2020/07/05

Mi értelme? ...megmondom!

Valaki, egy kedves ismerősöm úgy döntött, segít Hadházy Ákos független országgyűlési képviselőéknek összegyűjteni orbán viktorék prop. részlege által a MI pénzünkön igen drágán küldözgetett "nemzeti inzultációs" kérdőívek összegyűjtésében.  Szépen ki is írta a facebookon és gyűltek a "kérdőívek". 

Na meg is jelentek a helyi orbán fanok és jöttek az érdekes aggályaik, kérdéseik.... :) 

A kedves ismerősöm válaszolgatott nekik, aztán én sem álltam meg válasz nélkül. Begyűjtöttem ide is az "utókor" számára. Úgy eredetiben ahogy azt a facebook-on leírták, leírtuk, természetesen a saját nevem kivételével az övékét kihúztam és helyettesítem.   Íme!-

ORBÁNISTA: de ene3k mí ertellme van?????????????

ORBÁNISTA: nem ertem az embereket ha mar meg kérdeztek akkor mert nem tudnak normalísan valaszolní nem ertem ez szerntem elég beteges????????????

Ismerősöm (Gyűjtő) válasza ORBÁNISTÁNAK: Köszönöm a kérdésedet. Bizonyára te is ismered a politikai kultúrát. Jogállamban élünk és én így látom jónak!

ORBÁNISTA: de szamomra ez ertelmetlen ígen míndekí azt csínal amít akkar evel nem lehet elérní semít egy nagy csomo embernek níncs velemenye osszt enyí

 Ismerősöm (Gyűjtő) válasza ORBÁNISTÁNAK: Bocsi, de ezt le kell írnom! "Én sem vagyok Grétsy László," de te el szoktad olvasni a hozzászólásaidat, mielőtt jóváhagyod?

Ismerősöm (Gyűjtő) válasza ORBÁNISTÁNAK: Ez a te véleményed! Megérkezted azokat az embereket akik ezt a kérdőívet bedobták a postaládámba? Sajnos nem tudom megadni a nevüket, mert csak a konzultációs kérdőíveket vagyok hajlandó elfogadni!

ORBÁNISTA: engem nem erdekel a nevuk csak elszomorít hogy enyí embernek níncs velemenye a kí alakult hejzetrol mert níncs az emberekbe anyí gerceseg hogy meg írja velemenyet a kí alakult hejzetrol???????????????

NAÍV ÉRDEKŐDŐ: Ez nem törvénybe ütköző dolog? Így a te véleményed kerül a lapra nem a címzetté innentől kezdve ez nem a valóság. Bocsi!

 Ismerősöm (Gyűjtő) válasza NAÍV ÉRDEKLŐDŐNEK: Köszönöm a hozzászólásodat, megtiszteltetés számomra a véleményed. Nem törvénybe ütköző. Én nem töltöm ki, csak továbbítom Hadházyéknak. Hivatalosan, nyílvántartásban vagyok a kérdőívek gyüjtésére. További szép hétvégét kívánok neked és családodnak!

Lajos István Kulcsár ( Én a Blog írója válaszom nekik ): Az embereknek van véleményük és akik így adtuk át ezt a "nemzeti inzultációs" szemetet, ezzel épp a véleményünket fejezzük ki. Azt a véleményünket mondjuk el így, hogy "szeretett pártunk és kormányunk orbán viktor" ne ilyen semmit érő szemétre költse a MI pénzünket. Sokkal fontosabb helye is lenne ennek a milliárdnak amibe ez a szemét kerül, pl. egészségügy, oktatás, szegények támogatása...akár a békési utak javítása..mert ugyi olyanok mint Aleppo az Orosz bombázás után. Bezzeg "őfelsége" tróger propaganda osztálya" valóban fontos dolgokról nem kéri a véleményünket. Nem kérte a tróger hűbéresei gazdagodásáról a 200 államtitkára minisztere ilyen olyan megbízottja több millás fizetéséről. Nem kérte a kongó üres stadionokra költött száz milliárdokról meg a semmit érő futballistákba ölt sok milliós fizetésekről. Nem kérte a mozgáskorlátozottak megalázó procedúrának kitevéséről. Nem kérte a hazájukat tisztességgel szolgálók megalázásáról. Nem kérte a "munka törvénykönyvének" "rabszolga törvénnyé" silányításáról. Nem kérte az alkotmány eltörléséről és a saját tróger hatalmi érdekei szerint átírható gyurma "alaptörvényről. .... Nem kérte, akarjuk e hogy "őfelsége" a várba költözzön é a MI pénzünkön luxus körülmények közé. Nem kérte az ország bunkója kövér lackó magán seregének fenntartásáról a MI pénzünkön a MI képviselőink ellen. Arról sem kérte a tróger, hogy az ország házából tróger szavazógépet csinálhat é a leggyávább 133 orbánista szolgalelkű szavazó droiddal...Nem kérdezte a véleményünket, akarunk e kifizetni 14 milliárdos büntetést az ország vője tiborcz suttyó helyett EU büntetést. Arról sem kérte, akarjuk e hogy a MI pénzünket tolhatja é külhoni talpnyalói zsebébe milliárd számra. .... és még sok más valóban fontos dologról nem kérte. ... Szóval...mi így mondunk véleményt! ...és nem szolgalelkűen a tróger kényszermozgásos hatalmi mániás hazudozó orbán hatalmi érdekét kiszolgálva. ...és a hűbéresei, talpnyalóiét sem ugyi! Úgyhogy Nagy nertárs!...okosodjon!

Lajos István Kulcsár (Én a blog írója)NAÍV ÉRDELŐDŐ-nek:  Nem törvénytelen, ugyanis NEM adatokat gyűjt...ünk, hanem CSAK a kérdőívet. Egyébként is magán levél, mi címünkre küldték a saját levelével pedig mindenki azt csinál amit akar, annak adja át akinek akarja! Egyébként a saját adatait is annak adja át mindenki akinek akarja... Jaaa...és orbán propagandistái honnan vették és kinek az engedélyével a címünket, hogy ilyen szemetekkel nemzeti inzultáljanak?

NAÍV ÉRDEKLŐDŐ válasza nekem:  Drága Kulcsár úr Ön ezért kap valamilyen juttatást,hogy ilyen heves támadásba kezdett, ugyanis míg eljuttatják a maga postaládájába ezeket a leveleket addig a postán is ingyen- bérmentve fel lehet adni?. Ezek után majd a magán leveleimet amibe csekk van azt eljuttatom, hogy intézkedjen felőle a konzultációs levéllel együtt. Köszönöm a felvilágosítást, szép estét kívánok!

 Ismerősöm (Gyűjtő): ( Itt a fejétfogja emotikont bírt már csak kitenni. ) Megértem. :) 

Ismerősöm (Gyűjtő) válasza NAÍV ÉRDEKLŐDŐ-nek: Ezek a levelek nem Viktorhoz kerülnek, hanem Hadházyékhoz. Hadházyéknak nem viszi ingyen a posta! Bizonyára te is olvastad, hogy gyüjtik. Ezek azok a konzultációs kérdőívekek, amit nem akar a lakosság Viktoréknak visszaküldeni!

Egy valaki aki csak ennyit írt:  a kérdés dettó...


Éva Barics (Ő a párom ) válasza NAÍV ÉRDEKLŐDŐ-nek: Gondoltál már arra, mennyibe kerül egy ilyen levél. Nem? Számolj! Kb 6-7 millió embernek küldik ki, ha kéri, ha nem, az álságos kérdéseiket. Teszik mindezt az adóforintjainkból. Ha azt vesszük, hogy az emberek felét nem érdeklik a hazugságok és inkább összegyűjtik, hogy ezzel kifejezzék a véleményüket, akkor gondolkozz el azon, hogy ezt a levelenként kb ezer forintot mennyi hasznosabb dologra lehetett volna költeni... A csekkjeink és a konzultációs levél között csak az a picike különbség, hogy a csekket azért fizetjük, mert valamilyen szolgáltatást igénybe vettünk értük. A konzultációs levél mi? Mi az, amiben úgy hazudnak, mint a vízfolyás? Nem mondanám szolgáltatásnak. :( Fizesd be a csekkjeidet, a leveleddel pedig tégy amit akarsz, a döntés szabad: hiszel még a mesékben, vagy sem. Fizess érte ha elégedett vagy az ország jelenével, vagy fejezd ki a véleményed.


Lajos István Kulcsár ( Én a blog író) válaszom NAÍV ÉRDEKLŐDŐNEK:  Nem ingyen van! Ezt a nemzeti inzultációs istenverését a MI pénzünkből nyomtatták, küldik ki kb. 7 millió embernek, és MI fizetjük a visszaküldését is. Ahogy a párom Éva írja, levelenként kb. 1000.- unkba került. ...aaaa naaagy semmi. Erre a hazug álságos vacakra fizetünk mi milliárdokat. Ezt a pénz mennyi hasznos dologra lehetne elkölteni? ...és kérdeztek é minket azokról amiket fent leírtam? ...amit ön támadásnak vett?

Lajos István Kulcsár (Én a blog író ) válaszom mindenkinek: Tudják é ez a "nemzeti inzultációs " szemét Gyomaendrőd város kasszájában hány évi költségvetés? Mennyi mindent lehetne belőle értelmes, hasznos dolgot csinálni?

Lajos István Kulcsár (Én a blog író ) válaszom mindenkinek: Jaaa! ...és a Magán leveleiről írtam , nem pedig az ön által igénybevett szolgáltatások csekkjeiről. Ne keverje a kettőt, de ha akarja, küldje el "szeretett pártunknak és kormányunknak" a csekkjeit, tán ebből az "inzultációs" költségből arra is futja. :) orbán viktor vagy a nemzet gázszerelője mészáros lőrinc kifizeti, esetleg a nemzet mi lábunkon álló lánya orbán récsöl...elvégre ők is a mi pénzünkből gazdagodtak...nak.

Egy másik ismerősöm válasza hozzám:  Lajos István Kulcsár! Gratula a fenti szösszenetért, ideje volt már , hisz annyi, de annyit tudatlan, tájékozatlan emberke van ! Hátha elolvassák, hátha valamit meg is ért belőle.! :)

Lajos István Kulcsár (Én a blog író ) válaszom NAÍV ÉRDEKLŐDŐ-nek: Sajna elfeledkeztem válaszolni erre a kérdésére... "Drága Kulcsár úr Ön ezért kap valamilyen juttatást,hogy ilyen heves támadásba kezdett,...." Tudja.... én semmiféle "juttatást" nem kapok ezért, még választási "romániai krumplit" sem. Nem kapok orbánista hűbéresek arcképével díszített csokit sem, buksi simit sem a helyi orbánistáktól. Egyszerűen CSAK önállóan gondolkodom, jártomban keltemben saját magam látok! hallok! tapasztalok! olvasok! ( nem orbánista propaganda ganyét ) aztán mindezeket önállóan összerakom, levonom a következtetéseket és kialakítom a saját véleményemet. Nincs szükségem arra, valahonnan Budapestről valami jól fizetett ( a MI pénzünkből ) orbánista csicskás mondja meg nekem miről mikor mi legyen a véleményem, hogyan élek, mi a nagy magyar valóság... Tudom én ezeket magamtól is. ...és ezt -is- veheti támadásnak. Tudoooom... az orbán hívőknek minden támadás ami az igazságról szól és tudoooom... "lipsikomcsisorosbérencgyurcsányistahazaáruló" és ugyi "nem a nemzeth része". :) Csakhogy attul tartok, többet tettem e nemzetért mint ezek a tróger orbánista suttyó taknyosok összesen.

Lajos István Kulcsár (Én a blog író ) válaszom a "másik ismerősömnek: Mari! Gondolod fölfog belőle valamit is? Én nem vagyok ennyire optimista.

Még folytatódott, -

NAIV ÉRDEKLŐDŐ válasza nekem: Úgy gondolom mert nem egyezik a véleményünk attól még nem bolond a másik, egyébként csak egy kérdést tettem fel. A többire még nem szeretnék reagálni mert nem akarok mégsérteni senkit. Semmilyen kommentet nem várok. Köszönöm!

...és az én válaszom nekiBár választ nem vár, azért csak válaszolok. Föltett egy kérdést és válaszoltam rá. Idézem újra a kérdését és a válaszomat
. " Margit Faragó Ez nem törvénybe ütköző dolog? Így a te véleményed kerül a lapra nem a címzetté innentől kezdve ez nem a valóság. Bocsi!"
Én ezt válaszoltam: " Nem törvénytelen, ugyanis NEM adatokat gyűjt...ünk, hanem CSAK a kérdőívet. Egyébként is magán levél, mi címünkre küldték a saját levelével pedig mindenki azt csinál amit akar, annak adja át akinek akarja! Egyébként a saját adatait is annak adja át mindenki akinek akarja... Jaaa...és orbán propagandistái honnan vették és kinek az engedélyével a címünket, hogy ilyen szemetekkel nemzeti inzultáljanak?"
Nos hol ebben a "támadás" és főleg úgy ahogy ön írta, azaz feltételezte rólam...így? "Drága Kulcsár úr Ön ezért kap valamilyen juttatást,hogy ilyen heves támadásba kezdett,..." Nos erre már mit várt? ...hogyan reagáljak? Úgy gondolom tényeket írtam le és önnek főleg normálisan válaszoltam. Nem igazán bánom de orbán fanokhoz viszont már nem tudok türelmesen, barátilag szólni, ahhoz túl sok mocskot követtek el a hazám a szeretteim a családom ellen az imádottjaik. Azok akik tíz évnyi mocsok után még mindig nem látják mit művelt a hazánkkal ez a tróger orbán banda és hűbéresei, talpnyalói, ezek után még mindig ezt a bűnbandát támogatják, szememben semmivel nem különbek mint a gazdájuk és tróger bandája.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!