2014/10/26

Politikai Fórum. ... Kicsit nagyon másképpen.

Időnként háborogtam az ilyen olyan amolyan politikai fórumok formáin. Ugye van az a szokásos miszerint, -Jön a naaagy ember politikus fórumot tartani. Népek ülnek a nagy ember bejön, köszöntik, ő elmondja a szent beszédet , kicsit vagy nagyon fényezi magát a pártját. Néha okosakat mond, néha semmiről beszél órákig. Néha elővezeti a saját elképzeléseit. Aztán...Aztán? UFF! Én beszéltem... Ennyi és naaagy tapsikálások közepette lelép. Néha miután ő beszélt ..mint előbb említém...órákat, aztán ad öt azaz ÖT percet nekünk a Népnek máhogy kérdezhetünk tőle. Eztán lép le sikere teljes tudatában. Mi pedig? Örömködhetünk mert a naaaagy ember közénk jött.
Na ebbül lészen nekem elegem. Álmodtam egy nagyot! Úgy döntöttem, lesz ami lesz, szervezek egy különleges Politikai Fórumot. Olyan Fórumot szervezek ami még nem volt. Ötlet megvolt, rágódtam rajta hogyan is miként is legyen.
A Fórum... Olyan különleges hogy a Csoportunk Tagjai az "Esemény" oldalon "Bejegyzésbe" tehetik föl a kérdéseiket és a meghívott Politikus az adott időpontban jön és ott válaszol a kérdéseinkre. Nincs mellébeszéd, Nincs szónoklat, Nincs naaagy Embert körbe vigyorgó hűűű de nem tudom kik. .. Nincs semmi más CSAK kérdések és Válaszok. A kérdésekből az a Politikus aki Okos és kellően intelligens, sok mindent leszűrhet...Pl. Mit is akar a Nép. Mi foglalkoztatja, Mi érdekli, Mit is és hogyan képzelne el másképp. Aztán? A Jó Politikus ezekből tudni fogja merre hogyan lépjen, mit kell tennie. ( Lendvai Ildikó ilyen ...úgy hiszem ) Szóval...Online Fórum ahol Csak Kérdések és Válaszok vannak. Beszéltem róla pár naaagyon kedves Ismerősömmel barátommal. Teccet nekik a kiötölésem. Mondták biztattak... Vágjunk bele. Mellém álltak, megbeszéltük, megszerveztük.....

Van egy immár több mint kettő éve működő Facebook Csoport aminek egyik  ( a kettőből ) ( a másik kezdő maga a kezdeményező, aki akkor engem bevett maga mellé ) kezdetektől Adminja/Szervezője ..és talán kicsit vezetője?... vagyok. ( azóta vannak társaink is, három "Angyal" Admin társam )
Nos úgy gondoltam, ennek a Csoportnak Csoporttal szervezünk Politikai Fórumot, különlegeset Egyedit.
Online Politikai Fórumot csinálunk. Álmodtam, átgondoltam, megbeszéltük, mellém álltak, MEGCSINÁLTUK! 2014 Október 24-én Pénteken este 20,00-tól 21,00-ig...

A Fórum. Online Fórum. Ott a Facebookon a Csoportunknak szerkesztettem egy "Esemény" oldalt és kidolgoztam a részleteket, ezt is megbeszéltük, aztán nekiláttunk. Úgy gondoltam első vendégünknek Lendvai Ildikót kérem föl. Ő egyik legismertebb, legtapasztaltabb, legnépszerűbb, legnyitottabb politikus a baloldalon. Álmodtam... Ha má nagy...legyen Még nagyobb. Meghívtam és Ő elsőre és örömmel elfogadta. Természetesen segítséget kért tőlem, hogyan és miképp csináljuk a dolgot. Leírtam neki, példákat mutattam. A Csoportunk Facebook oldalát megmutattam a Politikai Fórum "Esemény" oldalát bemutattam. Elmondtam a részleteket. Megköszönte és megígérte..."Ott lesz" ... Lett is öröm, de naaagy izgalom is. Tökéleteset akartam. Gondoltam..., ennek Tökéletesre kell sikerülni. Tudom... sokat vártam az Admin társaimtól. Tökéletes odafigyelést, tökéletes hozzáállást és sok időt. Bíztam bennük, hiszen tudtam milyenek, tudtam hogy számíthatok rájuk.

Miután megálmodtam, megbeszéltük, kidolgoztuk, megszerkesztettem, kihirdettük a csoportunkba is, meghívtam első vendégünket. Vártunk a Napra.
Eljött a Péntek reggel. Volt nagy izgalom. Még utolsó megbeszélések Társaimmal a csoportunknak újra többedszerre fölhívni a figyelmét a Fórumra és annak fontosságára... Jöttek a kérdések is sorba. Vártuk az estét. 20 óra előtt a Cseten jelentkezett Lendvai Ildikó. Pontosítottunk még pár dolgot és  nem volt még az egyeztetett 20 óra, Ő elkezdte a válaszokat. Mi az Admin társaimmal figyeltünk és ha kellett..., ( kevésszer kellett ) közbe avatkoztunk a megbeszéltek szerint.

Értette, Megértette mindenki a lényeget és a fontosságát a Fórumnak a lehetőséget. Megértették az Admin társaim, Megértették a Csoport társaink is. Nagyszerűek voltak mind. Itt is szívből és hálásan köszönöm nekik! Simán ment minden ahogy megálmodtam. Telt az idő és Ildikó válaszolt a kérdésekre a megbeszéltek szerint. Mi Admin társaimmal izgultunk.. Telik az idő és Ildikó még mindig válaszol...lassan megy...kevés kérdésre lesz ideje.... 21 óra lett a megbeszélt idő vége...  Ildikó még mindig válaszol... teltek a percek és még mindig... Már negyed órával...már 20 perccel...már félórával...már sokkal túllépte és még mindig válaszol.... 22 óra elmúlt és Lendvai Ildikó jelentkezett a Cseten nálam.

Elmondta... Nem akart kérdést válaszolatlanul hagyni, ezért maradt tovább. Megköszönte a lehetőséget és a segítséget és elköszönt. 

Én pedig megköszöntem neki hogy elfogadta a meghívásunkat és időt szakított ránk, válaszolt a kérdéseinkre.

Mi volt aztán? ... hááát... Szárnyalás és  öröm... Megálmodtam, Megbeszéltük, Kidolgoztuk, Meghívtam, Elfogadta, Kihirdettük, MEGCSINÁLTUK! 

Hálásan, Szívből és Tisztelettel Köszönöm minden résztvevőnek a támogatást a segítséget a munkát az időt! 

Külön hála és köszönet az Admin társaimnak - Évának, Györgyinek, Katinak és a Csoportunk megálmodójának és kezdeményezőjének Hildának!

Tisztelet, Köszönet Lendvai Ildikónak a meghívásunk elfogadásáért a ránk szánt idejéért a tisztességes és korrekt őszinte válaszaiért! 




Lendvai Ildikó volt az első vendégünk a mi különleges és egyedi Fórumonkon.
( alul a Fórumunk Facebook Esemény oldalának borító/fejléc képe )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!