2014/08/11

OGYM - 2014 08 08 - 10 Budapest Kossuth tér


-Pénteken 08-án egy Csapat Szabó Gábor ( Tuareg ) vezetésével "kiköltözött" az ország Főterére a budapesti Kossuth térre. Ők az -Ország Gyűlése Mozgalom". Én is úgy gondoltam ott a helyem köztük. Valamit tenni KELL, valamit tennem KELL nekem is. Péntek este 21 óra körül oda mentem és ott voltam velük, csatlakoztam hozzájuk én is. Akkor még úgy gondoltam, kint leszek egy darabig, esetleg pár órát. Végül egész éjszaka lett belőle, majd kis pihenés után Szombat délutántól Vasárnap reggelig újabb éjszaka. Pár perce az Ország Gyűlése Mozgalom Facebook csoport oldalára a következőket írtam: "Enyém a megtiszteltetés hogy veletek lehettem. Fogunk még találkozni. Őrizzétek meg a lelkesedéseteket, azt a hangulatot ami eddig volt és vigyázzatok egymásra. Számomra élmény volt ott lenni, megismerni titeket. Azok a beszélgetések pedig igencsak tanulságosak, hasznosak voltak. Megvallom , még kavarognak bennem az élmények a gondolatok. Ami eddig "tiszta" számomra a pozitív élmény amit tőletek ott kaptam és hogy büszke vagyok rátok, büszke vagyok kicsit magamra is. Jó volt ma reggel tükörbe nézni. "
...és valóban. Kavarognak még a gondolatok az élmények bennem. Valóban büszke vagyok rájuk és valóban jó volt ma reggel tükörbe nézni. Lefogom majd írni az élményeket a tapasztalataimat és hogy miért volt jó tükörbe nézni. Egyenlőre annyit... -Javaslom nektek is! -Menjetek ki oda hozzájuk ha csak egy délelőttre, délutánra is, vagy esetleg este pár órára. Kaptok ott valamit egy élményt érzést amit tán elsőre fel sem fogtok, nem is tudtok majd megfogalmazni. Higgyétek el...Megéri! ...aztán mikor hazamentek..., nézzetek bele abba a tükörbe. ilyen lesz az érzés majd...
-Ha arra jártok, -vigyetek kávét, teát, esetleg pár pogácsát a Csapatnak. Vigyétek a hiteteket a bátorítást, erősítsétek a jelenlétetekkel a hitet az erőt saját magatokban is. Csak pár óra, egy fél nap, egy éjszaka és pótolhatatlan élmény, érzés ...-Tettél valamit. ... Másokért a Gyermekeidért...Önmagadért.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!