2014/11/02

Döntöttem! Önfényez-ek....tetek.

Na kérem szépen! Döntöttem. na még nem a orbán rezsimet... Még nem. De ha így foltatom ekkora EGO-val akár azt is. Mást döntöttem... Mától kezdve Önfényezem magam de rettenet mód. Naponta mondom el magamrul hogy én milyen okos szép mindenek tudója az egyetlen az örök a fényességes a zseniális az ön fel és be áldozó az egyetlen tevő cselekvő az igaz a hiteles a bátor a hős a ki és beálló vagyok. Sőtt! -Egyenesen a Zseniális! A! Zseni! Mától kezdve mindenki mást aki ami nem én vagyok, nem én teszek és nem így hanem amúgy, azt kérem lezúzom, letaposom, lekicsinyellem, le fikázom..( na jóvannaaa..Tudooom...ez a "fikázás" izé nem olyan szép szó na ) le árulózom le gyávázom le hülézem le...minden le na! De aki velem merészel íllen negative hangot szót mondatot megütniiii...Na az kérem megy a bíróságra ám! Aztán tessék ám engemet mások mindenki által fényezni ám! Tessék a zsenialitásomat erősíteni ám! Tess engemet naponta minima ötször körbe fényezni ám! Tess engemet szépen körbe ülni állni és ámuldozni a zsenialitásomon és ezt fennen hangoztatni is ám de jó hangosan és minél több helyen ám! Mert én vagyok a egyetlen a zseniális! ...Na ha így megyen ez kérem, még a végén el is hiszem magamrul ám. EGO meg persze van akkoraaaa... Lazán nyalogathatnám a holdat a tetejére ülve. Na de eeez nekem nem ölég mától! A egész Tejut rendszert akarom ülve nyalogatni. Mert aszonta a kis naaagy embör... "merjünk nagyot álmodni!" Na! Álmodtam...Nagyot. Aztán basszja mög a bánatos...Közbe fölébrettem e. ...Vagy nem... De egyik tutkó bizti.
Ennyit az EGO-mról meg a agyam menésérül. További szebb napokat kívánok! jaaa..és EGO-t de nagyot ám! és FŐLEG Sooook Fényességes Csillagot az kicsiny hazánk narancsos ködös égboltozatján! az senembaj ám ha nem egyedül virítok ott fönt. Minél többen virítunk attul jobb. ( jájj hogy mit fogok én ezé kapniiiii! ) Eeez van... vagy lesz. vagy nem... Mindegy.


Na kicsit komolyabbra véve a dógot. Szép dolog és jól is esik Ember gyerekinek ha mint Vezetőt ...mondom!...VEZETŐT és NEM Vezért...elismerik, képességeit tudását tetteit elismerik és néha szóvá is teszik mindezen elismeréseket. Nanááá jól esik. Kell is az néha, mert önbizalmat hitet erőt ad. Az a qrva EGO ( ÉN tudat ) is kell neha. Az nélkül nincs önmagába vetett hit erő. Na de amikor sem az egyén a Vezető, sem pedig a Vezetettek nem tudják hol a határa ennek és átcsap túl megy a határon akár a végtelenségig, na akkor van az hogy Személyi kultusz. Aaz má nem oké de nagyon nem ám!

Anyááááám! Na most dobtam egy hátast és fordult a gyomrom nagyot. Jesszus ne haggy el! Ez má az orbáni a birkamenetelős izé szintje. Magasságos Mennyei ! Má csak egy lépés és elérik a birka menetelős bagázsba látott birka táblácskájára írtakat .. "Orbán Viktor az Élő Isten!".... Ha valaki-k a Demokrácia helyre állítását tűzi-k zászlójukra az orbáni személyi kultusz ellen -is- küzdenek...állítólag..., akkor méééé a bánatos atya magasságosé köll ilyeneket csinálni írni mondani kijelenteniii? Méééé? Mééé engedi ezt? Méééé? Szép a hit a bizalom a vezetőbe vetett hit és bizalom, na de így? Ennyire? Ilyen fanatikusan elvakultan? ..és ezt még engedi is? Tűri? Sőt...tetszik is neki? Jesszus Borogass! Ez má télleg az orbáni szint.

Ez csak egy a több közül. Mi a bánatos Isten ez ha nem tiszta orbáni hűbéres talpnyaló birkamenetelő stílus? 
Az alábbi bejegyzés ( dicshimnusz ) példázza és indokolja meg legjobban fentebbi kifakadásomat és előző bejegyzésem keletkezésének jogosságát. Az írója nevét kicsillagoztam, bár szívem hitem szerint itt hagytam volna.

"
-******- -*******-
7 órája
Általam és nagyon sok-sok EMBER által igen tisztelt Dr. SZABÓ GÁBOR!
Nagyon szépen köszönöm Mindannyiunk nevében, azt a harcot, amit a Hazádért, a Népedért teszel, életed kockáztatásával, szerényen. Nincs ember Magyarországon, aki erre a harcra képes lenne, rajtad kívül!
Kis erőmmel, szeretném azt a követ szétzúzni, amibe bele van vésve a TE ismételgetett megválasztásod. Hiszen, ezt az utat Te, empataként találtad ki Magadnak és Nekünk, Demokratáknak, hogy végre már, igazi demokrácia legyen Magyarországon. Nincs más, akit IGAZ DEMOKRATÁK
követhetnek!
És, még hozzátenném, hogy „én kérek elnézést” azért, hogy piti kis dolgokért piszkálódások folynak a titkos Csoportunkban, amivel gyengítünk Téged!"
 
Noooormáááális? Nem hinném! .....................
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!