2023/09/24

A politikus is ember? ... A párt a politikai szervezet is emberarcú?

 Nagyon sok éve foglalkozom politikával, azaz -politizálok- és sok éve igen aktívan, mondhatom, az átlagpolgárokhoz képest sokkal  aktívabban. 

Tisztázzuk a fogalmat, - mi is az a "politika" és mi is az a "politikus"?  A "politika" = Közügyek, azaz minden ami egy országban a világban KÖZÜGY. "Politikus" = Közügyekkel hivatás szerűen foglalkozó személy.  Tulajdonképpen mindenki politizál aki közügyekről beszélget, csak van aki beszélget róla néha...pl. a szomszéddal az ismerőssel... megbeszélgeti a gyereke oktatási lehetőségeit az egészségügy a tömegközlekedés a bérek a munkalehetőségek a bolti árak..... helyzetét... és van aki aktívan, akár naponta politizál, azaz naponta foglalkozik a közügyekkel ...politizál, részt vesz politikai szervezetek munkájában. 

Én önmagamat is -politikusnak- tartom. 

...és akkor a kezdő kérdésről. 

Életem során sok -politikussal- találkoztam, többeket személyesen ismerek. ...köztük helyi képviselők, polgármesterek, országgyűlési képviselők, miniszterek. 

Azt tapasztaltam, a -politikusok- szinte kivétel nélkül egy idő után elveszítik emberi arcukat és -csak- politikusok lesznek. A politikai szervezetek szintúgy így vannak. Egy ideig olyan "emberarcúak", aztán elveszítik emberi arcukat és csak olyan "hivatalos" szervezetek lesznek. 

Tudjátok... érzi az ember mikor beszélgetsz valakivel és érzed, tudod, ... egy -emberrel- beszélgetsz. Nos aztán jön az érzés mikor a -politikussal- beszélsz, beszélgetsz és érzed... "politikus" ..-hivatalos személlyel van dolgod és nem AZ "emberrel" .  ...mint amikor a hivatalban ügyet intézel és tudod...érzed... egy ügyintézővel van dolgod és nem egy "emberrel".  Vagy... belépsz egy társaságba és tudod érzed... emberek közt vagy, aztán belépsz egy másik társaságba és érzed.. tudod... ez egy hivatalos szervezet, azaz  nem -emberek- közt vagy, hanem egy -hivatalban-. 

Nekem ez nagyon nem tetszik! ... mert az a politikus elveszített valamit amitől én mikor beszélgetek vele, azt érzem, egy embertársammal beszélgetek. Azaz... elszakadt "tőlem" az embertől akit neki képviselnie kell...ene, akire rábíztam én az ember a hazám a gyerekeim a családom sorsát a saját sorsomat. 

Volt olyan -politikus- akivel beszélgettem és ő nagyon barátságos, kedves volt, de valahogy mégis azt éreztem, ő politikus. ...és nem egy embertársam.

Aztán egyszercsak egy előzőnapi telefon hívást követően kint állok a ház előtt , várom a "politikust". Megérkezik az autó, kiszáll belőle a -politikus- akit vársz... ... Aztán akkor nem is tudatosul bennem a felismerés, csak úgy abban a pillanatban ahogy kiszáll és egymásra nézünk, érzed, ... jéééé egy ember!...és nem A -politikus- áll előtted. Az akkor még nem is tudatosult felismerés, ... jééé egy -ember- áll előtted és nem egy -politikus-. 

Ő az a -politikus- aki -ember- maradt és nem lett a hűde naagy politikus. ... ember maradt, ember tudott maradni és nem vált a naaaagy hivatalos politikussá, ember aki nem mellesleg politikával foglalkozik. 

Az az -ember- Jakab Péter az ember aki politikus és nem -politikus- aki néha -ember is-. a Nép Pártján alapítója. 

Aztán a szervezet ami -emberi-... Elmentünk Budapestre a Nép Pártján Mozgalom 1 éves születésnapi partijára. Gondoltam... ott lesz sok ember egy politikai szervezet partiján, aztán jött a kellemes meglepetés. Nem egy -politikai szervezet- partiján találtam magamat, hanem egy igazi közösségben, -emberek- közt. 

 Eddig bármikor egy politikai szervezet bármilyen rendezvényére beléptem, mindig olyan érzésem volt, egy -hivatalos- valamire érkeztem. ... sajnos még -civil- szervezeteknél is így éreztem. 

Ezért IS álltam Jakab Péter mellé ...és nem mögé...és ezért IS léptem be ebbe a közösségbe a Nép Pártján Mozgalomba. ... mert EMBERIEK. Bízom benne, ez így is marad. 

Nép Pártján közössége! Maradjatok...maradjunk mindig ilyen emberarcú közösség akik politikával foglalkozunk! .. Rajtatok, rajtunk múlik! 

Péter! Maradj mindig EMBER aki politikával foglalkozik! 


Kulcsár Lajos István a Nép Pártján Mozgalom aktivistája aki szereti ha a -politikus EMBER és ha a politikai szervezet EMBERARCÚ. ... mert EMBEREK sorsával kell foglalkozni, EMBEREK bízzák rátok... ránk a hazájuk a családjuk sorsát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!