2020/02/14

Menekültek, ...Migránsok. ...Délszláv háború... 1990-es évek

Menekült tábor Nagyatád. Ebben a somogyi kisvárosban ebben a laktanyában kezdtem a hivatásos katonai pályafutásomat. Akkor egy a hadsereg által elhagyott és lepusztult laktanyából a hadsereg a vöröskereszt és más civilszervezetek általi összefogásnak köszönhetően 2...KETTŐ HÉT alatt több ezer ember befogadására alkalmas menekült tábor épült. Igen!... mert akkor emberség volt, voltak hozzáértők, voltak akik összefogják és volt segíteni akarás. Nézzétek meg az erről szóló kisfilmet. Büszke vagyok rá, hogy ott kezdtem a hivatásom és büszke vagyok rá, ha kicsit is, de részese lehettem. EMBERSÉG! TISZTESSÉG! SEGÍTENI AKARÁS! HOZZÁÉRTÉS! ....ennyi "csak". ........

https://www.atadhir.hu/hirek/nagyatad-1/amikor-egesz-europa-megismerte-nagyatadot-1854.html?fbclid=IwAR0v0M3zldXfHZLIQoPD55gGAmuNOPxez8IkHuAbxHbhsLVBfZfvFkkatfo



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!