2014/04/15

Határon túliak szavaztak, aztán nyalnak...Következmény? .....

orbán oldalán egy komment Erdélyből....és én írtam neki:"Általam nem igen tisztelt Piroska Edit! Ön gratulált orbán viktornak az elkövetkezendő 100 évre a hatalmához. Talán ha tetszene ide jönni itt élni adózni, járulékot fizetni és elszenvedni mindazt a mocskot amit az önök szeretett orbán viktorja rakott a MI itt élő adózó járulékot fizető Állampolgárok nyakába. Szenvedje itt azt a korrupt diktatórikus hűbéruras világot amit itt nekünk kell szenvednünk. Azt a hatalmi tobzódást amit orbán és tróger bandája hűbéresei talpnyalói csalással akasztottak a nyakunkba az önök segítségével. Tudja...mikor önök a csauseszku ellen küzdöttek...mi itt élő Magyarok egyként kiálltunk önök mellett és segítettünk amiben tudtunk. Mit szóltak volna önök ha akkor mi az önök diktátorát és hűbéreseit segítjük??? ... Tudta e ön hogy a Tőlünk a Mi adónkból ellopott elcsalt milliárdokból támogatja az erdélyi haverjait csicskásait hűbéreseit orbán? ...és önöket is?...a miénkből...mindannyiunkéból...azokéból is akiket ön...megnevezni sem akart nehogy a pozitív gondolatait elrontsa velünk. Jöjjenek ide élni és elszenvedni mindent amit mi a mi szegényeink betegeink rokkantjaink a gyermekeink az iskolákban a fiataljaink...a kilátástalanságot a jövőtlenséget. Önöknek Joga van szavazni...dönteni rólunk a mi sorsunkról..De nem kötelessége itt Adózni, járulékot fizetni, elszenvedni döntésük következményeit. Nos... így álljon hozzá eztán. Mi sem döntünk az önök sorsáról...önök se döntsenek a miénkről! Ezek után ne csodálkozzanak ha a Magyar nép gyűlölettel fordul önök felé. Tudja mit ért el ezzel orbán és önök?... Gyűlöletet Magyar és Magyar között. Önöket eszközként használták egy hatalom mániás diktátor hatalmának megőrzéséhez. Önök eszköz lettek... gyűlölt eszköz ...semmi más. Mondja ezt el az ott élő összes honfitársának aztán így nézzenek tükörbe, így lelkesedjenek tovább. ...ha tudnak még.... Nem tisztelettel: Egy itt élő Magyar állampolgár aki viselni kénytelen a következményeit sok millió társával együtt a gyermekeivel együtt az önök döntésének is."

ui. 2014 04 14 10.00 - Ezt az írásomat 228-an osztották meg eddig. Köszönöm mindnyájuknak! Ha csak 50 - 50 ismerősük olvasta el, akkor 11 400-an látták. Érdemes elolvasni a megosztóknál a hozzászólásokat is. Szívem szerint mindet begyűjteném ide. Köszönöm nekik!



A Fenti képet és a válaszomat hozzá a Facebookon tettem közzé. A orbánhoz írt komment írójának privát üzenetben elküldtem.  Eddig 2014 04 15. 00.10 - ig 1361-en osztották meg. 

Ma 2014 04 15-én túl lépte a 3000-ik megosztás is és közelít a 4000-hez.  
2014 04 16-án 07.30-kor túl a 4000 megosztáson, pontosan: 4036.  Átlépte a 10 000 megosztást.

Ui. Egy erdélyi nő írt orbán viktor Facebook oldalára pár kedves sort az imádott "nemzet vezetőnek". Ezt a hozzászólást valaki lementette kép formába. Én reagáltam rá és írtam a hölgynek privát üzenetben, majd közzétettem itt a Facebookon is. Sosem hittem volna hogy ennyien megosztják. Pár...talán 20 - 30...max 100 egynehány megosztásra gondoltam... De hogy több ezres lesz... álmomban nem hittem. 2014 04 16-án 07.30-kor átlépte a 4000 megosztást. Pontosan 4036 megosztás eddig. Köszönöm! 

2014 09 26-án egy kedves üzenetet kaptam. Egy Erdélyből áttelepült kedves Hölgy írt nekem. Megkért hogy az alábbi hozzászólását a neve nélkül tegyem itt ennél a bejegyzésemnél közzé. Kérésének eleg téve a neve nélkül változtatás nélkül íme:  
"Kedves Lajos biztos gyávának tartasz csak így rejtett üzenetben reagálok a remek válaszodra amit a Piroskának adtál ..Mint erdélyi egyet értek veled és a gondolataid folytatnám azzal ,könnyű nyalni az Orbán fenekét egy toll vonással kapott állampolgárságért . l989-ben települtem át hívatalosan férjemmel a két iskoláskorúval . A legnagyobbik ott maradt ,közéleti személyiség róla nem akarok nyílatkozni . A Piroska miért most olyan nagy mellű ,miért nem akkor vállalta fel az áttelepülést mikor a saját tulajdonú házadat, jogaid elvették. Amint értesültek ,hogy el akarsz jönni gyerekeidet iskolából kitettek azon a címen ,hogy hazaárulók . Munkahelyekről elbocsátottak jogaidtól megfosztottak,majd csak egy év múlva jöhettél át többnyire "kontiner" nélkül 89-ben "csoré " fenékkel jöttünk át mert az ott maradt nagykorúra nem irathattam a saját lakást, Az államnak le kellett adjuk fillérekért mert annyira leértékelték . Egy évig nem dolgoztunk anyagi javaink fel kellett élnünk amig átjöhettünk ,itt elölről mindent a saját erőnkből mert nem volt orbáni apanázs .Tudok olyat aki itt megunva házasságát Kolozsváron merő kikapcsolódásból egy újabb egyetemet végez igen nagy magyar támogatással ..Nem kalandvágyból megy el az itteni magyar ,de rengeteg erdélyi is csak ugró deszkának használja Magyarországot .Ha olyan nagy magyarok mit keresnek a világ minden táján?"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!