzel időnként és régóta....sajnos! Nem mondhatom el ott akkor ahol kéne szeretném, elmonda...nám mindenkinek. Hátha! Eccer! Talán eljut a süket ...direkt?...fülekig is. Mondták páran már, haggyam a francba az egészet, ne idegeljem magam rajta, úgysem van értelme eredménye semmi. Úgyis marad minden ahogy van. Mert ... Mert csak. Meg aztán így választások előtt alatt után neee, mert bomlasztana mert már minek mert előtte? mert utána má minek?... Jóóó. Értem ééén. De akkor mikor? Avagy?.. Minden mindig marad úgy ahogy? Nem jól? Na hát ez az a elején említett "....érdekes...nek tűnő?" ötletem. Tessetek engem meggyőzni! Miért Igen! / Miért Ne! -mondjam el szóljak be. Rajta! Győzzetek meg! Amelyikről jobban meggyőztök, azt fogom tenni. Érveket kérek ám rendeseket és nem csak holmi eccerű igent nemet! Na jó. Ennyit erről.

Írtam ezt 2014 10 01-én reggel a Frászbuk "Mi jár a fejedben?" kérdésére. Majd kaptam válaszokat ötletek is. Most a hozzámszólások nélkül a válaszaim.... Csak mert úgy döntöttem, -"Beszólok" mégis. Aztán vagy eljut ahová köll, vagy nem, vagy veszik akiknek kéne, vagy nem. Egy biztos..., én "be-Szóltam" Ennyi.

Már említettem régebben a fórumokat. Nagyjaink jönnek, aztán tartanak nekünk "Fórumokat". Aztán osztják nekünk az észt rendesen. Némelyiknek még haszna is van, értelmes is. Egy nagyon komoly bajom van ezekkel a "fórumokkal". Elvileg utána lehet kérdezni tőlük, má mint a "nagyjainktól" ugyi. Na ja. Tervezik pl. 2 órásra a fórumot, ebből Ő a nagy beszél másfelet. Nekünk a tömegnek jut 20 perc a kérdéseinkre és a válaszokra. Elköszönés miegyéb 10 perc. Naaa??? Eccer aztán többször kellene olyan Fordított fórumot tartani. A "nagyjaink" ülnének és MI osztanánk nekik! Vajon mit szólnának? Sajna a vezetőink igenszívesen keverik a fogalmakat. A Választott Vezető NEM főnök, hanem Vezető! NEM mindenható és NEM tévedhetetlen! Sajnos a vezetettek is keverik de rendesen. Megválasztanak valakit A! Vezetőjüknek, aztán onnantól úgy viselkednek vele szembe mintha Főnök lenne. Körbe nyalják rajongják imádják istenítik. Esetenként pedig magára hagyják, azt hiszik képzelik onnantól a Vezető dóga minden, nekik többé semmi dóguk nincs. Pedig... Közösség Vezető nélkül CSAK egy gazdátlan csorda. Vezető Közösség nélkül ...gyenge mint nyári harmat, semmit nem ér.

...nincs igazi Vezető....

Talán. Talán akadna. De a közösségek is... Megválasztanak maguknak olyan vezetőket akik eccerűen siralmasak. Tehetségtelen törtetők, funkció vadászok, magukat talpnyalókkal körülvevő senkik. Aztán nyalogatják egymást körbe. Magára hagyják a tehetségtelen alkalmatlan senkit. Ő pedig azt hiszi ettől most ő a menő. Tehet amit akar. Aki dünnyög szólni mer azt lehurrogják. Rosszabb esetbe fölbiztatják a szólni merőt hogy szóljon, aztán sunyítva kihátrálnak mögüle. Végül a közösség széjjel hullik és okolják egymást mindenki egy mást amiért nem halad a szekér.

Sehonnan jött senkik akarják osztani az észt, Virítanak vigyorognak nagy emberek közelébe. De ha Vezetni kéne nem mernek az élre állni. Ha vitázni kéne elmenekülnek. Ha ki kellene állni a közösségért a közösség elveiért értékeiért, akkor kussolnak vigyorognak széplelküsködnek. Ha vezető akar lenni? Merjen kiállni és Vezetni! Merjen vitázni! Merje képviselni a közössége érdekeit, értékeit! Egyáltalán tudja, legyen tisztába hogy mik azok! Merjen kiállni a vezetettekért a közösségéért! Merjen élre állni ha kell! Egyáltalán MERJE vállalni hogy Ő Vezető! A Vezetettek? A Közösség? Ne higgye hogy a vezetőjük isten, mindenható, mindent bír, mindent tud, imádni való sztár és egyedül is boldogul, csak neki van feladata! Merjenek a Vezetőjük mellé mögé állni, érte kiállni! Segítsék támogassák ha kell, márpedig kell! Egy közösség vezetőjének lenni Elkötelezettség, hit, bizalom, megtiszteltetés! Közösség tagjának lenni szintén elkötelezettség, hit, bizalom! Egy Vezetőnek a Közösség ad jogokat és kötelezettségeket. Engedjék, biztassák hogy éljen velük, de NE hagyják hogy visszaéljen vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!