2018/05/28

Az EMBER elveszett. ......

Olvasgattam, hozzászóltam és le kell írnom valamit. 
Van aki védi mentegeti, áldozatnak tartja. Van aki gyilkosnak kiáltja ki. A nagymamáról szól a történet aki a kisunokáját is vitte magával a halálba. 
Én nem kiáltok gyilkost és nem avatom szentté sem. Amit én tudok az ügyről azok alapján megpróbáltam összefüggéseiben látni és értékelni. 
Most ennek kapcsán írom...
Egy agyatlan lelketlen embertelen rendszer agyatlan lelketlen embertelen törvényhozói ( politikusai ) által alkotott agyatlan lelketlen embertelen törvények által szabályozott agyatlan lelketlen embertelen hivatal agyatlan lelketlen embertelen hivatalnokai áldozatai ők.
Értelem szerűen az első miatt olyan a többi amilyen. A hivatalban a hivatalnok törvényekre hivatkozva törvényeket tart be és azok alapján embertelen lelketlen.
Nálunk törvényeket alkotnak de épp az hiányzik belőlük amiért akikért alkotják őket...AZ EMBER. Nálunk hivatalokat hoznak létre, de épp az hiányzik belőle akikért annak működnie kellene...AZ EMBER.
Nálunk nem igazság keresés és szolgáltatás van, hanem jogszolgáltatás. Nálunk a törvény a hivatal a közintézmény önmagáért létezik és nem az EMBERÉRT az állampolgárért...Nálunk fordítva működik minden mint kellene. Nálunk a választott vezető urizál a vezetettek pedig hódolnak előtte.... A hivatalnok mindenhatót játszik és törvényekre hivatkozik. Nálunk a rendőr nem szolgál, nem értünk van hanem ellenünk. Nálunk az ügyészség a bíróság nem a tisztességes emberért van, hanem a keszekusza agyatlan embertelen idióta törvényért... Az EMBER elveszett valahol....
Törvényhozók! ...A főbűnösök TI VAGYTOK! Miattatok szar a rendszer!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!