2019/05/05

Nyílt levél kettő gyomaendrődi fideszesnek.

( de a többiek is magukra vehetik )
                               -1-
Ön azt mondta nekem május 04-én délelőtt a piac bejáratánál,miután én , tudom, nem éppen türelmesen, hanem inkább ingerülten "belekötöttem" önökbe a választókat megtévesztő...hogy finom legyek, de valósabban fogalmazva a választókat becsapó átverő nekik hazudó EPP-s dzsekiben ahonnan ugye felfüggesztették önök pártját, így nem viselhetnék. Aztán megtévesztő hazugság az is, önök úgy gyűjtöttek aláírásokat a választó polgárok az emberek azt hihették, önök az EU választásokra gyűjtenek támogatókat, holott CSAK fidesz támogató "kubatov" listát gyűjtöttek. Szóval ön ezek után azt mondta nekem -"én tisztelem a másik oldalt is." Akkor már nem volt türelmem sem időm válaszolni önnek. Megteszem most így nyilvánosan.
Ön végettem tisztelheti a másik oldalt, de akár ne tisztelje. Nem kell tisztelni azt a "másik oldalt" amire ön értette. Én sem tisztelem. Meglepte?... nem baj. Tudja, az a másik oldal is bőven bűnös abban hogy a hazám ide jutott, hogy a hazám egy tróger hatalom mániás bűnöző és bűn társai kezére jutott. Voltam köztük mert én is hittem, aztán csalódtam bennük...pedig tizede bűnt sem követtek el mint az önéi. Én ott hagytam őket mert van hitem, gerincem és mivel hiába vitáztam velük, hiába érveltem, hasztalan volt.  Ön végettem tisztelheti, de nem kell tisztelni őket. Ön a magyar embereket tisztelje. Ha ön és társai tisztelnék a magyar embereket, nem állt volna az mögött a púlt mögött. Nem adná az arcát nevét , nem segítkezne ahhoz hogy a magyar embereket becsapják átverjék kifosszák lejárassák a hazájukat kirabolják az önök gazdái. Ha ön tisztelné a magyar embereket, nem adná az arcát a nevét egy tróger korrupt hazug bűnöző banda kampányához. Ha ön tisztelné a magyar embereket, nem segítkezne átverni becsapni félre vezetni őket. Ön még saját magát sem tiszteli, mert ha tisztelné, nem állna ennek a bűnöző hordának a pultja mögé, nem hazudna még önmagának is. Azt hallottam, ön egy ritka kivétel azon az oldalon, aki értelmes...Nos ha ez igaz?... akkor önnek tudnia kell, mit művelnek az önök gazdái, márpedig ha ez így van, akkor ön önmagának is hazudik. Nem tisztel ön senkit, még önmagát sem, pusztán csak foggal körömmel ragaszkodik egy eszméhez amiben valaha hitt és nem meri bevallani önmagának sem hogy annak az eszmének a képviselői tróger bűnözők és azt az eszmét csakis a tróger bűnös hatalmi érdekük miatt vették fel. ...mint ahogy a kezdetekkor a liberálist aztán néppártit aztán egy ideje a hűde keresztényt a naaagy nemzethit. Ha ön tisztelné a magyar embereket, esetleg csak a saját "tiszta"?...hitét, nem állna bűnözők hazug segítőjének.
Ha ön tisztelné a magyar embereket, akkor esmét odaállna a piac bejáratához, de az nélkül a narancsos pult nélkül, aztán bocsánatot kérne tőlük, tőlünk, tőlem is, mindazokért amiket elkövettek az önök gazdái ellenünk a magyar emberek ellen amikhez ön adta az arcát, segítette benne őket és akkor bezzeg nem háborodott föl. Nem láttam ott bocsánatot kérni a gazdái nevében..vagy csak a sajátjában amikor az ön gazdái százezreket bélyegeztek táppénz meg rokkantsági járadék csalónak és megalázó tortúrának vetették őket alá. Akkor sem láttam ott amikor hazájukat tisztességgel becsülettel szolgálóktól elvették a jogos nyugdíjukat és egy taknyos suttyó "Kádár huszároknak" titulált minket, amikor orbán viktor a mi jogos ügyünket a "bohóc ügyi államtitkárára" bízta. Akkor sem volt ott bocsánatért esedezve amikor kövér lackó "kötelet " ajánlgatott a mi képviselőinknek. Akkor sem volt ott bocsánat kéréssel amikor lázár jankó a közmunkásokat "tolvajoknak" bélyegezte, mondván..." ....azért is jó a közmunka, mert amíg reggel héttől délután négyig közmunkán dolgoznak addig nincs idejük lopni". Aztán akkor sem állt oda bocsánatért esedezve amikor a ganyé szájú bencsik a gazdájuk fő propagandistája "büdös prolinak" titulált minket.na meg hogy a "taknyukon vérükön kell kirángatni...meg belénk rúgni" ...nem is egyszer...aztán az a "prosti srácok " nevű orbánista szenny taknyos firkászai ugyanezt szintén megtették többször. ..ön nem állt oda bocsánatot kérni. ... Akkor sem állt oda amikor a deviza hiteleseket ezrével lakoltatják ki gyerekestül, pedig állítólag az ön gazdái úúúgy megmentették őket...ahhaaaa...emlékeztetném...Az ön gazdája vezette be a deviza alapú hitelezést, majd úgy megmentették őket hogy matolcsi megszólalt és dőlt a forint, aztán jött kósa lala és ismét dőlt a forint, jött rogán tonyó és a forint zuhant. Amikor a szocik 2010-ben átadták az euró forint árfolyam volt 265.-/ Euró. Most mennyi is? ...320.-/ Euró. ...és ön kért bocsánatot tőlük? ..Nem. ...és még sok sok elkövetett mocsokért nem kért. ...a lepusztult kórházakért oktatásért a kisemmizett trafikosokért ugyi amiket haveroknak adtak,a földeket tisztességgel használó kifosztott gazdákért akiktől elvették a földeket és közpénzen tartott szeretőnek, műkörmös feleségnek, havernak adták ócsón mint a kínai piac, az orbán haver stróman mészáros lölö meg vő tiborcz által ellopott Balatonért ....Az száz milliárdokért kiaggatott gyűlölet plakátokért ...köz pénzből...aaa MI pénzünkből...hát egyék amit főztek a gyűlölet levesét, önök főzték. ....IGEN!..ön is főzte, mert tevőlegesen adta hozzá a nevét az arcát.
A tisztelet nem ám azt jelenti hogy elmegy mellettük a "másik oldal" mellett szótlanul. A tisztelet azt jelenti, nem adom az arcomat a nevemet ahhoz hogy becsapják átverjék kifosszák lejárassák őket a hazájukat, sőt azt hogy minden tőlem telhetőt elkövetek ezek ellen.
Na még itt az internet világában sem láttam ön sosem sehol, hogy rászólt volna, tisztességes hozzánk szólásra biztatta volna párt társait, azokat az önök által felhergelt híveket, akik "büdös komcsiztak, büdös proliztak, rohadt komonistáztak, liberálfasiztáztak...és a sok sok többi jelzővel"...illettek, illetnek minket. Nem láttam hogy egy 18 éves diáklánnyal való tisztességes bánásmódra szólította volna föl a fidesz 5-ös számú tagkönyv tulajdonosát a prosti srácok nyikhaj firkászait az ön párt társait, de a "másik oldal" hölgy tagjainak "kurvázása, ribancozása..." sem csapta ki önnél a biztosítékot és nem láttam az ön nagy tiszteletét irántuk és felszólította volna az önök híveit a tisztességes normális emberi beszédre...ajj hogy az önök naaaagy kereszténységét má megmerjem említeni.
Ha valaki kettőnk közül tiszteli szereti a népét a hazáját, hát aaaz nem ön.
Tudja...én minden embert tisztelek, ha embersége okán tisztelhető, mert így tanított az én Anyám, mert így mondják a józan eszem a lelkem az elveim. Önöket nem tudom és nem is akarom tisztelni. Nem ám, mégpedig épp azokért a bűnökért amiket fentebb soroltam. Mert önök, ön is tevőlegesen hozzájárul a népem a hazám kifosztásához a lejáratásához egy tróger hatalom mániás hazug banda éltetéséhez hatalomban tartásához a népem hazugságban tartásához a gyűlölködés elszabadításához. Én nem tudom tisztelni önt és egyet sem önök közül. Tudnááám, ha egyszer ott látnám mindezekért bocsánatot kérve. ...Na akkor meggondolnám hogy talán tiszteljem.

                              -2-
Ön azt mondta nekem, miután én szóvá tettem hogy ön a piacon az embereket átverve, megtévesztve az EPP ( Európai Néppárt ) logójával ellátott dzsekiben flangált, azéban az EPP-ében ahonnan az ön pártját felfüggesztették és épp az ön gazdáinak tróger viselkedése korruptsága hazudozásai az EU-t és politikusait rágalmazó gyűlölet plakátjai okán. Bezzeg az EU pénze aaaz kell, azt milliárd számra lopja csalja el a saját családja hűbéresei gazdagítására... Ön ezt mondta nekem, aztán sietve tovább állt, -"Én még soha nem kötöttem bele önbe".
Ön nem kötött soha belém? Dehogynem! Igenis ön belém kötött nem is egyszer. Ön tagja és nem is akárhogyan, hanem megyei szinten , sőt még polgármester is volt annak a pártnak a színeiben akik, -
- Ön belém kötött akkor amikor százezreket bélyegeztek táppénz meg rokkantsági járadék csalónak és megalázó tortúrának vetették őket alá. Hazájukat tisztességgel becsülettel szolgálóktól elvették a jogos nyugdíjukat és egy taknyos suttyó "Kádár huszároknak" titulált minket, amikor orbán viktor a mi jogos ügyünket a "bohóc ügyi államtitkárára" bízta. Az ön pártjának oszlopos tagja kövér lackó "kötelet " ajánlgatott a mi képviselőinknek. Az ön pártjának oszlopos tagja lázár jankó a közmunkásokat "tolvajoknak" bélyegezte, mondván..." ....azért is jó a közmunka, mert amíg reggel héttől délután négyig közmunkán dolgoznak addig nincs idejük lopni". Aztán ön akkor is belém kötött amikor a ganyé szájú bencsik a gazdájuk fő propagandistája "büdös prolinak" titulált minket, na meg hogy a "taknyukon vérükön kell kirángatni...meg belénk rúgni" ...nem is egyszer...aztán az a "prosti srácok " nevű orbánista szenny taknyos firkászai ugyanezt szintén megtették többször. ..ön akkor is belém kötött amikor a deviza hiteleseket ezrével lakoltatják ki gyerekestül, pedig állítólag az ön gazdái úúúgy megmentették őket...ahhaaaa...emlékeztetném...Az ön gazdája vezette be a deviza alapú hitelezést, majd úgy megmentették őket hogy matolcsi megszólalt és dőlt a forint, aztán jött kósa lala és ismét dőlt a forint, jött rogán tonyó és a forint zuhant. Amikor a szocik 2010-ben átadták az euró forint árfolyam volt 265.-/ Euró. Most mennyi is? ...320.-/ Euró. ...és ön kért bocsánatot tőlük? ..Nem. ...és még sok sok elkövetett mocsok amit az ön gazdája és így ön is elkövettek ellenünk. ...a lepusztult kórházak oktatás a kisemmizett trafikosok ugyi amiket haveroknak adtak,a földeket tisztességgel használó kifosztott gazdák akiktől elvették a földeket és közpénzen tartott szeretőnek, műkörmös feleségnek, havernak adták ócsón mint a kínai piac, az orbán haver stróman mészáros lölö meg vő tiborcz által ellopott Balaton ....Az száz milliárdokért kiaggatott gyűlölet plakátok ...köz pénzből...aaa MI pénzünkből...Ön belém kötött akkor is amikor a hazámat kifosztották, kifosztják lejáratják a népemet hazugságban tartják, gyűlölködésre buzdítják. ...Igenis belém kötött mert ön annak a pártnak annak az orbán viktornak támogatója oszlopos tagja akik mindezeket elkövették és ön nem szólt, nem tett ellene..bocsánatot kérni mindezekért még nem láttam önt....legalább a saját nevében.... hát egyék amit főztek a gyűlölet levesét, önök főzték. ....IGEN!..ön is főzte, mert tevőlegesen adta hozzá a nevét az arcát.

Olvassák csak mind ketten, de akár ajánlhatják a többi társuknak is. Figyelmesen olvassák akár fussanak neki többször, rágják meg minden mondatát a mondatok egymáshoz viszonyát kapcsolódását is. Aztán talán megértik, de ha nem , hát így jártunk...önök is, főleg önök, mert akkor önök piszokul nem értik e mocskos világ sorát amit az önök gazdája és az ő parancsára önök -is- elkövettek, teremtettek. Majd egyszer tán megértik...Késő lesz, nagyon késő.

Tudják... Csak egyetlen dolgot bánok abból a 04-i délelőttből. Csak azt bánom, már nem vagyok a régi, már nem tudok mosolyogva akár órákon át érvelni és nem volt ellenfelem. Már nem. Sajnos önök és gazdáik túl sokáig játszottak a türelmemmel, túl sok volt ez a 9 év, túl sokáig túl sokat érveltem, vitáztam, voltam türelmes. Elfogyott, megkopott, öregszem én is és túl sokat vettek el önök tőlem -is- a gyerekeinktől az unokáinktól...akik majd külföldön születnek tőlünk 1000 km-re, a hazámtól amit szerettem, amire büszke voltam, amit szolgáltam büszkén, amiért meghaltam volna.
 Ezt sajnálom egyedül és ezért CSAK a páromtól az én Anyuskámtól kérek bocsánatot, mert neki okoztam csalódást.
 Sajnálom, de nem megy a mosolyogva órákon át érvelés, már csak a tehetetlen düh a harag működik az ingerültség. ...és egyre többünknél... Mint említettem, nem lesz ennek jó vége. ... önök főzték, meregessék csak nagykanállal.
Tudják milyen kellemes ország lehettünk volna, békés nyugodt élhető ha nem is gazdag, HA!...ha azt az irdatlan sok pénzt hasznos dolgokra a nép javára költötték volna el az önök gazdái?..és nem lopják csalják hazudják el, tolják külföldre?...ha nem gyűlölködésre költik? Egy valóban fejlődő, modern, békés nyugodt élhető ország lehettünk volna, igazi HAZA. Így viszont... ez lett belőle. Egy lejáratott végletekig megosztott gyűlölködő kifosztott megalázott Európa szégyene bűnözők trógerok hűbéresek talpnyalók ostoba sötét elvtelenek országa. Önök akarták, .... önök mívelték ezt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!