2021/11/17

Hozta a Posta!...

 ...izzé...a Postás! Ma megkaptam szeretett pártunk és vezérünk orbán viktor "nagylelkű adományát" a "nyugdíjprémiumot". Köszönöm a Magyar Adófizetőknek!....és jövőre szavazok rájuk...mámint az ellenzékre.

Akkor most visszakaptam kb. 1/3-át annak amit egy év alatt elvett tőlem a tróger hazug banda. ...és mindezt 11 éve, azaz kb. nagyjából 200 000.-/ év mínusz, Plusz a svájci indexálás megszüntetése miatti mínusz.... az összesen 2 200 000.- mínusz a 11 év alatt. Úgyhogy jön még nekem orbán viktor kb. 2 120 000.- plusz kamatokkal. ...és nem számoltam bele a svájci indexálás megszüntetése miatti mínusz xx ezer forintot évente. Jaaaaa és nem számoltam bele a forint romlása miatti veszteséget sem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!