2014/08/15

Ha én köz alkalmazott lennék. ...

- Ha én a Köz alkalmazottja lennék...
Először is megtisztelve érezném magam. Másodszor pedig büszke lennék rá és Hivatásnak tekinteném, nem pedig "egyszerű" munkának. Úgy viselkednék hogy mindig tudatában lennék annak, a "KÖZT" szolgálom, én vagyok a "KÖZ-ért" és nem Ő értem. Nem lennék megalázkodó, de tisztelném az ügyfelet a "közt". A törvényeket betartanám, de minden törvényeset elkövetnék hogy segítsek. Úgy tenném a dolgom a "KÖZ" érezze érte vagyok, mindent megteszek érte amit lehet, de azért tudja a "KÖZ" is, én is Emberből vagyok.
-Ha én a Köz alkalmazottja lennék...
A "KÖZT" szolgálnám és nem a főnökömet, nem az éppen hatalmon lévőket. Soha nem nyaliznék senkinek a főnöknek SEM! Felkészülten, büszkén a Köz szolgálatában és érdekében tenném a dolgomat. Büszke lennék a hivatásomra és megőrizném minden körülmények közt a gerincem természetes ívét! Mindig tudatában lennék annak, -a főnökök jönnek mennek a politikusok főleg. A Nyelvem evésre ivásra és kommunikációra használnám, nem pedig a főnök a politikusok hátsójának tisztán tartására.
-Ha én bármilyen alkalmazott lennék...
Akkor is így viselkednék. Végezném a dolgom tisztességgel a legjobb tudásom szerint. Ember akarnék maradni a gerincem természetes ívének megőrzésével a nyelvem természet adta rendeltetésének használatával.
Karriert, előbbre lépést, béremelést csakis a Tudásom a Tapasztalatom a Munkám, Emberségem elismeréseként várnék.
-Ha én főnök lennék....
Csakis a Tudást a Munkát a Tapasztalatot az Emberséget értékelném. Nem tartanék talpnyalókat, hűbéreseket. A tülekedő nyomulós hosszú nyelvű gerincteleneket helyre tenném de nagyon. Mindig tudatában lennék és úgy vezetnék, Vezető legyek és NE főnök a beosztott is Ember a Munka a Tudás a Tapasztalat teremt a talpnyalás a gerinctelenség rombol, én is hibázhatok emberből vagyok. A hatalommal élnék, ( ha kell ) de soha nem vissza élnék.
-Ha én a Köz akaratából a Köz vezetője lennék....
ugyan úgy dolgoznék mint fentebb írtam. A Köztől kapott hatalmamat a Köz szolgálatára és érdekében használnám! Mindig tudnám...- a Köz vezetője vagyok annak akaratából és NEM ura. ...és ezt Megtiszteltetésnek venném.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!