2015/03/24

Ti értitek? Én nem. Nem értem!

Napok óta olvasom, hallom hírekben... Katonákat küldünk a nemzetközi haderőbe az Iszlám állam nevű terror horda ellen. Értem. Eddig értem. 
Ugye hónapok óta láttam itt a frászbukon képeket ennek a terror hordának viselt dolgairól. legyilkolt ártatlanok, Nők, Gyermekek, Férfiak, lerombolt műkincsek, terror, gyilkosságok, mészárlás..... Véres vadállati terror. Aztán láttam sok sok szörnyülködést Magyar emberektől ezek miatt a rémtettek miatt. Láttam kiáltásokat... "Ki és mikor tesz már ellenük?"...meddig engedik még ezeket a rém tetteket? .... Aztán...aztán jött a bejelentés... Valakik valahol döntöttek... Meg KELL állítani ezt a terrorista gyilkos hordát! Úgy döntött a Magyar kormány is... , részt veszünk ebben erőnkhöz lehetőségeinkhez mérten... ( na jóóó...talán kicsit erőnkön túl... ) 
...és most nem értem! Most mit látok mindenfelé? Tiltakozások, felháborodások a részvételünk miatt. Jogos vagy jogtalan félelmek, egymás rémisztgetése terror fenyegetettséggel, terror támadásokkal... a "mi fiaink" féltése. Már ez is milyen érdekes... a "Mi fiaink".... hát ja...Ilyenkor a "Mi fiaink"... Különben? Mint olyan régóta már... "ingyenélő élősködő dologtalan katonák...." voltunk. 
Szóval a részvételünk az Iszlám állam nevű terror horda ellen... Szörnyülködés segítség kiáltások hónapok óta a terror láttán. Aztán mikor jönnek a tettek, akkor szörnyülködés a részvétel miatt. 
Hogy is vaaan? ... 
Ha terror van, szörnyülködünk, kiáltunk tettekért. Ha tenni kell, szörnyülködünk mert nekünk is kéne tennünk? Mi vaaan? Baj van! Tegyen már valaki valamit!... Jóó. Tegyünk. Na de bárki csak nekünk ne kelljen? 
Mint annó a Szolidaritás... Baj van..Mentünk kb ötöde az érintetteknek. A többiek,.. Várták röhögve...tesznek majd mások értük is. 
Baj van! A Haza kifosztva kirabolva , hűbéresek senki szarháziak talpnyalók uralkodnak. Baj van! Tegyen má valaki!..Valaki? Bárki csak nekik az érintetteknek ne kelljen? Hogy is van eeez? Baj van, Tegyen má Valaki...Bárki... Csak nekünk ne kelljen. ..értünk önmagunkért sem. Tegyenek mások, dögöljenek meg mások...másokért is értünk is...Ugye? ... Értitek Ti ezt? Egyáltalán értitek a lényegét az írásomnak???... 
Én nem értem...Magunkat nem értem. A népet, ezt a gyáva mindig másra váró népet nem értem. Mindenki bárki csak nekünk ne kelljen..... Sírnak a sajtósok a elvett sajtószabadságért a korengedményesek a jogfosztottságukért a rokkantak a megaláztatásokért a magánnyugdíjpénztáriak az ellopott pénzükért a devizások az elszabadult árfolyamokért az állat tartók az elvett legelőkért a trafikosok az elvett trafikokért a pedagógusok az eszetlenül széjjel vert közoktatási rendszerért , sírunk a számtalan különadó miatt a gyermekeink külföldre kényszerülése miatt... Sírunk a stadionokra elfecsérelt milliárdokért a lezüllesztett egészségügyért a korrupt rendszer miatt a korrupt köztisztviselők miatt a maffia kormányzás miatt. sírunk taknyos senkik hirtelen gazdagodása dőzsölése miatt a MI pénzünkből az eszetlen agyatlan magyarázkodásokért, hűbéres talpnyalók agyatlankodásai miatt. ...sok sok...túl sok minden miatt van okunk sírni. ...Éééés?...Tenni? Bárki csak nekünk ne kelljen? ... Ti értitek? Én nem. Nem értem!

Sírunk panaszkodunk kiáltunk segítségért tettekért valakihez... érted? Valakihez. Na de mi? ... ha nekünk is tenni kell? Ugye kiáltoztak itt már sokan a Nyugathoz az Unióhoz tettekért értünk. De miért is? Nekünk nem kéne tennünk saját magunkért? A Gyerekeinkért a jövőjükért? Mindig mások? Mások élete nem drága? Csak a miénk? Mások ne féljenek csak mi félhetünk? Mindig másra várni , még önmagunkért is?

Tudjátok... Már egy ideje forog a fejembe egy írás gondolata... Most leírom a lényegét... Egyszerűen nem tudom sajnálni sem a devizásokat, sem a pedagógusokat, sem az egészségügyiseket, sem a parasztokat, sem senkit akit kifosztottak kiraboltak ezek az orbánista talpnyaló hűbéres maffiózók. NEM TUDOM SAJNÁLNI ŐKET! Miért nem? 2002 és 2008 között minden évben tüntettek pedagógusok, egészségügyisek, vasutasok, gazdák, buszosok, BKV-sok minden szarért. Emlékszünk...Traktorokkal jártak tüntetni Pestre... Most? Hol vannak? Sírnak. Ééés? Tettek, tesznek valamit? Gyávák, gerinctelenek országa ez. Várják hogy majd más tegyen helyettük,? Hívtuk, hívták ezt a népet ejj de hányan. Kifogás mindig akadt a miért nemre. Akkor nekem NE sírjon ez a gyáva nép! NE! Majd ha tenni is óhajt önmagáért másokért, Majd ha hívó szóra jönnek, elindulnak... na majd akkor. Addig?... sírjon csak, nyüszítsen de otthon és tűrjön birkamódra.

Ez a mocskos féreg orbán hűbéres maffia rezsim azért teszi amit tesz, azért teheti, mert a félelemre a gyávaságra a gerinctelenségre épít.

...és igaza van...Sajnos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!