2023/11/17

Nyílt levél ennek a díszletmagyar marco rossinak.

 Te díszlet magyar! Ha nem tudsz magyarul, akkor fordíttasd le valamelyik csicskával!

Nyílt levél ennek a díszletmagyar marco rossinak.
Ez a díszletmagyar tahó a bulgáriai 2-2 után azt ejtette ki az etetőjén, hogy, - "Marco Rossi: Sok magyar van, aki nálam kevésbé szereti a válogatottat, ők szégyelljék magukat."
Üzenem ennek a KÖZPÉNZBŐL túl fizetett díszmagyar bunkónak! Én egyáltalán nem szeretem a válogatottat SEM és a futballt sem! ...és nem szégyenlem magamat! Viszont szeret...tem a hazámat és szolgáltam tisztességgel, becsülettel. Én sokkal jobban szeretnééém ha lenne tisztességes valódi demokrácia, igazságszolgáltatás, egészségügy, oktatás. Ha lennének tisztességes járható közútjaink! Ha nem lennének nélkülözők. Ha a befizetett adónkat arra költenék amire kell! ...és nem holmi faluszéli tahó senkiháziak lopnák el. Ha a pedagógus az ápoló a mentős a tűzoltó ... kapna annyi fizetést mint a kétballáb semmitérő tahó futballistáitok. Szeretném azt is ha az ilyen hozzád hasonló túlfizetett büdös tahók eltakarodnának innen!
Megjegyzem... Volt idő mikor még nem voltak KÖZPÉNZ SZÁZMILLIÁRDOKÉRT épített luxus stadionjaink, viszont voltak igazi nagy futballistáink. Olyanok akik hajtottak, tudtak, holott grundokon tanulták a futballt. ...És nem luxus futballista "akadémiákon" adómentes milliós fizetésekért. ... mint ezek a semmitérők. És voltak igazi szurkolók akik EMBEREK voltak, nem csürhe. ... és megtöltötték a stadionokat. A csapatok vezetői sem kaptak milliós gázsit, meg luxus életet, mindenféle luxus járandóságokat. Az ország vezetőinek sem a luxus stadionok meg a luxus futballisták voltak a legfontosabbak, hanem a NÉP élete, boldogulása az oktatás az egészségügy a kultúra a lakhatás a megélhetés.... és főleg nem a saját a famíliájuk a talpnyalóik zsebének tömése KÖZPÉNZBŐL.
Javaslom! De sürgősen! Ha má ilyen díszlet magyar lettél, tájékozódj a nagy magyar valóságról, orbánisztán mocskáról, aztán jártasd az etetődet! De mindenek előtt Kérj bocsánatot ezért a bunkó kijelentésedért!
Megjegyzés: Kiegészítettem még és bemásoltam marco rossi facebook oldalára is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!