2018/09/13

Neked Trianon fáj, Nekem a Hazám!

"Neked Trianon. ..
Neked Trianon fáj, nekem ez a megmaradt kis ország
Neked Trianon fáj nekem ez a végletekig fanatizált társadalom
Neked Trianon fáj, nekem az eltiport sajtószabadság
Neked Trianon fáj, nekem a jogegyenlőtlenség
Neked Trianon fáj, nekem a kivándorolt több százezer honfitársam
Neked Trianon fáj, nekem a kettős mérce
Neked Trianon fáj, nekem az egészségügy áldozatai
Neked Trianon fáj, nekem az oktatáspolitika áldozatai
Neked Trianon fáj, nekem a fejlesztési pénzek elherdálása
Neked Trianon fáj, nekem a kilakoltatottak
Neked Trianon fáj, nekem az ország kisajátítása
Neked Trianon fáj, nekem a még meg sem született unokáim jövőjének ellopása
Neked Trianon fáj, nekem a párbeszéd hiánya
Neked Trianon fáj, nekem a kompromisszumok hiánya
Neked Trianon fáj, nekem a rohamos fasizálódás
Neked Trianon fáj, nekem a Hazám ...."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!