2020/02/09

Élni és Élni hagyni!

Csak úgy...vagy nem csak úgy?... jutott eszembe. Egyik legfontosabb alapelvem...( nekem vannak ilyenjeim ) az "Élni és élni hagyni!" elve. Nem értem azokat az embereket akiket zavar mások mássága. Nem értem a rasszistákat a nácikat a fasisztákat. Nem értem a mások életével foglalkozókat. Nem értem miért zavar embereket ha valaki meleg, leszbikus, hús evő, vega, lila vagy hupikék vagy rózsaszín hajú, barna sárga rézbőrű...így vagy úgy él, csalja vagy nem... Nem értem őket. A másoktól a másságtól lesz kevesebb a nyugdíja a fizetése a párizsija a margarin a kenyerén a levegője az oxigénje....a tudoménmije? Végettem lehet valaki barna szőke hupilila rézbőrű sárga, festheti ződre kékre a haját, lehet keresztény hindu pogány, csalhatja vagy nem, ehet húst vagy zőccséget, ihatja a páleszt a bort a sört, lehet meleg, lehet leszbikus.... Bánom én milyen az autója háza ruhája.... EMBER legyen! Tegye! ... Ne mások kárára, rovására tegye, ne akarja senkire ráerőltetni, ne kiáltsa ki a saját hitét nemzetiségét, vallását, életformáját ....egyedül üdvözítőnek!... Éljen!...és Hagyjon élni! Élni és Élni hagyni!...és nem lett sem több, sem kevesebb a nyugdíjam a párizsim a margarin a kenyeremen a házam sem lett sem kisebb, sem nagyobb, az autómba sem jut sem több sem kevesebb benzin... Sőt!...még a lelki békém is sokkal jobb! Van elég trógerság ebben a világban...keresztény fehér...meg másmilyen..... Csókoltatom a másságot! Én is más vagyok, te is más. ...és akkor? :) Szar ügy mi? :D EMBER vagy?... Na! Ez a lényeg! Minden más csak lelki nyomorékság, lelki mozgáskorlátozottság!
👬👭👫👱👳👴👵👸👩👨👧👦👥👤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!