2015/09/15

Megfontolok

Pirosak! Kékek! Zöldek! Rózsaszínűek! Sárgák! Barnák! Fehérek! Jogfosztottak! Megalázottak! Kifosztottak! Kimutyizottak! Nektek ki az ellenfeletek? Ti Mi itt egymásé? Egyikünk? Másikunk? Jelvényeink? Zászlóink? Mi fontosabb? Színek? Zászlók? Jelvények? Fehérségetek? Elveitek? Hitetek? ...Miiii???
Én Piros Sárga Zöld Kék Barna Fehér vagyok, van Hitem Elveim Zászlóm Jelvényem is ha kell mind. Nekem a Hazám a Népem a Demokrácia a Szolidaritás az Élni és Élni hagyni elv a Fontos. Nekem a narancs birodalom az ellenfelem!
...Erőst megfontolás tárgyává tettem... Visszavonulok csendes békés magányomba! Miért? CSAK! Majd szóljatok ha összefogni képesek lesztek egy közös cél érdekében és végre nem elnevezéseken színeken zászlókon jelvényeken sokszínűségen akadozva felolvasott beszédeken, szép ígéreteken, ki legyen a főhalljakend ki szerepeljen elsőként a tévébenen ki ki mellett álljon és ki mellett ne álljonon ki segíthet ki nem ki hogyan segíthet hogyan nemeken vitáztok. Majd ha nem egymást kéritek ki magatoknak, ha nem egymást cáfoljátok, nem egymást utasítjátok vissza, hanem a mocskot amit a narancsszínű maffia összehordott .
Addig ÉN megfontolok....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!