2021/12/11

Márki-Zay....

 Megfogadtam, nem szólok amíg nagyon tele nem lesz a csizmám ezzel a Márki-Zayval..... Ha már ezt a keresztény konzervatív Márki-Zayt választották az ellenzék miniszterelnök jelöltjének, ám legyen, nem szólok ellene.

Na de most már igen kezd tele lenni vele. "tiszták koalíciója", a sok faszság amiket kiejt az etetőjén...új pártoskodás... Gyurcsány ne kampányoljon... " Nem az ellenzéki pártok ÉS!... a szavazóik összefogásával a KÖZÖS PROGRAM kidolgozásával kéne foglalkozzon ha má ennyire ágaskodott azért a jelöltségért!? ...bronz érmesként az aranyat követelte...... Ne várja meg míg teljesen tele lesz.

Valaki rám szólt a "Gond-olkodó" facebook oldalon azért amit ott a Márki-Zay újabb balfaszságához írtam. ...hát... válaszoltam neki -IS-.
Ennél a cikknél történt...
"Gyurcsány Ferenc: Márki-Zay azt kérte, hogy ne kampányoljak. Akkor így fogok tenni"
Az én hozzászólásom ott: "Ez a keresztény konzervatív f.sz Márki-Zay pedig azzal foglalkozzon végre amire megválasztották! ... azaz a KÖZÖS programmal az ellenzéki pártok ÉÉÉÉS!.. az ellenzéki szavazók ÖSSZEFOGÁSÁVAL!... és ne a "tiszták koalíciózzon", meg ne saját párt alakítgatással."
Aztán "valaki" hozzám szólta ezt:
Orbán Mária
"Lajos István Kulcsár honnan tudja mikkel foglalkozik? Látható osztanák sokan az észt neki. Eddig miért.nem voltak okosak 10- 12 év alatt? Miért tartunk itt? Donáth Anna is a maga dolgával foglalkozzon és.ne nyilatkozzon olyanról, amiről nincs elég infoja. Foglalkozzon mindenki a családi karácsonyával. Jo lesz jövőre előállni a jövő közös programjával. Az ellenzéki szavazók meg szokjanak le a fals okoskodásról és a gyülölködésről."
Válaszoltam neki -IS-. ezt:
Orbán Mária Onnan tudom, hogy én nem csak a saját karácsonyommal foglalkozom. Tudja... én a 10-12 év alatt is tettem amit tehettem, sőt többet is. Ha mindenki...mondom..MINDENKI csak annyit tett volna, ma már nem lenne kérdés sem orbán, sem ez a keresztény konzervatív Márki-Zay.
Attul tartok kend is és túl sokan nem értenek fontos dolgokat. Az ellenzék azért fogott össze, hogy legyen esély elzavarni ezt a tróger orbán bandát... Majdnem sikerült is az az összefogás és a pártok szavazóinak megbékítése. MSZP-sa DK-sal... DK-s a JOBBIKKAL, JOBBIKOS a LIBERÁLISSAL megbékéltünk és összefogtunk. Előválasztást is azért szervezték, hogy MI dönthessünk, hol ki induljon, mi kiket szeretnénk képviselőinknek. Erre jött ez a keresztény konzervatív Márki-Zay és kezdte azzal, bronzérmesként az aranyat követelte, mocskos gerinctelen játszmát is eljátszottak érte a bájvigyori Karácsonnyal. ... Ám legyen... mondtuk mi, mondtam én is. Aztán jött azzal, hogy az ellenzék legerősebb, legtöbb szavazóval rendelkező pártját sértegette, jött a "tiszták koalíciója" ócska szövegével... Aztán mint egy elszabadult úthenger megy a saját fafeje után... most saját pártoskodik, A legerősebb ellenzéki párt elnökétől elvárja, hogy ne kampányoljon? .. Ki mozgat meg százezreket ha nem a DK?
Nem de az lenne a dolga, hogy először is ÖSSZEHOZZA, EGYSÉGESÍTSE az ellenzéki pártokat és főleg a szavazóikat? .. aztán KÖZÖS PROGRAM de mindenben a kormány programtól a kampányprogramig? ...főleg, hogy ha má összefogtak, akkor EGYSÉGESEN BESZÉLJENEK? Neeem... ez az elszabadult, sikerébe belegajdult balfasz megy az önfafeje után. Ezzel sokat árt...túl sokat. Az helyett, hogy ÖSSZEHOZNA, inkább taszít ez a balfasz.
Na rágódjon miközben a saját karácsonyával foglalkozik!
Ez a válaszom nem csak neki szól, hanem Márki-Zaynak és az ellenzék minden tagjának, szavazóiknak IS.
UI.
Egyébiránt én is kíváncsi vagyok, eddig hány kiábrándult orbánistát, hány bizonytalant hozott Márki-Zay és hány ellenzékit taszított el? ... Ugye ezzel IS érveltek Márki-Zay hívei. ...hát.. rajta!


Megjegyzem! Nem vagyok fanatikus rajongója egyetlen pártnak, egyetlen politikusnak SEM! ... Baloldali voltam - vagyok - leszek! Szociáldemokrata vagyok! Van akikkel szimpatizálok, de nem vagyok vak rajongó. Tudatos baloldali vagyok. Ennyi...mondanááá dajcs tompika. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!