2024/03/19

A feladat első részét teljesítettük! Köszönöm a bizalmat!

 Tavaly március 14-én eljött hozzánk Jakab Péter - Nép Pártján alapítója és vezetője. Akkor Péter megbízott, felkért arra, hogy képviseljem a Nép Pártján Mozgalmat Gyomaendrődön. Természetesen elfogadtam, igent mondtam. Tudtam akkor, nem kis feladatra vállalkoztam, ugyanis ezzel itt Gyomaendrődön mi lettünk az egyetlen létező ellenzéki szervezet és ezt nekem kell képviselnem, tudatosítanom az itt élőkkel az itt élő ellenzéki szavazókkal, szimpatizánsokkal. Nagy és sok lesz a feladat, tudtam ezt akkor is. Képviselnünk kell az ellenzékieket egy olyan városban ahol az emberek elszoktak attól, hogy van ellenzéki politikai szervezet, elszokott tőle a város vezetése is. A választásokon is, utána is képviselnünk kell az ellenzékieket vagy így, vagy úgy. Nehéz feladat megtenni mindezt úgy, hogy elszoktak tőle az emberek, nehéz olyan körülmények közt amikor az emberek megint félnek, félniük kell ha ellenzéki oldalon állnak. Mert Magyarországon, itt Gyomaendrődön IS félnek az emberek, félteniük kell a munkahelyüket a pozíciójukat a párjukét a gyerekeiket az unokáikat. ...és MI NEM FÉLHETÜNK, nekünk tennünk KELL a dolgunkat a feladatunkat amit ránk bíztak azért is, hogy TÖBBÉ SENKINEK NE KELLJEN FÉLNIE. Nekünk TENNÜNK KELL a nép kifosztása, megfélemlítése a kiskirályok a helyi "ispánok" az "uram bátyám" módi a "ki kinek a kije" módi a korrupció ellen.

TENNÜNK KELL a jópofiskodásba bájvigyorgásba bujtatott aljasság, népkifosztás, korrupció és egyes szűk érdek körök által leuralt és az ő érdekeiket képviselő és az szerint működő "közvezetők" ellen is.
Ezt vállaltuk, ezt tesszük, erre kaptunk megbízást mi mindannyian. .... Én is. MI NEM ALKUDHATUNK!...és NEM IS FOGUNK!
A feladat első része teljesítve! Immár tudják Gyomaendrődön, hogy létezik itt is ellenzéki képviselet, létezik olyan politikai...közügyi ... szervezet ami a NÉPET KÉPVISELI legyen az baloldali szociáldemokrata, középen álló liberális, zöld, jobboldali népi nemzeti, CSAKIS A NÉPET senki mást!... sem mondvacsinált párt érdekeket, sem egyes szük érdekkörök vagyonosodási pénzügyi uram bátyám érdekeit!, ...sem önös érdekeket! Tudják már Gyomaendrődön! Nagyon is tudják és számolnak velünk. Aki még nem tudja, meg fogja tudni. Bízzatok bennünk!
Itt és most is meg kell köszönnöm a bizalmat Jakab Péter - Nép Pártján vezetőjének, Molnár Enikő - nek, Csonki Dávid - nak a Békésmegyei vezetőnknek a Nép Pártján közösségének! Köszönöm, hogy bíztatok bennem a megrögzött baloldaliban. Köszönöm, hogy számítotok rám, hogy támogattok, segítetek, bíztattok!
Köszönöm nektek gyomaendrődi barátok, hogy mellém álltatok, hogy támogattok, bíztok bennem!
Köszönöm Anyuskámnak a páromnak, hogy kezdetektől mellettem áll, biztat, erőt ad, segít, támogat!
Nagyon jó érzés amikor odajönnek emberek és olyanokat mondanak... "Na végre!... örülök hogy végre itt vagytok. ... Jó tudni, hogy végre itt is van ellenzék. ... Takarítsátok el ezt az orbán maffiát.... Bízunk bennetek... bízunk Péterben és bennetek" ....és hasonlók.
Én bízom bennetek, ti bízzatok bennem és teszem továbbra is a dolgom, tesszük veletek együtt. Az elkövetkező hónapokban kemény feladat vár ránk. Európai és önkormányzati választásokra készülünk és az nem lesz egyszerű feladat. Már eddig is az elmúlt hónapokban is volt sok feladat, nem egyszerűek, de a neheze eztán jön. Nem igértek fáklyásmenetet, sem kolbászból kerítést, én sem igérek ilyeneket, amit viszont igérek...
Csakis becsülettel, gerincesen a Népért az itt élő emberekért!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!