2020/10/16

Partizánok-Hős forradalmárok-Belső ellenállók... avagy köpönyeg és gatya forgatók.

  -Mikor a II-ik világháborúnak vége lett, hirtelen annyian állították magukról hogy ők partizánok voltak, ha valójában annyian lettek volna a Németek nem tudták volna megszállni Magyarországot. Igaz ez 1956-ra is. A rendszerváltás után hirtelen megszaporodtak az "56-os hősök". .....( ha valóban annyian lettek volna, az oroszok még mindig a határnál tipródnának, vagy vissza menekülnek az Uralig.) ...és a "kommunizmus üldözöttei is". ( Emlékeztek pozsgai elvnertársa? ... ő mint kezdetektől belső ellenálló... hát wazze!... mikor ezt kimondta az a szarházi, majdnem megfulladtam, nyelni köpni nem tudtam ) ..... és így lesz ez az orbán maffia bukása után is... Megszaporodnak majd az orbán rendszer üldözöttei, hirtelen sok sok "orbán maffia ellenálló" lesz. ... ( akik ma éltetik, tapsikolnak, PIAC bejáratánál kampányolnak nekik UGYEEEEE!? ... majd akkor azt is letagadják, hallották valaha orbán nevét... ) Több ma még orbán hűbéres talpnyaló majd akkor kijelenti... "áááá...én kérem belső ellenálló vótam"... Sok sok köpönyeget kifordítanak. Sok sok narancs színű alsógatyát lecserélnek. Sok sok orbán báránykából orbán ellenes farkas lesz..... Annyian lesznek majd ezek...a Valódiak az Igaziak mind mind háttérbe szorulnak majd.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!