2022/08/31

konok péter a hűdeokos megmondó ember és a demokrácia.

A könnyebb érthetőség miatt a beszélgetés szereplőinek nevét színekkel jelöltem. 

Ahol Konok Péter az író ott az ő neve kék és dőlt betűvel szedtem

Ahol én vagyok az író, ott Enyém piros és vastagbetűvel szedve.

Ahol az írók Mások, ott az ő nevük zöld sárga bordó és normálbetűvel szedve. 



 Péter Konok 

  · 

"Mikor katona voltam, a Szolgálati Szabályzat című ócska rémregény legaljasabb, legarcpirítóbb mondatának - pedig erős volt a verseny - azt tartottam, hogy "A parancs megfellebbezhetetlen, bírálata tilos."

Ez minden aljas, gyáva rezsim, minden beszari erőszakszervezet krédója: hogy nem lehet kritizálni, nem lehet ellentmondani, nem lehet mérlegelni. A vélemény ijesztő. Egy hadsereg csak arra támaszkodhat, hogy a katonák nem mernek gondolkodni, mert ha gondolkodnának, nem sok idejük maradna a tiszt uraknak a futásra. Ezért egy hadsereg nem is működhet másként, mint úgy, hogy a legdurvább retorziókkal fenyeget bármiféle önálló gondolatot, bármiféle ellenállást. 

Gyűlölöm a hadseregeket. ....... "


Írta ezt ez a gyökér egyik írása elején... erre válaszoltam neki és másoknak én...


*** Luis Esteban Kulcsár Tsims

---Konok Péter elég sűrűn idióta. A hadsereg a rendőrség a tűzoltóság nem demokrácia, hogy szavazással döntsünk arról, támadjunk, védekezzünk, megvédjük a hazánkat benne Konok Péterrel és családjával vagy ne... esetleg menjünk é a Konok Pétert a családját kimenteni az árvízből a hófúvásból... Eloltsuk e a házát vagy inkább hagyjuk leégni, mert veszélyes... megvédjük é a bűnözőktől őt és családját ... Majd javasolni fogom e szervezeteknek, hogy ha Konok Péterről van szó, tegyék szavazásra a dolgot. ... Idióta!


Válasz1 ó.

--Loós Gyula

--Luis Esteban Kulcsár Tsims a hadsereg, a rendőrség, a tűzoltóság nem mindig háborúzik, tűzharcot vív betörőkkel vagy magával a tűzzel. Hanem sokszor készül. Rendszerezi az eszközöket. Ebben a részben miért is ne szabadna egy "beosztottnak" javasolni valamit jobbító szándékkal? Miért is tilos ekkor gondolkozni? A hadsereg volt fiatal koromban az a misztikum, hogy (nem volt háború, csak készültek egy potenciális NATO megtámadásra, haha) a katonáék a laktanyákban csupa értelmetlen dolgot műveltek, árkot ástak, betemették. Minden jól volt így? Fogkefével folyosómosás ? Jól van így? Tényleg jobb katona lesz? Nem lő az ellenség, nincs ott az ideje, hogy tényleg értelmeset csináljunk?


Válasz1 ó.

---Péter Konok

---Luis Esteban Kulcsár Tsims na, gondoltam, megnézem, ki ez az ostoba lüttyő. Köszi, nincs több kérdésem! 😃  


...és ezután konok péter berakta ide a profilomról kimásolt adataimat...


  „Munkahely: 2. gépesített hadosztály, Komendáns zászlóalj, Szállítószázad parancsnok., Magyar Honvédség Munkahely: Nagykanizsa gépesített lövész dandár- harckocsi zászlóalj szdpkh., Magyar Honvédség Munkahely: Második Harckocsi zászlóalj Hatodik századparancsnok, kiképzÅtiszt., Magyar Honvédség Munkahely: 3 század 1 szakaszparancsnok SZD Pk. helyettes., Magyar Honvédség Munkahely: Hk. szakaszparancsnok., Magyar Honvédség 3335 GI. ezred Tanulmányok: Hivatásos tiszthelyettes képzÅ‘”


Válasz59 p.

--Hans Gruber

Luis Esteban Kulcsár Tsims Megvédeni a hazát? Először talán embert kellene küldeni vonattal Debrecenből Budapestre időben, kulturált körülmények között. Meg tanárokat az iskolába orvosokat és ápolókat a kórházakba. Utána beszélhetünk a haza védelméről. Mert ha ez teljesül akkor talán lesz is mit megvédeni.


Válasz51 p.

***Luis Esteban Kulcsár Tsims

--Péter Konok Én büszke vagyok arra, hogy szolgáltam a hazámat és ha kellett, mentem menteni hóból a hozzád hasonló taplókat IS. Ha kellett távol voltam a családomtól úgy, hogy ők nem tudták hol vagyok egy hétig, csak azért, hogy a Szerb-Horvát háború idején a gyerekek az idősek a fiatalok... nyugodtan alhassanak. Érted é te gyökér!? ... és mennék most is 63 évesen ha kell. Te hová mennél ostoba gyökér?


Válasz38 p.

***Luis Esteban Kulcsár Tsims

Hans Gruber Neked csak annyit... Bár úgy legyen, hogy ne kelljen soha védeni e hazát...és árvízből, hóból se kelljen kikotorni a civileket... téged sem.


Válasz37 p.

***Luis Esteban Kulcsár Tsims

Loós Gyula Javasolni jobbat! ... aaazt igen és meg is tettük, meg is tették az én beosztottaim is, sőt!...kértem őket rá. De nem a parancsot megvitatni! A parancs egyértelmű és végre kell hajtani!

Válasz23 p.


--Péter Konok

Luis Esteban Kulcsár Tsims értem, de te beteg vagy, szerencsére eléggé kevesen pszichopaták. Amúgy a beosztásaidból tudható, hogy mentél te "hóból menteni", posztókám. Jól bebaszva ültél egy fűtött szobában, amíg a katonák havat lapátoltak, aztán felvetted érte a prémiumot.


Válasz19 p.

***Luis Esteban Kulcsár Tsims

Péter Konok Tiborné Patkós! Akkor ez nem volt ilyen nevetséges sem nekünk, sem azoknak a civileknek akik napokig a hóban ragadtak a falujukban áram nélkül. ellátás nélkül. Nem volt nevetséges azoknak akik a Szerb a Horvát határon laktak és a Szerbek átlődöztek, átrepültek...és a mi családjainknak sem. ... nekünk sem. Nektek sem lett volna az az ő helyükben. Érted é te gyökér!? ...és mi mentünk a beosztottaim is velem és eszünkbe sem jutott, hogy vitassuk meg előbb. Mentünk mert vártak ránk a bajba jutott emberek. Na meg az árvízeknél is. Persze ilyen gyökerek ezt nem érthetik...


Válasz19 p.

-Imre Matyók

Luis Esteban Kulcsár Tsims Azért látszik hogy az a két év "durung-képző" nem volt hiába ,ugye vitéz úr? 🙂 Az a fajta "művelt képzés" nem múlik el soha ! 🙂 így utólag lehet hasznosítani másokkal szembe ,meggyőző érvént ,igaz? 🙂


***Lajos István Kulcsár

Péter Konok Na te gyökér! Hiába tiltottál. 😃 Nálad ez a demokrácia ugye? 😃 A beosztásom VÉGIG alegység parancsnok volt, méghozzá előbb 12 évig harckocsizó, majd gépjárműves szállító. 😃 Úgyhogy tetszik neked vagy sem, mentem és nem egyszer és a beosztottaimmal együtt le a határra is, meg a tökig érő hóba s...velük.


Válasz2 p.

Lajos István Kulcsár

Imre Matyók Azért látszik hogy a gyökér Konok -nál mi a demokrácia... Tílt ha a szemébe merik mondani az igazságot és merészel valaki a naaagy konok péterrel szembeszállni. Eeez neeem a kedvenc tv műsora ám.

Attul tartok taplókám... vagyok olyan művelt mint te. 😃 ...és büszkén merek bármikor a volt beosztottaim, kollégáim, parancsnokaim szemébe nézni.


Lajos István Kulcsár

Na konok péter hűde demokrata hűde okos megmondó ember! Most innen is tilthatsz. 😃 Mert ugye a naaagy konok péter má csak tudja mi a demokrácia. 😃

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!