2018/05/07

"....Anyuka.......Apuka....."

Egy cikk egy politikus és utóhangok következményeként. Az én véleményem a dologról. A gyengébbek a szándékosan nem értők és az agyi gyengeségük, felfogóképességük szükössége miatt nem értők kedviért. 

Miről is van szó?... Van egy mozgalom az "Anya forradalom". Ennek a mozgalomnak EGYIK és nem az egyetlen, mégcsak nem is legfontosabb felszólalása a lekezelő stílusban egészségügyben oktatásban hivatalokban elővezetett "Tóth ...Kovács....Horváth .....anyuka" megszólítás ellen volt. Ehhez csatlakozott Bősz Anett a Liberális Párt ügyvivője oktatás politikusa is. Ezt a megszólalását jócskán kiforgatva Anett lejáratásának céljával vezette elő a Cafe blog nevű szenny írója és arról írt szenny cikket mintha Anett az "Anyuka" szót akarná betiltani. Holott erről szó nincs! ...

...egy ( nem egészen ) átlag hétköznapi szülőtől. Apuka a gyerekeimnek vagyok és nem a hivatalnoknak a pedagógusnak az orvosnak az ápolónőnek. .... Gyermekeim Anyja a gyerekeinek Anyuka és nem a hivatalnoknak a pedagógusnak az orvosnak az ápolónőnek. .... főleg nem olyan lekezelő stílusban, olyan hangsúllyal ahogy ezt sokan elébb említettek közül megejtik. Ha én megtisztelem őket "Doktorúr, Tanárúr, Doktornő, Tanárnő, Asszonyom, Hölgyem...megszólítással, ugyan má ő is tiszteljen meg engem a tisztességes megszólítással. Annál is inkább mert ŐK vannak ÉRTÜNK és nem fordítva. Erről szól a történet ha má egyeseknek ez nehéz volt. Jaaa...a politikus a miniszterelnök a miniszter esetében is ez áll ám! ...ők vannak értünk a népért...az EGÉSZ népért, nem csak a saját rajongótáborukért....és nem mi a nép értük! Ők a munkavállalók és MI a NÉP a munkaadók! ...még orbán viktorra is érvényes ám!


Ez egy kicsi probléma a sok jóval nagyobb között, viszont ez a "kicsi"-nek tűnő probléma igen nagy ha jól végig gondoljuk. Ugyanis!....az egész társadalomban elfogadott tény hogy egyesek a vélt hatalmuknál fogva vagy címükre rangjukra "hivatkozva" megenged...hetik maguknak hogy lekezelően szóljanak másokhoz. Pl. redőr ha igazoltat, "le lajosoz, magdolnáz, viszont elvárja hogy én te mi "őrmester úr-nak szólítsuk... az orvos a pedagógus a hivatalnok......elvárja hogy "doktorúr"-nak tanárúr-nak......hölgyem uram...ügyintéző úr asszony...jegyzőúr...asszony.....szólítsam, viszont ő "le lajosoz magdolnáz....apukáz anyukáz" ....mint a grófok bárók papok csendőrök világában.... "grófúr!...tisztelendőúr....őrmesterúr....viszont ők megtehették hogy még a náluk jóval idősebb korút is "mariska....jóska.....névvel lekezeljék."... Ebben az ".......anyuka......apuka" megszólításban ez az egyesek által vélt hatalmi cím rang ...jogán elkövetett lekezelés van benne. Holott...fordítva ülünk a lovon. A doktor a hivatalnok a pedagógus a politikus a miniszter a miniszterelnök van értünk! ...azz ők a MI alkalmazottaink és ők a mi munkavállalóink. Tisztességes demokratikus viszonyok között legalábbis. A minimum az egyenrangú partneri viszony éééés...megszólítás lenne.

...és Igen! .....aaa mocskos nagy "csusztatás" a cikkel az igen nagy baj. Ugyanis ez sajnos ma magyarországán elfogadott majdhogynem természetes és nem büntetendő. ..holott...az ezféle szennyet jobb helyeken szigorúan büntetik. Itt?..nálunk?... ez nem az a "jobb helyek"....itt megengedheti magának az ócska hatalom kiszolgálója talpnyalója. Holott!...ezt senkivel...mondom...SENKIVEL szemben nem szabadna megengedni tolerálni.

"Asszonyom...Hölgyem...Uram....Kulcsár úr.....Kovács kisasszony....Tóthné asszony" ...és nem ketteske hármaska Lajos...Mariska....Tóth anyuka....Kulcsár apuka". ...és főleg nem lekezelő stílusban hangsúllyal a vélt vagy önmagának indifikált hatalmi mámorában "jogán" elővezetve.

 Nem szándékom Bősz Anettet reklámozni, DE!....ez az "anyukázós" izé Anettnál csak egy iciri momentum és épp ezt az iciri valamit emelte ki és forgatta ki mocskos módon az a szennylap. Anett a liberális párt oktatáspolitikusa és egyetemi tanár. Az oktatással kapcsolatos ezernyi megszólalása az ami igazán fontos Anett ténykedéséből. Minő fura...aaazt nem emelte ki a szennylap. Vagyis...Anett ténykedései közül kiemeltek egy iciri valamit, azt jócskán kiforgatták, ...mert ezzel támadhatták, lejárathatják...azaz lejáratás a cél...... sajnos sikerül is?....holott sokkal nagyobb és fontosabb, nem mellékesen igen okos és jó felvetései vannak a magyar oktatási rendszerrel kapcsolatosan. Ugyancsak nem mellékesen...Anett az a politikus aki mindez közben hogy politikus, EMBER tudott maradni és tisztességes. Volt és lesz vele vitám, de vele meglehetett beszélni mindig és nem hitte magáról hogy csakis övé az igazság csakmert ő politikus. Remélem ez így is marad nála eztán is miután országgyűlési képviselő lett.

mindenkivel bárkivel kapcsolatosan rühellem ha az egész emberből kiragadnak egyetlen kis momentumot, azt jócskán kiforgatják lejáratási céllal és csak azt erősítik föl. Tehet az az ember ezernyi jót szépet okosat, lehet a tisztesség a becsület megtestesítője, de azt az egyetlen kicsi valamit kiforgatva a sátán fattyának kiáltják ki. A másik embernél ....az egyébként becstelen tróger gerinctelen fattyút egy hasonlóan iciri jócselekedete?...miatt pedig szentté avatják.

Tanulság? ...számomra is. ...mert néha én is hajlamos vagyok elkövetni....Ez az az eset amikor ember fia lánya egy hangzatos szenzáció hajhász címre kattanva az igazságtól mint ide Hanoi távol álló szenny alapján alkot véleményt, von le következtetést ítél el és meg. ...főleg ha épp ez az elítéltetés volt a szenny írójának célja. Megvallom, én is ledöbbentem amikor olvastam e "cikket" ...Anett ilyent?...aztán utánanéztem a "hír" valóságalapjának, rákérdeztem Anettnél. Engem is ítéltek már el egyetlen momentum alapján és az istenért sem voltak hajlandóak látni az egész embert a mozgató rúgóit a miérteket az utat ami odáig vezetett.

Érdekesség?...képpen megjegyzem. Mikor Anett facebook oldalán hozzászóltam és leírtam a véleményemet, beleakadtam pár agyatlanba. Ugye ők is a szenny cikk alapján ítéltek és jöttek mocskolni Anettet aztán engem is. Miután leírtam a véleményemet és hogy mi is a valóság a teljes igazság, ezeknek az agyatlanoknak megdőlt a gyűlölködésük alapját szolgáltató tézis. Mi a reakciójuk?...nanááá nem elgondolkodik és esetleg elnézést kér a téves ítélkezés miatt, hanem..., keres új tézist a további gyűlölködésre..és találni fog, találtak is...Lettem én Soros bérenctől kezdve tróger szar emberig minden. A gyűlölködés lélektana.... gyűlölködni akar, hát gyűlölködik. Ha megdől a gyűlölködése alapját szolgáltató tézis, menten talál újat abban aki megdöntötte azt és elkezdi gyűlölni azt aki a valós tényekre hívta föl a figyelmét. Gyűlölni gyűlölködni akar és gyűlölni gyűlölködni is fog......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!