2018/03/14

ÉN EHHEZ NEM ADOM A NEVEM!

Embernek vannak elvei amiket nem ad fel, nem alkuszik rájuk. ....márakinek van......hát nekem vannak. Nekem mesélhetnek itt amennyit és aki akar, de a "jobbikra" SOHA!... Én nem adom a nevem ahhoz hogy egy tolvaj pofátlan arrogáns tróger maffia banda után esetleg egy "fél"?...vagy egész?...náci?...fasiszta? ...banda uralkodjon. Cuki "jobbik"?...mese! 2010-től hol volt ez a cuki jobbik? ...kik mellett álltak ki? ...kik mellett rendeztek tüntetést? ... hányszor tüntettek orbán banda ellen? ...hányszor gyújtották fel fél Pestet úgy mint 2006-ban? ( nem mintha hiányozna! ) Hol voltak az egyenruciban masírozó gárdistáik? ...hányszor vonultak orbán maffia ellen? .... SENKI MELLETT EGYSZER SEM!.... Bezzeg vonult a náci csürhéjük ellenünk mindahányszor szerveztünk mi demokraták másokért kiállók tüntetést... vonultak oda ellenünk balhézni náci jelszavakat skandálva "heil hitler!" - t kiabálva karlengetve.... és én szavazzak ezekre , mert esélyesebbek? ...SOHA! Tolvaj maffia banda helyett neonáci csürhéket? .... ÉN EHHEZ NEM ADOM A NEVEM!
Őszintén írom... Bár elveim szerint a "demokratákra" fogok szavazni, de nem bízom bennük sem. Nem bízok abban, bármi fölénnyel nyernének is, lesz itt tisztességes kőkemény elszámoltatás, büntetés, talpnyaló hűbéresek kiirtása a közhivatalokból. Majd lesz pár látszat per, látszat ...kirakat?...meghurcolás pár kisebb esetnél, aztán lassan lassan a feledés "jótékony" homályába hagyják veszni a dolgot... Én ezekben már nem bízok. Egyébként is... Itt amolyan "demokrata széplelkűsködéssel" , mert "ejj mi demokraták nem vagyunk olyanok" hozzáállással nem lehet rendet tenni. Igazi kemény következetes teljes elszámoltatást és büntetést, közhivatalok kitakarítását a talpnyalóktól csakis kőkemény eszközökkel lehet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!