2023/11/24

Istenek és emberek, elfogadás?

 Egész kibaszott életem arról szólt, hogy igyekeztem jobbá tenni a qrva világot körülöttem és igyekeztem elfogadni. Ennek érdekében olyanra is képes voltam amire az emberek nagyon nagy többsége nem képes. ...és? ...mire mentem vele? Pedig a mostani életem is erről szól, pedig megtehetném, hogy becsukom fülem szemem és szarok a világra, de sajnos nem tehetem. Miért? ... mert újra és újra szar a világ, mert újra és újra emberek holmi istenek meg vallások miatt keserítik az életünket, teszik pocsékabbá a világunkat a hazánkat... aaa tiédet a testvéredét a gyerekedét a szüleidét az unokádét IS. ...és legyek elfogadó? ...csak üljek és figyeljek míg megértem ezt a moslék világot a világ moslékká tevőit? NEM! SOHA! Míg élek, míg erőm engedi teszem a dolgom amit a lelkiismeretem diktál! ...mert most épp tizen egynehány éve a "nemzethy keresztények" teszik tönkre a világunkat az ő istenükre hivatkozva...és az az állítólagos "isten" ezt IS engedi, benne a csuhásaival akik hatalomért vagyonért árulják a hitet meg azt az állítólagos "istent" IS. Hogy messzebbre is menjek.... Palesztinok gyilkolnak zsidókat mert allah...nekik adta.... zsidók gyilkolnak muszlimokat mert "jahve"... nekik adta.... és "allah meg jahve" is engedi ezt.... sőt! ... elvárja tőlük... istenek? Ne máááá! Emberek által kitalált ostoba mesék.

Az iskolákban miért kell a gyerekeket "hittanra" tanítani? .... Amíg az a gyerek nem hall az ő "istenükről" elfogadó, aztán átmossák az agyát az ő "istenükkel". ....pedig addig annak a gyereknek az iskolájában nem volt "muszlim, zsidó, keresztény".... CSAK GYEREKEK, aztán jön a hittan és az istenek az ő csuhásai és onnantól az a gyerek máris szelektál. Más... Egyik országban az ő "allah"-jukra hivatkozva viszik vissza a népet a sötét középkorba a nyomorba. A másik országban ugyanannak az "allah"-nak a nevében szupermodern várost építenek és dübörög a fényűzés.
Hogy is van ez? ....
Ui.
Elfogadás? Fogadjak el? Igen! Elfogadok sok mindent és elfogadtam. Manapság arról szólna az a naaagy "elfogadás", hogy állok csendben ájtatos ábrázattal és elfogadom, hogy pofán vernek, leköpnek, "Kádár huszárnak" neveznek taknyos semmitérők, elveszik a jogos jussomat? ...Hogy tönkre teszik széjjel lopják a hazámat amit szívvel lélekkel szolgáltam az egyik legjobbként? ...Hogy tönkreteszik a gyerekeim a szeretteim jövőjét? ... NEM! SOHA! NINCS ELFOGADÁS! Elfogadok sok mindent... elfogadom a melegeket a leszbikusokat, elfogadom ha valaki hisz istenben, elfogadom a más politikai nézetűeket... elfogadom a gazdagot a szegényt.... mindaddig míg nem mások rovására, mások kárára teszik és nem akarják rám erőltetni a saját életüket, hitüket!... De EDDIG és NEM TOVÁBB!
Ui. 2
Élvezem amim van és örülök neki. A világ megy amerre akar? ...miért jöttünk le a fáról? .... Miért lettünk EMBER? .... Az én világomba nem fér be a világ szemete ha nem akarom? ... Ahhaaaa! mert a világ szemete nem befolyásolja az én világom minőségét? Dehogynem! Ha te azt hiszed, ha bezárkózol a te saját kicsiny világodba és akkor húde fasza lesz, qrva nagyot tévedsz fiam. Menj el a boltba... menj el a "világvégi" Békésbe, Szabolcsba, Borsodba... a kihaló falvakba... Körülötted rohasztják a világot, robbannak aknák bombák... halnak emberek... és a te kis világod megmarad azt hiszed? ... Nagyot tévedsz fiam! ... Becsukhatod a szemed, befoghatod a füled, mantrázhatod a "elfogadom" igét amennyit akarod közben a világ körülötted pusztul, mert hagyjuk.... Miért jöttünk ki a barlangokból? ... miért nem fogadtuk el úgy? ....miért haltak milliók egy szebb világért? ...... Tudod fiam... Ez a világ olyan amilyen...szar!... de hogy mégis legalább ilyen lett és nem maradt mégszarabb, annak köszönhető, hogy voltak akik nem ültek csendben a saját kis világukban, hanem úgy döntöttek, tesznek valamit egy jobbért....
Én nem ilyen világot akartam nektek fiaim és magamnak sem. Épp ezért amíg élek, erőm engedi, tenni fogok azért a jobbért a megálmodott világért. ...miért? ...mert ezt diktálja a lelkiismeretem és így tudok nyugodtan tükörbe nézni és aludni és kiülni a ház elé Anyuskát átölelni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!