2020/11/05

Perintfalvi Rita Publik

 

"SZEMÉLYES - AZÉRT IS ELSZÁNT LESZEK! Tudtam, hogy így lesz, de mégis megdöbbentő! Eddig egyetlen szexuális visszaélő tettes nevét írtam le nyilvánosan, a 30-ból. Az ő nevét is csak azért, mert Urfi Péter és Balavány György újságírók már megnevezték. Vagyis nem én tettem a tettét és a személyét nyilvánossá. Azt a tettet, amit ő maga sem tagadott, sőt az érseke sem. Vagyis, hogy a dolog megtörtént, tény. Hogy ennek ellenére és ezek után ő a kalocsai fogyatékos gyermekotthon növendékeivel is foglalkozik mind a mai napig, szintén tény. Ismét csak nem tőlem származik az információ.
Mégis a kedves plébános atya elszánt hívei - főként 2 nő - engem fenyegetnek, "perközösséget" hoztak létre, hogy bepereljenek, mert hazug módon indítottam rágalomhadjáratot. Az egyikük nyílt levelet is írt ellenem, amit egy zárt katolikus Fb- csoportban tett ki, amire egy másik katolikus pap minősíthetetlen agresszióval reagált. Egy kedves barátom jutatta el hozzám, így van tudomásom róla. Emellett ezek az elszánt hívek folyton, napi 0-24 órában képesek zaklatni a Fb-on támadó kommentekkel az összes privát és közösségi oldalamon, amim csak van. A legtöbb helyről már kitiltottam őket, mert arra a kérdésre nem hajlandóak válaszolni, hogy pontosan miről is hazudtam, mikor, hol. Melyik mondatom az, ami nem felel meg az igazságnak. Ezt szerintük majd hamarosan a sajtóból megtudom. No, azt hittem, ha valaki beperel, akkor előbb valamiféle bírósági végzést fogok kapni és nem a sajtóból értesülök róla, de hát okés, legyen így. És akkor még nem is meséltem, hogy ezek a nők képesek megkeresni nyilvános felületeket, ahol meghívnak engem beszélni, hogy besározzanak, lejárassanak.
No vajon mire fel ez a nagy lelkesedés? Ki áll vajon mögötte? Ki fél vajon ennyire és mitől?
És még hol vagyok attól, hogy megjelenik a könyvem! Valaki nemrég azt mondta, "Rita, még most szeretnék randizni veled, mert, ha kijön a könyved, folyton a bíróságra fogsz járni és max. a beszélgetőn randizhatunk." Édesem...❤️ Na, hát lehet, hogy így lesz. Én viszont akkor már most tudósítok itt nektek az eseményekről, hogy tudjatok róla, mi történik velem. Ez később még fontos lehet. 😉 Nekem nincsen más, mint a nyilvánosság ereje - ez az egy hatalom van a kezemben, hogy megvédjem magam és az igazságot. Velem szemben meg óriásiak a szélmalmok... De ez van. Tudom, hogy mit vállaltam. És nem fogok meghátrálni!"

Itt is csak azt tudom mondani mint amott. Kitartás és türelem! Sokan vagyunk ön mellett és én személyesen is bármikor. ❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!