2013/06/06

Kis mai Magyar Romantika!

Kis mai Magyar Romantika!
" -öcccsssém wazze! bbennnyomtam tíz sört wazze... osztá ráttóttam öt felest...érttteddd öccccssémm? ..wazze! na!
-télleg wazze? nnnagggyy vagy havvver! érted? nagggyyy vaggggy! Havvvver vaggggy wazze! Tucc wazze! ...
-Na! havvver vagggyok wazze! osztán hazza mentem wazze...érrrtedd? Hazza...oszt ott vóttt a csajj wazze! ..oszt érteddd wazze... meeegszopppattam a csajjt wazze..értttteddd havvver? meeegszoppattam wazze! naagy vaggyok wazze? ...-Télleg wazze? meeeegszoopppattad a ribancot wazze? Havvver vagy wazze! Naagy vvagggy öcccssém wazze! naagggy vvvagy wazze! "

Más...
"Képzedd havvverr! Bettótunk tíz sört wazze...értedd? osztá beeeszátunk werdába wazze..Értedd? oszt tótuk neki wazze kilóhússzaaa ja várrrosba wazze... Jard csak pillázott ööcccsém.. oszt ott vót vén bannnya ja zzebrán wazze..érted? ott csosztattott a bannya mikó mi nyomúúúútunk ara.. mmminnek csosztat ott mikó mi nyomullunk?..Értedd wazze... Na! oszt majnem elsöpörtük bannnnyyyátt wazze... pillázott bannya ..értedd? .. úúúgrott is vénn csoszi wazze mint kenguru wazze... Osztán a kiccsávó.. aaazzz iss ott értted? Na! aztat is llle söppörtük wazze. Na meg a szőke spinkó wazze...épp a ttócccssánná wazze..értttedd?..na mi belle téptünk jól..belle a tóccsábba wazze...llleeemostuk spinkó sminkjét wazze... Na! Tttuuuuddunk wazze..érrtedd?..ígggy élllünk wazze.. "

Más..
"vótunk meccsen öcccssém... fassz bíró wazze...ott fújkodd wazze... aaaa bunkó... annnyyáztuk is rendesen ahogy köll..érrrtedd wazze? A bunkó... minnek meggy oda wazze... a paraszt...fölrúgta wazze..érrtedd?.. úgykö nekki wazze... fölrúgta a tahót wazze.. cccssattornát szántott a gyeppenn a köcccssög wazze.. . na meggg a gyökkér wazze...rrrárugta wazze..öccsséééém...tíz centire arráb van azz akkkácc..értttedd?..akkó berrúggyaja köccsög wazze... na attunk is rendessen nnekki...kittéptem hárrom székkett wazze...oszt bebbbasztam a gyeppre wazze.. na! jó meccs vót wazze..na! "


A fenti csevejek NEM puszta fikció! Sajnos valós stílusa a mai Magyar tahóknak, dinnye hónalja alá szorult HMCS-knek és egyéb ifjú "titánoknak" ...és ez a "menő" manapság... Sajnos a lányok körében is... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!