2013/09/26

TE JÓL ÉLSZ? by Lang Alex

Araszolok a forgalomban a kátyús, széttaposott úton, előre, a bank autójában, ami nem az enyém, csak fizetem, több mint hat éve. Ölemben a levél, értesítő, kaptam, franca boríték, téglalap alakú, benne a hír, hogy viszik, „azatót”. Tartozásom meghaladta, a kéthavi törlesztő részletet, ezért átadták a behajtási csoportnak vagy fizessek ki egy olyan összeget, amit nem tudok.
Ülök a bank autójában, nézem a levelet, az értesítőt, amiben arról is szó van, hogy tartozásom több mint négymillió forint, pedig fizetem havonta „azatót” és nem csökkent a tartozásom, csak növekedett.
Ülök „azatóban” a kátyús, széttaposott úton, a hat éve fizetettben, araszolok az úton.
Vezérmű szíjat kellene cserélni, rég túlgurultam a megadott kilométeren, de nincs rá pénz, és a pénztelenség generálja a pénztelenséget. Téli gumi kéne, de nincs rá, és menni pedig kell, mert a munka…
…és megyek, mert kell a pénz, és mindig másra, hol a gyerek megy óvodába, a másik iskolába, hittanos, Turulmadaras oktatásba, a harmadik komoly középiskolába, nyújtják markukat, mert kell ebédre, utazásra. Kell ruha, cipő, jön a tél és fűtenék, ha majd tudok, fizetem a nem csökkent rezsiszámlát, kínomban röhögök az orbán diktatúrán.
Istenem, mennyire rohadt, fárasztó ez a tetves élet, hallgatom a rádiót, az ellenzékit, Bolgár úr védi a mundért, betámadja Gyurcsányt egy kis koncért, vetélkedő politikusok, a népnevében a népre szarva, így csak erősebb lesz orbán hatalma.
Összefogásról, beszél az egyik megmondó, megy a hírek, így sikkasztott, a Zuglói kisbíró, hangfelvételen lopják el a pénzünk, nekik százmillió is kevés, nekem százezer sem jut.
Araszolok előre a Pesti szmogban, „azatóban”, nem az enyémben, a bankéban, sms-t kapok, időpont lemondva, mehetek haza, vissza a dugóban, majd, máskor, más időben igényli szolgáltatásom, neki menni kell, dolga van fontos ember…
Ülök „azótoban” , a bankéban, mehetek haza, ma sem kerestem semmit, csak vittem a pénzt, a családtól, autózhattam négyszáz feletti benzináron, Ó minő „pásszió”!
Asszony hív, kéne otthonra kenyér, enni, egy vaj, kenni, meg tej, inni, a gyereknek, mert én már csak a dobozon nézem a tejet, az már luxus.
Ülök „azatóban”, a bankéban, nézem, van e nálam elég pénz, tejre, vajra, kenyérre. luxuscikkekre… boltnál fékezek, kenyeret nem szeleteltet veszek, mert az drága, nem 3,5 tejet, csak valami annak mondott tárgyat, lötyögjön, legyen fehér, illúziónak az is elég, a vaj se vaj csak margarin, megvan a családi vacsi.
Ülök a gép előtt a házban, nem az enyémben, a bankéban, 18 éve van fizetve, de van még vagy 10, írom levelem, mérgemet, én így élek!

TE JÓL ÉLSZ?


 A fenti írás írója egy hozzászólásban feltette a kérdést... "...mire várunk még?"...én is felteszem... MIRE? Tán erre? -mesterházy - bajnai pajtásokra várunk. hogy majd jövőre a mi szavazatainkkal lesznek kegyesek megnyerni a választásokat... aztán még vagy tíz évre mire úgy ahogy rend lesz. Erre várunk. De tudom ám... Igazából nem erre.... és szomorú is leszek menten. Mert igazából a csodára várunk... Mindenki! De a milyen Csodára? ... Hogy majd nyerünk a lottón? Hogy majd...majd? Csodák pedig nincsenek! Ez kellett nektek gyáva - közömbös - másokra váró - birka Magyar nép? Ez kellett nekünk 23 évnyi állítólag demokrácia után??? Ez?... 23 évnyi egymásra ígérgetés? Licitáltak a szavazatainkért ígéretekkel senki szarháziak haveri körös semmire sem alkalmasok hogy ők székekhez zsíros koncokhoz jussanak...na és a haverok... és MI a NÉP? ... nekünk maradtak az üres ígéreteik a szép szavak a álmok a hitelek a napról napra élés a hazugságok... és még most is... Egymást zárják ki rekesztik ki egyeznének ki orbán hűbér rendszerével hagynák meg az orbáni tákolmányt hagynák hogy itt nem élő a sorsunkban nem csak a mi pénzünkön osztozó határon túliak szóljanak bele a mi sorsunkba.... Mire várunk még?.... a vágóhídra... hogy mi szépen csendben dünnyögve a torkunkon a késsel kivéreztetve besétáljunk.... és... Még mindig vannak mocsok talpnyalók, birkák agyatlan gondolkodásra képtelen elvakult szar alakok akik ezt éltetik tapsolnak neki.... Birkák vagyunk! Én is... mert még nem mentem oda orbánhoz jól pofán vágni vagy legalább a tekes testőrök gyűrűjében megkísérelni pofán vágni hogy egyenes gerinccel dögöljek meg...még nem mentem oda sem mesterházy haveri köréhez, sem bajnai kiegyezős súgóihoz és nem vágtam a képükbe... Hazudtatok ti is!!! Takarodjatok örökre orbánnal és hűbéreseivel együtt! Mert Ti sem értünk csináljátok, nem a mi akaratunkat képviselitek! Nem ezért vittük a bőrünket vásárra három éven át... Nem ezért jártunk "rendezvényekre" három éven át! Szar alakok vagytok! Szar alakok vagytok mert hazudtatok ígértetek szép hangzatos szózatokat intéztetek hozzánk.. Aztán? Asszisztáltatok három évig ennek a mocsoknak! Vigyorogva néztétek a melegből az árnyékosból hogy mi csórók ott tüntet...getünk... aztán ...aztán? .... Nektek maradt a hűs a meleg a zsíros konc.... nekünk maradtak a szép szavak és a nyomor a túlélésért küzdelem... és mi lesz ha?... ti majd ott ültök a székeitekben és kértek majd tőlünk újabb tíz husz mittom én hány évet türelmet megértést... és mi majd újra megértünk türelmesek leszünk... Úgye??? .... Szar alakok! Senkik vagytok mind!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!