2018/07/01

Idézet önmagamtól. Nem vagyok én jós...

Nem vagyok én jós, nem vagyok én jövőbelátó sem, de "jósoltam" én má nem egyszer nem egyet és igencsak bé jött. Möglássa akárki...ez is bé fog következni amit most...már máskor régebben is...jósolok. 
Rossz...igen rossz, csúnya vége lészön ennek a tolvaj viribülésnek! Tapsikolók éltetők éljenzők imádók segítők támogatók!...helyetekben kezdenék illegalitásba vonulni, letagadni azt is hogy valaha közöm volt hozzájuk, hallottam ezek nevét. Hűbéresek talpnyalók!...helyetekben igen rosszul aludnék, egyre inkább rejtőzködve közlekednék, nyilvánosan egyre ritkábban mutatkoznék. De ti magatokat ellenzéknek nevezők...helyetekben sem lennék nyugodt.

Azt mondta egyszer rég egy öreg bölcs...."A föld nem a miénk, csak kölcsön kaptuk a gyerekeinktől." ...a kölcsön kapott dolgot pedig ugyibár hogyan is illenék visszaadni? ...és ugyanez vonatkozik a hazára is, arra a talpalatnyi földre ahol születtünk, ahol születtek gyermekeink, aminek nyelvét beszélik, értik és mívelik kultúráját. Illenék szépen rendben tartva, szebben jobb állapotban, élhetőbben, de legalább megőrizve, vigyázva rá, épen, egészségesen visszaadni. 
.....vajh mi hogyan adjuk vissza?...... egy lepusztított széjjel lopott gyűlölködő lelkileg testileg beteg hazát......
Én szégyenlem magam...helyettetek is, pedig...nem mondom hogy rajtam nem múlt, hogy én nem tehetek róla, de azt mondom, ...én nem sokról tehetek, rajtam nem múlt.

Nem sok dolog van amit megbántam az életemből. Egyet viszont piszkosul!.....és ezt az utóbbi nyolc évben bántam meg de rohadtul..... hogy nem voltam igazi kőkemény "Kádár huszár".

Idézet önmagamtól, - " Inkább űzött vadként egyedül magányosan szabad lélekkel, mint ostobán sötéten birkanyájban szolgalélekkel."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!